• [...] begint haar vijfde schooljaar op Hogwarts. Ze is zeer getalenteerd, omdat ze alle fijne kneepjes aangeleerd kreeg door haar jonge moeder. Ze begint jaar met een schone lei. Ze wil haar vorige jaar vergeten, omdat die verschrikkelijk anders liep dan dat ze ooit had kunnen wensen. Ze had haar vriendschappen verknoeid, haar perfecte imago bij de leraren, en ze kwam in moeilijkheden. Ze nam haar 'schone lei' iets te letterlijk op, want ze betoverde zichzelf. Ze zoog haar vorige jaar compleet uit haar hoofd, zodat ze zich er niets van zou herinneren, maar er ging iets fout. Ze heeft haar hele jeugd en schoolleven op Hogwarts er uitgehaald en ze herinnert zich niets over haar leven. Het aparte is dat ze nog weet hoe ze heet en wie haar familie is, omdat ze dat gedeelte op de een of andere duistere reden heeft overgeslagen. Ze weet alleen niet meer wie haar vrienden zijn en wie haar vijanden, ze kent geen enkele spreuk meer en ze weet niets meer van het duistere. Ze is compleet de weg kwijt. Hoe ontwijkt ze het kwaad als ze niet weet wát het kwaad is?


    Ik wil heel veel leerlingen met verschillende karakter, uiterlijk en afdelingen.

    Informatie
    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Reden tot afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk: Graag een bekend persoon, zodat ik meerdere foto's kan gebruiken
    Toverstok:
    Patronus:
    Bloed:
    Extra:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sorry als hij mega slecht is, ik heb al zoveel rollen vandaag ingevuld, ik ben moe x'd
    Naam: Alexander (Alex) Thomas
    Achternaam: Jones
    Roepnaam: Alex
    Leeftijd: 16, jaar 6
    Afdeling: Ravenclaw
    Reden tot afdeling: Alex is erg slim en rechtvaardig
    Karakter: Slim, maar geen nerd. Alex is de gevoelige jongen. Hij houdt ervan om mensen te troosten en is dan ook vaak de schouder om op uit te huilen.
    Uiterlijk: Graag een bekend persoon, zodat ik meerdere foto's kan gebruiken
    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.uploader.be/output/1263651357.jpg&imgrefurl=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Liefde_Boys/Knapste_jongen_die_je_persoonlijk_kent/list_messages/141967/23&usg=__kHkdGtjXXektAtRaPYr0N-e6rXE=&h=447&w=500&sz=91&hl=nl&start=0&sig2=wpREgXcw3nC19JaD50mDrQ&zoom=1&tbnid=3XOTiviD08lksM:&tbnh=137&tbnw=153&ei=SRgeTbOAMsqt8gPqwcmABw&prev=/images%3Fq%3Djongen%2Bmodel%26hl%3Dnl%26biw%3D1276%26bih%3D572%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=265&oei=SRgeTbOAMsqt8gPqwcmABw&esq=1&page=1&ndsp=22&ved=1t:429,r:3,s:0&tx=98&ty=107
    (ik ben de naam van de jongen vergeten... Maar zodra ik hm weet aat ik het je wel weten.)
    Alex is erg knap, hij heeft lichtbruin haar en lichte ogen. hij is 1.87 m en best gespierd. Zijn kledingstijl is misschien een beetje netjes of kakkerig; een bloesje en een spijkerbroek, soms draagt hij gewoon een Tshirt met trainingsbroek
    Toverstok: 23 cm, Es, kern bloed van een hippogrief
    Patronus: Hippogrief
    Bloed: Volbloed
    Extra: Alex is klassenoudste van Ravenclaw en is het vriendje/ex-vriendje van de hoofdpersoon, alleen herinnert zij dat niet meer ;p

    Let me know..


    Me so good.

    Naam: Lanely Beth
    Achternaam: Heasy
    Roepnaam: Lane
    Leeftijd: 14, (4e jaar op hogwards)
    Afdeling: Huffelpuf
    Reden tot afdeling: Ze staat altijd voor iedereen klaar, en is erg trouw
    Karakter: Lane is erg rustig en blijft altijd kalm, ze is spontaan en er lief, ze is erg trouw ze zou nooit iemand laten vallen of wantrouwen.
    Lane is zo behulpzaam dat ze alles nog zou opgeven om haar vijanden uit de brand te redden, ze kan het niet aanzien als iemand lijd en zal er geen seconde over twijfelen om iemand te helpen.
    Lane staat stevig in haar schoenen en kan goed voor zichzelf opkomen.
    Uiterlijk: Lane (Selena Gomez met stijl haar) Lane heeft zwart haar en bruine ogen, ze draagt meestal kleding naar de laatste mode ze is 1.70 groot.
    Toverstok: 30cm, eikenhout kern van een eenhoornhaar
    Patronus: Geit
    Bloed: Modderbloed
    Extra: Lane heeft een witte sneeuw uil genaamd Guc (spreek uit als Goek)


    Sterf niet voordat je dood bent

    Naam: Femke
    Achternaam: Argentum
    Roepnaam: Femke
    Leeftijd: 15, 5'de jaars.
    Afdeling: Slytherin
    Reden tot afdeling: Zie eerste zin karakter + haar hele familie heeft daar gezeten.
    Karakter: Femke is van buiten gemeen, onaardig, arrogant - eigenlijk bezit ze elke eigenschap die maar slecht is. Ze is niet op haar mond gevallen en komt graag duidelijk voor haar mening uit. Als ze het ergens niet mee eens is, laat ze het weten ook. Ze is ervan overtuigd dat zij altijd gelijk heeft en zal kosten van kost dat gelijk ook krijgen. Ze is erg op zichzelf gericht en vindt het moeilijk om zich aan mensen te binden. Femke is van buiten zo hard als steen maar van binnen zo breekbaar als porselein. Ze doet alsof de gemene opmerkingen die ze terug krijgt haar niets doen, maar diep van binnen komen ze hard aan.
    De vrienden die ze heeft beschermt ze met haar leven. Ookal lijkt dat niet altijd zo, ze geeft veel om ze en als het écht nodig is, zal ze dat laten merken ook.
    Uiterlijk: http://www3.images.coolspotters.com/photos/437281/katherine-pierce-and-the-vampire-diaries-gallery.jpg
    (Nina Dobrev) Ze is 1.80M. Haar kleding stijl is niet speciaal of opvallend, wel duur.
    Toverstok: Terzielerbloed, Hulst, 31 cm.
    Patronus: Cobra.
    Bloed: Puurbloed.
    Extra: Heeft in het begin een hekel aan alle bloedverraders en mensen zonder zuiver bloed. Dit veranderd wanneer George Weasley in haar leven komt.
    Ze is het nichtje van Draco Malfoy.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 21:58 ]


    I'm jealous of every girl that ever hugged you. Because for that short second, she held my entire world.

    Naam:Molly Elisabeth
    Achternaam: Quinn
    Roepnaam: Molly 'Molls'
    Leeftijd:15
    Afdeling: Gryffindor
    Reden tot afdeling: Molly is Dapper en moedig ze zal altijd door het vuur gaan voor andere en kiest altijd voor haar vrienden.
    Karakter: Molly is liefdevol en dapper. Ze gaat altijd door het vuur voor andere. Ze zal niet snel van haar stuk gebracht worden en is heel vasthoudend. Ze is erg slecht in keuzes maken wat soms niet erg handig is. Je kan niet tegen haar liegen dat heeft ze meteen door. Ze is goed in vakken op school en leraren zijn gek op haar. Ze is erg populair bij andere omdat ze andere helpt bij leren. Jongens zijn gek op haar en sommige zelfs hopeloos verliefd. Ze is niet het type tutje en al zeker niet een bitch. Ze weet veel van geneeskunde omdat haar moeder een dokter is en zij vroeger altijd meemocht naar het Ziekenhuis.
    Uiterlijk: Molly heeft lang blond haar en blauwe ogen. Ze word beschouwt als engel. ze is 1.67 lang en heeft een slang figuur. (Foto van Saoirse Ronan)
    Toverstok:wilg,24 cm, haar uit de staart van eenhoornPatronus: Valk
    Bloed: half bloed

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 14:03 ]

    Naam:marieétta
    Achternaam:dons
    Roepnaam:marie
    Leeftijd:16
    Afdeling:sleterin
    Reden tot afdeling:vader is doodoener
    Karakter:bitchie, soms aardig
    Uiterlijk: Graag een bekend persoon, zodat ik meerdere foto's kan gebruiken: klik
    Toverstok:Terzielerbloed, Hulst, 31 cm.
    Patronus:cobra
    Bloed:volbloed
    Extra:heeft een hekel aan bloedverraders, ze is vamilie van draco .


    You can't not look cool with a crossbow.

    Naam: Paige
    Achternaam: Sawyer
    Roepnaam: Paige
    Leeftijd: 14
    Afdeling: Griffoendor
    Reden tot afdeling: Omdat zowat haar hele familie daar zat.
    Karakter: Spontaan, aardig, behulpzaam en moedig.
    Uiterlijk: Klik
    Paige heeft bruin haar en bruin tot zwarte ogen. Ze is 1.63 meter lang, en heeft een slank viguur.
    Toverstok: 26 cm lang, Hulst, Kern een veer van een Feniks.
    Patronus: Hert
    Bloed: Moederbloedje
    Extra: Paige probeerd tegen iedereen aardig te doen, maar soms maken daar mensen misbruik van.. Ze heeft al een lange tijd een crush op Ron Wemel.

    Laat het je me weten?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 15:31 ]