• Ik ben verloofd!
    Ja en wees nu maar jaloers.
    Want het was héél romantisch en lief.
    En ik ben nog nóóit zo gelukkig geweest.
    En ik ben nu heel erg happy.
    En de ring is totally gorgeous.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Als je twee maanden hebt, ben je nog verliefd en hotel de botel. maar als je dadelijk wat langer samen bent, veranderd dat in 'houden van'. waarschijnlijk is dit gewoon omdat jullie zo erg verliefd op elkaar zijn. Maar na 2 maanden kun je nog niet bepalen of je gaat trouwen. de meeste 'trouwerijen' die al zo vlug zijn, zien niet van lange duur.

    maar natuurlijk moet ze het zelf weten. persoonlijk vind ik het niet slim, aangezien je nog jong bent.

    kijk,als zij wil trouwen in 2012 ben ik blij voor haar. neemt niet weg dat ik het nog steeds vreslijk jong vind.

    LALALALALA schreef:
    (...)
    Ik heb genoeg ervaring met relaties, van mezelf en ook die van vrienden. En ik weet dus ook dat als je op zo een jonge leeftijd verliefd bent, en vooral als het je eerste liefde is, je serieus gelooft dat je voor altijd bij diegene zult blijven. Dat heeft iedereen in zijn eerste serieuze relatie, als die heel erg verliefd is. Maar dat gebeurt vrijwel nooit. Alleen wil je dat op dat moment nog niet geloven, omdat je zo verliefd bent.

    Ik lees trouwens net dat ze pas 2 maanden samen zijn. Maar na 2 maanden is alles nog leuk en gezellig, ben je nog hartstikke verliefd enzo. Nou geloof me, dat blijft niet altijd zo;). Sowieso vind ik dat je minstens een jaar samen moet zijn voor je gaat trouwen. Al helemaal op zo een leeftijd.

    En nogmaals, ik zeg dit alleen maar om je te helpen.

    2 maanden?! O____O En dan al verloven? :'O
    Sorry hoor.


    ars moriendi

    Vengeance schreef:
    (...)

    Ik respecteer dat dat jouw eigen mening is, maar ik vind het wel onzinnig.
    Dat je hersens nog niet volgroeid zijn betekent niet dat je geen liefde kunt voelen of kunt weten of het echt is of niet. Natuurlijk kan het ook zijn dat het niet haar ware/juiste is, maar ik vind dit wel een erg stereotyperende manier van zeggen dat jonge mensen niet echt van elkaar konden houden.

    Ik ben zoals gezegd onderhand al 3 jaar met mijn vriend samen, die in Nieuw Zeeland woont en daarvan zeiden mensen ook altijd dat dat nog geen half jaar vol zou houden ... Nu zijn we al bezig met toekomstplannen om samen te gaan wonen en een gezin te stichten. Zélfs ondanks dat we 16 waren toen we elkaar leerden kennen! Mooi voorbeeld dus dat je daar echt niet perzé 'volwassen' voor hoeft te zijn.
    [Thanks btw Semmie, lol. Nog iets meer dan 30 dagen, FUCK YEAHHHHHHH!!!!!]
    Ik ken trouwens bijna net zoveel volwassenen als jongeren die hun relatie verzieken, zelfs al zijn die de 23 al veeeer voorbij.

    Vaak genoeg gaat het ook wel mis als mensen op zo'n jonge leeftijd zich al met elkaar willen verbinden, maar nog veel vaker onderschatten mensen hoe sterk een band ineens kan worden/zijn en hoe iets zo sterk kan klikken dat het wel degelijk goed zal/kan gaan.

    Mijn eigen moeder was nota bene 17 toen ze mijn vader leerde kennen, nu is ze 47 en nog steeds met hem samen. (krul)


    Wat zijn de mensen hier toch goed in het vervormen wat je zegt. Ik heb nooit gezegd dat jonge mensen geen echte liefde kunnen voelen, dat ze niet kunnen weten wat echte liefde is en niet echt van iemand kunnen houden. Ik zeg alleen dat jonge mensen nog niet in staat zijn om zo een grote beslissing te nemen.

    Sowieso snap ik het nut niet van trouwen op deze leeftijd, maargoed.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)

    Wat zijn de mensen hier toch goed in het vervormen wat je zegt. Ik heb nooit gezegd dat jonge mensen geen echte liefde kunnen voelen, dat ze niet kunnen weten wat echte liefde is en niet echt van iemand kunnen houden. Ik zeg alleen dat jonge mensen nog niet in staat zijn om zo een grote beslissing te nemen.

    Sowieso snap ik het nut niet van trouwen op deze leeftijd, maargoed.


    Ik snap het nut er ook niet van in en al helemaal niet als je nog maar twee maanden hebt. Misschien praat ik wel poep, maar zoals eerder in dit topic gezegd is: verliefd zijn veranderd in houden van.


    Ik ben gemeen xoxo

    LALALALALA schreef:
    (...)

    Wat zijn de mensen hier toch goed in het vervormen wat je zegt. Ik heb nooit gezegd dat jonge mensen geen echte liefde kunnen voelen, dat ze niet kunnen weten wat echte liefde is en niet echt van iemand kunnen houden. Ik zeg alleen dat jonge mensen nog niet in staat zijn om zo een grote beslissing te nemen.

    Sowieso snap ik het nut niet van trouwen op deze leeftijd, maargoed.


    Nee, je bedoelt dat mensen hier heel goed zijn in een bepaalde indruk te geven met wat ze zeggen. Datzelfde geld voor mij, voor jou, voor Nikki, voor (bijna) iedereen die hier op het forum gezellig aan het posten is.

    Jij zegt in ieder geval dat je hersens voor die tijd nog niet volgroeid zijn en je daarom de keuze beter niet kunt nemen ... Dat komt in feite neer op wat ik al zei; Dat je iets niet zou kunnen weten omdat je nog niet 'volwassen' bent? Je ontloopt trouwens wat ik zei over het feit dat veel/bijna net zoveel volwassenen het verkloten als dat jongeren het doen.

    En ook dat vind ík persoonlijk onzin over die keuzes nemen ... Ik ken mening jongvolwassenen die het land beter zouden kunnen runnen dan heel de fucking eerste en tweede kamer samen door hoe slim ze zijn en hoe goed ze keuzes kunnen maken ... Terwijl ze toch écht onder de 23 zijn.

    Zoals gezegd, jij hebt jouw mening. Ik heb mijne. En ik geloof níet dat iemand voor zijn 23e niet zulke keuzes zou kunnen maken, zelfs al gaat het in de praktijk nog zo vaak mis. Dat gaat het voor íedereen. 18+ en 18-.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wow, gefeliciteerd.
    Ik zie in andere reacties dat je nog gaat wachten tot zomer 2012 en ik ben blij dat te horen, je bent echt nog veel te jong om te trouwen. Het mag trouwens ook nog niet
    Ik ben heel blij voor je dat je zo gelukkig bent met je vriend, maar denk goed na want je hele leven veranderd hierdoor.
    Ik zeg niet dat jullie ooit uit elkaar gaan maar wat als en dan krijg je een nieuwe vriend en dan moet je vertellen dat je al eens getrouwd bent.
    Het eerste jaar dat ik samen was met mijn vriend was alles heel anders dan nu. Nu leer ik zijn negatieve kanten kennen en hij de mijne, we hebben soms discussies maar zijn wel nog altijd gelukkig met elkaar, gelukkiger zelfs.
    Ik hoop zelf ook dat ik voor altijd samen blijf met mijn vriend maar je weet nooit wat er gebeurt. Ik hoop ook dat we trouwen en kindjes krijgen maar daar wacht ik nog wel even mee.
    Ik wens je veel succes en veel geluk.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:31 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Vengeance schreef:
    (...)

    Nee, je bedoelt dat mensen hier heel goed zijn in een bepaalde indruk te geven met wat ze zeggen. Datzelfde geld voor mij, voor jou, voor Nikki, voor (bijna) iedereen die hier op het forum gezellig aan het posten is.

    Jij zegt in ieder geval dat je hersens voor die tijd nog niet volgroeid zijn en je daarom de keuze beter niet kunt nemen ... Dat komt in feite neer op wat ik al zei; Dat je iets niet zou kunnen weten omdat je nog niet 'volwassen' bent? Je ontloopt trouwens wat ik zei over het feit dat veel/bijna net zoveel volwassenen het verkloten als dat jongeren het doen.

    En ook dat vind ík persoonlijk onzin over die keuzes nemen ... Ik ken mening jongvolwassenen die het land beter zouden kunnen runnen dan heel de fucking eerste en tweede kamer samen door hoe slim ze zijn en hoe goed ze keuzes kunnen maken ... Terwijl ze toch écht onder de 23 zijn.

    Zoals gezegd, jij hebt jouw mening. Ik heb mijne. En ik geloof níet dat iemand voor zijn 23e niet zulke keuzes zou kunnen maken, zelfs al gaat het in de praktijk nog zo vaak mis. Dat gaat het voor íedereen. 18+ en 18-.


    Dan mij jij ff uit gaan leggen wat de kamers te maken hebben met liefde.


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)

    Dan mij jij ff uit gaan leggen wat de kamers te maken hebben met liefde.


    Echt ... jullie kunnen ook totaal niet begrijpend lezen, hè? Ik had het over keuzes bij die vergelijking.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wow er zit leven in dit topic. En niet zo'n beetje ook. Kabouter Buttplug heeft wat te lezen als ze weer on komt (cat).


    No growth of the heart is ever a waste

    Vengeance schreef:
    (...)

    Echt ... jullie kunnen ook totaal niet begrijpend lezen, hè? Ik had het over keuzes bij die vergelijking.

    En jij kan niet begrijpen/ervaren dat er mensen zijn met een andere mening dan jij hebt. Anders had je ons niet proberen over te halen met argumenten die mijn niet overtuigen om te vinden dat 16 oud genoeg is om te verloven.


    Ik ben gemeen xoxo

    Vengeance schreef:
    (...)

    Nee, je bedoelt dat mensen hier heel goed zijn in een bepaalde indruk te geven met wat ze zeggen. Datzelfde geld voor mij, voor jou, voor Nikki, voor (bijna) iedereen die hier op het forum gezellig aan het posten is.

    Jij zegt in ieder geval dat je hersens voor die tijd nog niet volgroeid zijn en je daarom de keuze beter niet kunt nemen ... Dat komt in feite neer op wat ik al zei; Dat je iets niet zou kunnen weten omdat je nog niet 'volwassen' bent? Je ontloopt trouwens wat ik zei over het feit dat veel/bijna net zoveel volwassenen het verkloten als dat jongeren het doen.

    En ook dat vind ík persoonlijk onzin over die keuzes nemen ... Ik ken mening jongvolwassenen die het land beter zouden kunnen runnen dan heel de fucking eerste en tweede kamer samen door hoe slim ze zijn en hoe goed ze keuzes kunnen maken ... Terwijl ze toch écht onder de 23 zijn.

    Zoals gezegd, jij hebt jouw mening. Ik heb mijne. En ik geloof níet dat iemand voor zijn 23e niet zulke keuzes zou kunnen maken, zelfs al gaat het in de praktijk nog zo vaak mis. Dat gaat het voor íedereen. 18+ en 18-.
    Okee, voor als je niet wil dat ik ontloop wat je zegt(wat ik btw niet eens doe, ik vond 't gewoon niet boeiend genoeg om op te reageren, maargoed), speciaal voor jou: Idd, volwassen mensen verkloten ook vaak hun relaties. Maar jonge mensen doen het gewoon veel vaker. Het aantal scheidingen bij jonge mensen ligt veeeel hoger dan bij volwassenen. En over dat land runnen; ik ken ook een hoop jonge mensen, die dit land veel beter zouden kunnen runnen dan onze regering. Maar ik vind dat je dat niet kunt vergelijken met trouwen. Als je jong en verliefd bent neem je beslissingen in een relatie uit emotie, niet door je verstand te gebruiken. En bij t land regeren ligt dat toch wel anders.

    Maargoed, ik ben eten. Dus ik reageer ff wat later straks.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:33 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    DAMN MENSEN WORD WAKKER


    ze.gaat.nu.nog. niet.trouwen. dus dan heeft ze genoeg tijd om de verloving nog te verbreken als dat nodig zou zijn.

    KAK schreef:
    (...)
    En jij kan niet begrijpen/ervaren dat er mensen zijn met een andere mening dan jij hebt. Anders had je ons niet proberen over te halen met argumenten die mijn niet overtuigen om te vinden dat 16 oud genoeg is om te verloven.


    Denk je? Want dan ken jij me nog niet mop.
    Ik zou bijna mezelf quoten, want ik heb gezegd jullie mening wel degelijk te respecteren, maar heb daarbij meteen ook míjn mening duidelijk gemaakt. Sorry dat je dat blijkbaar niet kunt hebben als die wat harder of anders is als de joune. Ik vind dat je niet zomaar kunt mensen in een hokje kunt douwen als stereotype, zelfs niet met dit soort dingen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Aaaawsh, gefeliciteerd <3
    Ik hoop wel dat je ouders het goed opnemen.
    OK;e, ik geef het toe, ik vind het ook vroeg.
    Maar het blijft jou keuze.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.