• Maar dit keer hielden ze het subtiel en hebben ze alleen maar haar en Dana's (vriendin) spullen nat gemaakt achter hun rug om :) Leuk he, kleine !!@#$^&& kinderen van 12/13 die denken dat ze hun 'vriendinnen beschermen' door mensen te kleineren en kapot te maken :) Het gaat allang niet meer over hetgeen waar het eerst om ging. Oh wat houd ik daar toch van, pesten :)

    Voor mensen met facebook, kun je haar hier ff steunen? Geloof me, het beurt haar op


    Life is hard and then we die

    op die link komt te staan :

    Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
    Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
    Terug naar startpagina


    Life is a beautiful struggle

    Dan ben je:
    - niet ingelogd op facebook
    - niet mijn vriend op facebook


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dan ben je:
    - niet ingelogd op facebook
    - niet mijn vriend op facebook

    ik ben niet een vriend van je op facebook, dat is het denk ik, want ik ben wel ingelogd . (:


    Life is a beautiful struggle

    I did!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kingston schreef:
    op die link komt te staan :

    Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
    Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
    Terug naar startpagina


    same.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ja ik begrijp je. mijn neefje geeft het zelfde probleem.

    Bahh wat een misselijke actie. Sterkte aan je zusje. (flower)


    You don't fall, you hugged the floor.

    Nee, dat is inderdaad niet het meestvriendelijke dat je kunt doen. ;v
    Wat zielig voor je zusje!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wat een kutkoters.
    Heel veel sterkte voor je zusje.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik was zelf niet erg geliefd... laat haar naar ottogracht komen! anti-pest school :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb wel acebook maar ben account gegevens kwijt zeg dr maar:
    'Negeren helpt niet, maar ooit is het tijd om écht iets te doen als een flinke bek terug geven. T schrikt ze af, ze zijn er van overtuigt dat ze kunnen maken bij jou wat ze willen! Van die dingen als: "Ik snap dat je jaloers op me bent omdat ik geen 10 kilo make up nodig heb om te verbergen dat ik een bitch ben!" Willen daarbij eens helpen. Ik heb zelf 8 jaar dat soort grieten achter me reet aan gehad. Één keer, dat was in groep 8 was ik het écht zat. Ik begon haar uit te dagen en eindige met een flinke dis, daarna heb ik gedreigt een klap uit te delen en dat naderhand ook gedaan. Sommige mensen zijn niet gewend om tegenslag te krijgen. Dat is hun échte probleem.
    Vraag haar eens wat haar probleem is. Als ze bitchy wilt gaan doen moet je gewoon heel droog zeggen "Damn ik vind je nu zó stoer!" Dat kunnen ze écht niet hebben. En dan laat je ze gewoon voor wat ze zijn.
    Dat van spullen nat maken is gewoon kinderachtig! Ik ga nu niet zeggen van "Kom op, negeer dan heb je ze het meest" want na 7 jaar dat te hebben geprobeerd kwam ik er -eindelijk- ook eens achter dat het gewoon niet werkt! Negen van de tien keer is het een poging om ruzie te voorkomen.
    Wees vooral niet bang om je zus/vader/moeder/leraar er bij te roepen. Dat maakt jou écht niet zwak! Het maakt je verstandig.
    Ik snap dat je hier boos, verdrietig, woedend om word! En ookal wil je het inhouden, ooit moet het er uit! Denk er eens aan, dat je het er ooit uit zult gooien! Doe dan vooral geen moeite om je in te houden! Je kan beter schreeuwen en slaan en haar op alle manieren vertellen wát je dwars zit, dan het op kroppen en je later alleen kut gaan zitten voelen! Wat natuurlijk beter is, is om naar iemand toe te gaan, en gewoon alles er uit gooien! Het kan bij je zus zijn, of gewoon hier op Quizlet, of op facebook, of je vertelt hun gewoon rustig wat je wilt zeggen! Het helpt!

    Écht heel veel succes er mee!
    XxSevda'