LALALALALA schreef:
(...)
Wat zijn de mensen hier toch goed in het vervormen wat je zegt. Ik heb nooit gezegd dat jonge mensen geen echte liefde kunnen voelen, dat ze niet kunnen weten wat echte liefde is en niet echt van iemand kunnen houden. Ik zeg alleen dat jonge mensen nog niet in staat zijn om zo een grote beslissing te nemen.
Sowieso snap ik het nut niet van trouwen op deze leeftijd, maargoed.
Nee, je bedoelt dat mensen hier heel goed zijn in een bepaalde indruk te geven met wat ze zeggen. Datzelfde geld voor mij, voor jou, voor Nikki, voor (bijna) iedereen die hier op het forum gezellig aan het posten is.
Jij zegt in ieder geval dat je hersens voor die tijd nog niet volgroeid zijn en je daarom de keuze beter niet kunt nemen ... Dat komt in feite neer op wat ik al zei; Dat je iets niet zou kunnen weten omdat je nog niet 'volwassen' bent? Je ontloopt trouwens wat ik zei over het feit dat veel/bijna net zoveel volwassenen het verkloten als dat jongeren het doen.
En ook dat vind ík persoonlijk onzin over die keuzes nemen ... Ik ken mening jongvolwassenen die het land beter zouden kunnen runnen dan heel de fucking eerste en tweede kamer samen door hoe slim ze zijn en hoe goed ze keuzes kunnen maken ... Terwijl ze toch écht onder de 23 zijn.
Zoals gezegd, jij hebt jouw mening. Ik heb mijne. En ik geloof níet dat iemand voor zijn 23e niet zulke keuzes zou kunnen maken, zelfs al gaat het in de praktijk nog zo vaak mis. Dat gaat het voor íedereen. 18+ en 18-.
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell