• Ik ben verloofd!
    Ja en wees nu maar jaloers.
    Want het was héél romantisch en lief.
    En ik ben nog nóóit zo gelukkig geweest.
    En ik ben nu heel erg happy.
    En de ring is totally gorgeous.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind de reacties een beetje raar hier. Kijk, er zijn heel veel mensen die op hun 16e een relatie hebben en die houden tot ze zich op hun 20e bijvoorbeeld verloven en dan gaan trouwen. En die nu nog samen zijn. En nu is zij op haar 16e in ene verloofd, dan is dat weer anders. Waarom zou dat niet kunnen? Omdat wij het allemaal normaal vinden dat je je pas verlooft als je ouder bent? Kan het daarom niet? Ze weet dat ze pas kan trouwen als ze minimaal 18 is, maar om je daarvoor te verloven is toch geen probleem? Moest het uitgaan, dan zit ze niet vast aan een scheidingsprocedure of zo. En als het niet uitgaat, dan is ze happily getrouwd met haar boyfriend. Ja, ik vind het zelf ook vroeg, maar dat komt enkel omdat ik het nooit eerder meegemaakt hebt. Maar sommige reacties hier... als zij gelukkig is, is het goed toch?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vengeance schreef:
    (...)

    Denk je? Want dan ken jij me nog niet mop.
    Ik zou bijna mezelf quoten, want ik heb gezegd jullie mening wel degelijk te respecteren, maar heb daarbij meteen ook míjn mening duidelijk gemaakt. Sorry dat je dat blijkbaar niet kunt hebben als die wat harder of anders is als de joune. Ik vind dat je niet zomaar kunt mensen in een hokje kunt douwen als stereotype, zelfs niet met dit soort dingen.

    Ik duw haar niet in een hokje en ik geef alleen mijn mening. Sinds wanneer is een mening harder dan een ander?


    Ik ben gemeen xoxo

    Jongens, gun het ze nou gewoon en houd je mening voor je.


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    Jongens, gun het ze nou gewoon en houd je mening voor je.



    amen(dance)(yeah)_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    loveprinses schreef:
    (...)


    amen(dance)(yeah)_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_


    Mond dicht, want jij hebt ook al meerdere malen je mening gegeven! :'D

    Ik gun het haar van harte en hoop nu bij het lezen van de 'tegens' nog harder dat ze over 2 jaar nog samen zijn en het door kunnen laten gaan. Hoe meer mensen het tegendeel van vooroordelen bewijzen, hoe meer er misschien een keer mee stoppen of het voor zichzelf houden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wallflower schreef:
    Jongens, gun het ze nou gewoon en houd je mening voor je.

    Nederland en België zijn toch echt vrije landen hoor. Schijnbaar mag je op quizlet alleen zeggen wat een ander wel leuk vind, anders ben je 'een beest'.


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Nederland en België zijn toch echt vrije landen hoor. Schijnbaar mag je op quizlet alleen zeggen wat een ander wel leuk vind, anders ben je 'een beest'.

    Nee maar nu 'terroriseer' je de boel hier nogal, en dan is ook niet leuk voor Naomy.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    KAK schreef:
    (...)
    Nederland en België zijn toch echt vrije landen hoor. Schijnbaar mag je op quizlet alleen zeggen wat een ander wel leuk vind, anders ben je 'een beest'.

    Ik zeg ook niet dat je je mening niet mag uiten, maar het lijkt me niet zo leuk voor Naoom als ze vrolijke reacties verwacht en een topic vol met ruzie krijgt. :')


    Hope goes lost but never dies.

    Witherwings schreef:
    (...)
    Nee maar nu 'terroriseer' je de boel hier nogal, en dan is ook niet leuk voor Naomy.

    Nee, ik geef een mening waaruit iemand kan zeggen dat mijn relaties altijd stuk gaan.


    Ik ben gemeen xoxo

    Wallflower schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat je je mening niet mag uiten, maar het lijkt me niet zo leuk voor Naoom als ze vrolijke reacties verwacht en een topic vol met ruzie krijgt. :')

    Dat kun je op quizlet verwachten, sorry dat ik het zeg.


    Ik ben gemeen xoxo

    Witherwings schreef:
    (...)
    Nee maar nu 'terroriseer' je de boel hier nogal, en dan is ook niet leuk voor Naomy.

    Nah, ze terroriseert volgensmij helemaal niks. Ze geeft gewoon haar mening, en als iemand op haar reageert, reageert ze gewoon terug. Als Naomy dat erg vind, moet ze het niet op een forum zetten.


    ars moriendi

    Beter laten jullie dit topic gewoon met rust (krul)


    -

    Gefeliciteerd!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vengeance schreef:
    (...)

    Mond dicht, want jij hebt ook al meerdere malen je mening gegeven! :'D

    Ik gun het haar van harte en hoop nu bij het lezen van de 'tegens' nog harder dat ze over 2 jaar nog samen zijn en het door kunnen laten gaan. Hoe meer mensen het tegendeel van vooroordelen bewijzen, hoe meer er misschien een keer mee stoppen of het voor zichzelf houden.



    ik heb gezegt dat ik ze jong vind maar het ze verder gun. meer niet dus chillax

    loveprinses schreef:
    (...)


    ik heb gezegt dat ik ze jong vind maar het ze verder gun. meer niet dus chillax


    Dat was een grapje. Ik dacht dat je dat wel zou begrijpen omdat je me kent. :')
    Maar ik bedoelde er dus niks mee.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell