• Ik ben verloofd!
    Ja en wees nu maar jaloers.
    Want het was héél romantisch en lief.
    En ik ben nog nóóit zo gelukkig geweest.
    En ik ben nu heel erg happy.
    En de ring is totally gorgeous.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Lolol, ze heeft al eerdere relaties gehad hoor, en hij ook. En ik moet toegeven, ze kennen elkaar goed voor die twee maanden. Tegen de tijd da ze gaan trouwen zullen ze al 2 jaar samen zijn. En geloof me, hun eerste tijd was niet alleen maar rozengeur en manenschijn hoor. Niet dat ze ruzie met elkaaar hadden.
    Als ze pas over 2 jaar gaan trouwen, gaat die trouwerij er volgens mij sowieso niet van komen. Over 2 jaar zullen ze wel wat volwassener zijn geworden en realiseren ze zich hopelijk dat het te vroeg is.

    Maargoed, ff een vraag aan de topicmaakster. Waarom wil je eigenlijk zo graag trouwen? Is het niet genoeg om gewoon verkering te hebben?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...) Als ze pas over 2 jaar gaan trouwen, gaat die trouwerij er volgens mij sowieso niet van komen. Over 2 jaar zullen ze wel wat volwassener zijn geworden en realiseren ze zich hopelijk dat het te vroeg is.

    Maargoed, ff een vraag aan de topicmaakster. Waarom wil je eigenlijk zo graag trouwen? Is het niet genoeg om gewoon verkering te hebben?


    Pfoeh, waarom wil je ze zo graag uit elkaar hebben? (cat)


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Pfoeh, waarom wil je ze zo graag uit elkaar hebben? (cat)
    Hahahaha. Ik heb nooit gezegd dat ze uit elkaar moeten gaan. Ik heb alleen gezegd dat het heel stom is om op deze leeftijd te gaan trouwen. Ze zijn te jong en te kort samen om zo een grote beslissing te nemen.

    En je praat btw net alsof ik wat tegen ze heb ofzo. Ik help ze alleen maar hoor.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:00 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ik dacht zoiets te lezen op haar profiel :x
    Nou, mijn moeder zou me uitlachen haha en dan zeggen dat ik normaal moet doen omdat ik 16 ben. Ook al heb ik anderhalf jaar met mijn vriendje, ik kan niet weten of hij de ware is.
    Maar oké, zij moet het zelf weten (:


    Ik denk dat je dat sowieso nooit écht kunt weten.
    Al voel je het wel aan als je bij de juiste jongen[/het juiste meisje] bent. Dat had/heb ik met mijn vriend ook en ondertussen zijn we in februari al drie jaar samen (ondanks dat hij letterlijk aan de andere kant van de wereld woont).
    Het ligt dus gewoon heel erg aan de wilskracht en de sterkte van de band.

    En uiteindelijk kun je alleen het beste voor haar hopen, dat ze als ze de juiste leeftijd bereikt nog steeds erachter staat, want het is en blijft haar keuze.
    [Bedoel het niet aanvallend, hoor. (:]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:07 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    LALALALALA schreef:
    (...)Hahahaha. Ik heb nooit gezegd dat ze uit elkaar moeten gaan. Ik heb alleen gezegd dat het heel stom is om op deze leeftijd te gaan trouwen. Ze zijn te jong en te kort samen om zo een grote beslissing te nemen.

    En je praat btw net alsof ik wat tegen ze heb ofzo. Ik help ze alleen maar hoor.


    Ze is verloofd, nog niet getrouwd. Ze wil pas in 2012 trouwen heeft ze al in dit topic gezegd, dus dan zijn we ook al een poosje verder.
    Trouwens, de een is er jonger klaar voor dan de ander.
    We'll just have to wait and see, maar ik vind niet dat je daarover kan oordelen voor een ander.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Ik denk dat je dat sowieso nooit écht kunt weten.
    Al voel je het wel aan als je bij de juiste jongen bent. Dat had/heb ik met mijn vriend ook en ondertussen zijn we in februari al drie jaar samen (ondanks dat hij letterlijk aan de andere kant van de wereld woont).
    Het ligt dus gewoon heel erg aan de wilskracht en de sterkte van de band.

    En uiteindelijk kun je alleen het beste voor haar hopen, dat ze als ze de juiste leeftijd bereikt nog steeds erachter staat, want het is en blijft haar keuze.
    [Bedoel het niet aanvallend, hoor. (:]


    Dat denk ik dus ook (cat) Ik denk dat je bij meerdere jongens je zo kan voelen dat je denkt dat het de ware is. Dus je zal het nooit helemaal zeker weten, misschien tegen het einde van je leven.
    Bij Naomy denk ik wel dat het een van de jongens is die haar ware kan zijn, ze is zo veranderd erdoor, veel volwassener geworden enzo.


    Your make-up is terrible

    Vengeance schreef:
    (...)

    Ik denk dat je dat sowieso nooit écht kunt weten.
    Al voel je het wel aan als je bij de juiste jongen[/het juiste meisje] bent. Dat had/heb ik met mijn vriend ook en ondertussen zijn we in februari al drie jaar samen (ondanks dat hij letterlijk aan de andere kant van de wereld woont).
    Het ligt dus gewoon heel erg aan de wilskracht en de sterkte van de band.

    En uiteindelijk kun je alleen het beste voor haar hopen, dat ze als ze de juiste leeftijd bereikt nog steeds erachter staat, want het is en blijft haar keuze.
    [Bedoel het niet aanvallend, hoor. (:]
    Ik vind dat zo schattig he <3 dat jullie nu 3 jaar samen zijn, maar echt héél ver uit elkaar. En vooral dat topic waarin je zei dat hij binnenkort naar je toe komt, echt schattig dat je zo blij was _O_


    I live for the applause, you will die for it.

    Vengeance schreef:
    (...)

    Ze is verloofd, nog niet getrouwd. Ze wil pas in 2012 trouwen heeft ze al in dit topic gezegd, dus dan zijn we ook al een poosje verder.
    Trouwens, de een is er jonger klaar voor dan de ander.
    We'll just have to wait and see, maar ik vind niet dat je daarover kan oordelen voor een ander.
    Ik vind 18 ook veel te jong hoor. Voor iedereen. Ik bedoel, je hersenen zijn pas volgroeid op je 23e, ik zou toch op ze minst tot dan wachten.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)Ik vind 18 ook veel te jong hoor. Voor iedereen. Ik bedoel, je hersenen zijn pas volgroeid op je 23e, ik zou toch op ze minst tot dan wachten.


    Mijn moeder was 19 (cat) And still happily married.
    Het verschilt echt van persoon tot persoon.


    Your make-up is terrible

    LALALALALA schreef:
    (...)Ik vind 18 ook veel te jong hoor. Voor iedereen. Ik bedoel, je hersenen zijn pas volgroeid op je 23e, ik zou toch op ze minst tot dan wachten.


    Ik wil juist trouwen als ik 19 of 20 ben niet langer anders vind ik mezelf te oud


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    DoctorWho schreef:
    (...)

    Ik wil juist trouwen als ik 19 of 20 ben niet langer anders vind ik mezelf te oud


    Haha dat heb ik dus ook. Ik wil niet oud trouwen.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Nou, ik denk dat ze de slechte kanten van elkaar wel gezien hebben. Jullie oordelen best snel vind ik, zonder dat jullie ze samen gezien hebben of ze allebei kennen. Als je dat zou weten, zou je weten hoe goed ze elkaar al kennen en hoe goed ze bij elkaar passen.
    Dat jullie pas op je 30ste gaan trouwen, hoeft zij nog niet zo te zijn, bij haar hoeft het niet meteen fout te gaan zoals bij jullie. Ze is 16, ze moet nog 2 jaar wachten voordat ze kan trouwen dus heeft ze nog 2 jaar om alles uit te zoeken. Ik geloof in jonge liefde, mijn moeder was 17 toen ze mijn vader ontmoette, 19 toen ze ging trouwen en ze zijn nogsteeds gelukkig getrouwd.


    Je hoeft niet iedereen aan te gaan vallen die een andere mening heeft dan jou.
    In ieder geval, aangezien ik ik ben en die ik altijd iets terug zeggen wil: Jij kent mij niet, dus ga niet zeggen dat MIJN relatie gelijk kapot is gegaan. Lul geen onzin, want ik heb op het moment bijna negen maanden. Trouwen doe ik pas als ik een jongen/man ontzettend goed ken en kan leven met de kleine irritaties van die gene. Niet als ik twee maanden heb en misschien een paar problemen heb gehad en een vriend die mij bleef steunen in die tijd.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:22 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    DoctorWho schreef:
    (...)

    Ik wil juist trouwen als ik 19 of 20 ben niet langer anders vind ik mezelf te oud

    Je bent nooit te oud om te trouwen, het komt er dus gewoon op neer dat de meeste mensen die jong trouwen bang zijn om over te blijven.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Mijn moeder was 19 (cat) And still happily married.
    Het verschilt echt van persoon tot persoon.
    Dat zijn de uitzonderingen. Het probleem is alleen dat iedereen op deze leeftijd denkt dat ie de uitzondering is. En dat is gewoon niet zo. Ik ken zelf iemand die al sinds dr 12e samen is met haar man, ze is nu 35. Maar toch is ze pas getrouwd toen ze 27 was.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)Ik vind 18 ook veel te jong hoor. Voor iedereen. Ik bedoel, je hersenen zijn pas volgroeid op je 23e, ik zou toch op ze minst tot dan wachten.


    Ik respecteer dat dat jouw eigen mening is, maar ik vind het wel onzinnig.
    Dat je hersens nog niet volgroeid zijn betekent niet dat je geen liefde kunt voelen of kunt weten of het echt is of niet. Natuurlijk kan het ook zijn dat het niet haar ware/juiste is, maar ik vind dit wel een erg stereotyperende manier van zeggen dat jonge mensen niet echt van elkaar konden houden.

    Ik ben zoals gezegd onderhand al 3 jaar met mijn vriend samen, die in Nieuw Zeeland woont en daarvan zeiden mensen ook altijd dat dat nog geen half jaar vol zou houden ... Nu zijn we al bezig met toekomstplannen om samen te gaan wonen en een gezin te stichten. Zélfs ondanks dat we 16 waren toen we elkaar leerden kennen! Mooi voorbeeld dus dat je daar echt niet perzé 'volwassen' voor hoeft te zijn.
    [Thanks btw Semmie, lol. Nog iets meer dan 30 dagen, FUCK YEAHHHHHHH!!!!!]
    Ik ken trouwens bijna net zoveel volwassenen als jongeren die hun relatie verzieken, zelfs al zijn die de 23 al veeeer voorbij.

    Vaak genoeg gaat het ook wel mis als mensen op zo'n jonge leeftijd zich al met elkaar willen verbinden, maar nog veel vaker onderschatten mensen hoe sterk een band ineens kan worden/zijn en hoe iets zo sterk kan klikken dat het wel degelijk goed zal/kan gaan.

    Mijn eigen moeder was nota bene 17 toen ze mijn vader leerde kennen, nu is ze 47 en nog steeds met hem samen. (krul)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:19 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell