• Ik ben verloofd!
    Ja en wees nu maar jaloers.
    Want het was héél romantisch en lief.
    En ik ben nog nóóit zo gelukkig geweest.
    En ik ben nu heel erg happy.
    En de ring is totally gorgeous.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jigsaw schreef:
    Oh, nog even een vraagje. Hoe reageren je ouders daar eigenlijk op? De mijne zouden totaal freaken o.o

    die van mij zullen ook totaal freaken en flauwgevallen xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wauw, Gefeliciteerd =D
    Ik kan nog niet eens een relatie van 2 maanden tot stand houden op mijn leeftijd. :')


    Everything is worse without music.

    Wooow, wat superleuk!!
    Jullie zijn echt zo schattig samen (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Gefeliciteerd!(flower)


    Food.

    Gefeliciteerd hoor (flower)
    maarruh 16? ben je niet wat te jong??


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Dat is echt zo cool, ik vind jullie echt cute samen! ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    Waarom zou je je verloven en niets tegen je ouders zeggen.
    Volgens mij ben je trouwens te jong, jaar en maar maanden samen, ik denk niet dat jij al kan zeggen of dit echte liefde is. Maar oke, ik ken je niet enzo, maar het lijkt echt nog veel te vroeg. Als je
    16 bent, ben je nog niet eens volwassen. En oke er is een kans dat jullie eeuwig samenblijven (als hij dan toch je echte liefde zou zijn) maar die kans is echt gigantisch klein. #mijnmening
    En aangezien ik mijn mening heb gezegd, krijg ik hierop wss een reactie van Nikkipedia, zoals al de andere die tot nu toe al gezegd hebben dat het te vroeg is....


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Waarom zou je je verloven en niets tegen je ouders zeggen.
    Volgens mij ben je trouwens te jong, jaar en maar maanden samen, ik denk niet dat jij al kan zeggen of dit echte liefde is. Maar oke, ik ken je niet enzo, maar het lijkt echt nog veel te vroeg. Als je
    16 bent, ben je nog niet eens volwassen. En oke er is een kans dat jullie eeuwig samenblijven (als hij dan toch je echte liefde zou zijn) maar die kans is echt gigantisch klein. #mijnmening
    En aangezien ik mijn mening heb gezegd, krijg ik hierop wss een reactie van Nikkipedia, zoals al de andere die tot nu toe al gezegd hebben dat het te vroeg is....


    Haha hoe raad je het. Ik wilde alleen maar zeggen, toen ik me verloofde heb ik ook niets tegen mijn ouders gezegd. Mijn verloving is over maar ik ben nog wel met dezelfde jongen. Ik zag alleen geen toekomst in een bruiloft binnen 2 jaar dus vond ik het nutteloos om verloofd te zijn.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Haha hoe raad je het. Ik wilde alleen maar zeggen, toen ik me verloofde heb ik ook niets tegen mijn ouders gezegd. Mijn verloving is over maar ik ben nog wel met dezelfde jongen. Ik zag alleen geen toekomst in een bruiloft binnen 2 jaar dus vond ik het nutteloos om verloofd te zijn.

    Ben jij verloofd geweest dan? 0.o


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Ben jij verloofd geweest dan? 0.o


    Ja in september lol.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Haha hoe raad je het. Ik wilde alleen maar zeggen, toen ik me verloofde heb ik ook niets tegen mijn ouders gezegd. Mijn verloving is over maar ik ben nog wel met dezelfde jongen. Ik zag alleen geen toekomst in een bruiloft binnen 2 jaar dus vond ik het nutteloos om verloofd te zijn.
    Dat denk ik ook! wat ga je je nu verloven als je lang nog niet gaat trouwen? Maar ja, ik blijf gewoon verkering hebben, ik wacht zelf nog enkele jaren met verloven en trouwen en dergelijke. (:


    Get outta my head!

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Niet iedereen is zoals jij.

    Ik heb genoeg ervaring met relaties, van mezelf en ook die van vrienden. En ik weet dus ook dat als je op zo een jonge leeftijd verliefd bent, en vooral als het je eerste liefde is, je serieus gelooft dat je voor altijd bij diegene zult blijven. Dat heeft iedereen in zijn eerste serieuze relatie, als die heel erg verliefd is. Maar dat gebeurt vrijwel nooit. Alleen wil je dat op dat moment nog niet geloven, omdat je zo verliefd bent.

    Ik lees trouwens net dat ze pas 2 maanden samen zijn. Maar na 2 maanden is alles nog leuk en gezellig, ben je nog hartstikke verliefd enzo. Nou geloof me, dat blijft niet altijd zo;). Sowieso vind ik dat je minstens een jaar samen moet zijn voor je gaat trouwen. Al helemaal op zo een leeftijd.

    En nogmaals, ik zeg dit alleen maar om je te helpen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 17:50 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)
    Ik heb genoeg ervaring met relaties, van mezelf en ook die van vrienden. En ik weet dus ook dat als je op zo een jonge leeftijd verliefd bent, en vooral als het je eerste liefde is, je serieus gelooft dat je voor altijd bij diegene zult blijven. Dat heeft iedereen in zijn eerste serieuze relatie, als die heel erg verliefd is. Maar dat gebeurt vrijwel nooit. Alleen wil je dat op dat moment nog niet geloven, omdat je zo verliefd bent.

    Ik lees trouwens net dat ze pas 2 maanden samen zijn. Maar na 2 maanden is alles nog leuk en gezellig, ben je nog hartstikke verliefd enzo. Nou geloof me, dat blijft niet altijd zo;). Sowieso vind ik dat je minstens een jaar samen moet zijn voor je gaat trouwen. Al helemaal op zo een leeftijd.


    Lolol, ze heeft al eerdere relaties gehad hoor, en hij ook. En ik moet toegeven, ze kennen elkaar goed voor die twee maanden. Tegen de tijd da ze gaan trouwen zullen ze al 2 jaar samen zijn. En geloof me, hun eerste tijd was niet alleen maar rozengeur en manenschijn hoor. Niet dat ze ruzie met elkaaar hadden.


    Your make-up is terrible

    Laat ons ook gewoon onze mening geven, je hoeft haar heus niet te beschermen kan ze zelf ook heus wel lijkt me.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nu ik gelezen heb dat jullie maar twee maand zijn vind ik het toch ook wel vroeg. Uiteindelijk stelt twee maand nog niet veel voor, en ja je kan veel van hem weten of dergelijke, of je heb t al eens ruzie gemaakt en je weet hoe die daar op zal reageren maar dan nog. Om dan al te beslissen dat je er bij samen hoort tot de rest van je leven? Mooie gedachte, maar dat zal de tijd nog wel verder uitmaken.
    Plus, je mag pas binnen twee jaar trouwen. Dan had je mistens nog een jaar kunnen wachten met de verloving en dan hadden jullie al véél beter kunnen uitmaken of je bij elkaar blijft of niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay