• Ik ben verloofd!
    Ja en wees nu maar jaloers.
    Want het was héél romantisch en lief.
    En ik ben nog nóóit zo gelukkig geweest.
    En ik ben nu heel erg happy.
    En de ring is totally gorgeous.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    loveprinses schreef:
    hoe heeft hij je trouwens gevraagt? zo van goh lieverd zullen we maar trouwen of heeft hij het zo gedaan lieve naomy wil je de rest van je leven met delen in voor en tegenspoed met kaarsen en al?
    Dat staat hier wat terug..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dat staat hier wat terug..


    oow,,

    loveprinses schreef:
    hoe heeft hij je trouwens gevraagt? zo van goh lieverd zullen we maar trouwen of heeft hij het zo gedaan lieve naomy wil je de rest van je leven met delen in voor en tegenspoed met kaarsen en al?


    Nou we waren buiten, dus kaarsen zaten er niet echt in.
    We stonden op een viaduct, wat echt prachtig is 's avonds. [/Hijw ist dat ik dat vind]
    En we stopten zeg maar. Hij ging op zijn knieën, zoals het hoort.
    Maakt dat doosje open (wat eerst niet lukte en best wel schattig was) en vroeg toen uiteindelijk heel traditioneel: Wil je met me trouwen?
    Natuurlijk wel ietsje anders, maar daar kwam het op neer.
    Het was echt prachtig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Nou we waren buiten, dus kaarsen zaten er niet echt in.
    We stonden op een viaduct, wat echt prachtig is 's avonds. [/Hijw ist dat ik dat vind]
    En we stopten zeg maar. Hij ging op zijn knieën, zoals het hoort.
    Maakt dat doosje open (wat eerst niet lukte en best wel schattig was) en vroeg toen uiteindelijk heel traditioneel: Wil je met me trouwen?
    Natuurlijk wel ietsje anders, maar daar kwam het op neer.
    Het was echt prachtig.



    oow dat is echt keilieff.

    ps:weten je ouders het al?

    gefeliciteerd! echt leuk (:

    loveprinses schreef:
    (...)


    oow dat is echt keilieff.

    ps:weten je ouders het al?


    Dankjewel!
    Nee ze weten het nog niet, maar dat is ook nog niet nodig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Boh.
    Mijn broer en zijn vriendin gaan zich ook verloven.
    (16 & 17.5 jaar)
    Dus nu hoop ik dat zowel jullie als zij twee voor eeuwig samenblijven.(flower)


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Boh.
    Mijn broer en zijn vriendin gaan zich ook verloven.
    (16 & 17.5 jaar)
    Dus nu hoop ik dat zowel jullie als zij twee voor eeuwig samenblijven.(flower)


    Gefeliciteerd!
    Ik hoop ook voor je broer en zijn vriendin voor altijd samen blijven, net zo zeer als ik dat voor mezelf hoop.
    Mensen verdienen liefde en geluk gewoon.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Waneer gaan jullie dan wel trouwen xD Vroeg ik me af ahah Maar ik vind het leuk voor jullie ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    iMoan schreef:
    (...)

    -

    @ KAK:
    Sorry hoor, maar de enige hier die over puberale verliefdheid begon ben jij, en wij hebben gezegd dat, dát bij ons niet het geval is. Wij zijn hier sowieso niet de enige met echt liefde, zoals jij het formuleert. Neem bijvoorbeeld NikkiPedia en Lycaon, dat is ook echte liefde. Jij interpreteert heel veel dingen een beetje verkeerd.

    Ik ben niet degene die begon over puberliefde. Aangezien ik pas halverwege dik topic mijn eerste reactie plaatste ; ). Jullie liefde zal vast geen puberliefde zijn, maar of je nu al kan zeggen dat het de liefde van je leven is, in mijn ogen kan dat niet.
    Ik zou ook graag willen dat ik zeker wist dat mijn vriend, mijn man werd voor de rest van mijn leven. Maar ALLES kan veranderen, echt alles.
    In iedergeval, veel geluk samen en zoek het verder zelf maar uit.


    Ik ben gemeen xoxo

    Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! (:
    Gaan jullie ook kindjes krijgen? :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Gefeliciteerd^^
    persoonlijk vind ik dat KAK wel gelijk heeft, alles kan veranderen.. :$
    maar das mijn mening(A)

    veel geluk samen!
    <3


    Me so good.

    Gefeliciteerd! (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    KAK schreef:
    (...)
    Ik ben niet degene die begon over puberliefde. Aangezien ik pas halverwege dik topic mijn eerste reactie plaatste ; ). Jullie liefde zal vast geen puberliefde zijn, maar of je nu al kan zeggen dat het de liefde van je leven is, in mijn ogen kan dat niet.
    Ik zou ook graag willen dat ik zeker wist dat mijn vriend, mijn man werd voor de rest van mijn leven. Maar ALLES kan veranderen, echt alles.
    In iedergeval, veel geluk samen en zoek het verder zelf maar uit.


    moest die laaste zin er ook bij?

    loveprinses schreef:
    (...)

    moest die laaste zin er ook bij?


    Dat vraag ik me ook af.
    Maar op mijn beurt zeg ik dan: Veel plezier met je miserabele leven, gemeen kutwijf. Als je zo zwart wit blijft leven zal je nooit echt een geweldig leven hebben. Want heerlijk man, dronken zijn en nog steeds een kater hebben, stoer hoor! Gadverdamme, ik haat dat soort mensen.


    We'll still love each other, forever and always. <3