LALALALALA schreef:
(...)Ik vind 18 ook veel te jong hoor. Voor iedereen. Ik bedoel, je hersenen zijn pas volgroeid op je 23e, ik zou toch op ze minst tot dan wachten.
Ik respecteer dat dat jouw eigen mening is, maar ik vind het wel onzinnig.
Dat je hersens nog niet volgroeid zijn betekent niet dat je geen liefde kunt voelen of kunt weten of het echt is of niet. Natuurlijk kan het ook zijn dat het niet haar ware/juiste is, maar ik vind dit wel een erg stereotyperende manier van zeggen dat jonge mensen niet echt van elkaar konden houden.
Ik ben zoals gezegd onderhand al 3 jaar met mijn vriend samen, die in Nieuw Zeeland woont en daarvan zeiden mensen ook altijd dat dat nog geen half jaar vol zou houden ... Nu zijn we al bezig met toekomstplannen om samen te gaan wonen en een gezin te stichten. Zélfs ondanks dat we 16 waren toen we elkaar leerden kennen! Mooi voorbeeld dus dat je daar echt niet perzé 'volwassen' voor hoeft te zijn.
[Thanks btw Semmie, lol. Nog iets meer dan 30 dagen, FUCK YEAHHHHHHH!!!!!]
Ik ken trouwens bijna net zoveel volwassenen als jongeren die hun relatie verzieken, zelfs al zijn die de 23 al veeeer voorbij.
Vaak genoeg gaat het ook wel mis als mensen op zo'n jonge leeftijd zich al met elkaar willen verbinden, maar nog veel vaker onderschatten mensen hoe sterk een band ineens kan worden/zijn en hoe iets zo sterk kan klikken dat het wel degelijk goed zal/kan gaan.
Mijn eigen moeder was nota bene 17 toen ze mijn vader leerde kennen, nu is ze 47 en nog steeds met hem samen.
[ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:19 ]
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell