En zo wordt de hele site uit elkaar gescheurd. Leuk dat de kudo's bezoekers aantrekken, maar als er zo mee gekloot moet worden en er zulke reacties komen hoeft het van mij niet meer. Het lijkt mij alarmerend genoeg, dat er steeds uitspraken worden gedaan als 'Ik heb al gezien hoe je users kunt verwijderen'. En dan wordt er opeens ontkent dat er sprake is van hacken, terwijl hij zichzelf constant tegenspreekt? De bezoekersaantallen krijg je ook wel, als je instelt dat mensen gewoon een account moeten maken om kudo's te geven. Mensen klikken toch al wel op de quizlet link en, tadaaaaa, nieuwe bezoeker. Als mensen je echt willen helpen aan die rotdingen, dan nemen ze de moeite voor dat account toch wel. Zou Rutger anders geen banner kunnen ontwerpen? Jeweetwel, zo'n plaatje, waarbij als je er op klikt je wordt doorgestuurd naar site? Als hij ons daar een html code voor geeft, kunnen wij die in blogs, op hyves, facebook, netlog enz. zetten en dan heb je die bezoekers ook.
En nog iets, werden dergelijke stories over TH vroeger niet meteen verwijdert? Waarom wordt dat nu dat opeens niet meer gedaan?
If you don't stand for something, you'll fall for anything.