• Daar hebben we er nogal wat van bij ons in het jaar. Ik probeer er dan altijd voor te zorgen dat ze wel tegen mij gaan praten ipv zo introvert doen. En als ik dat voor elkaar krijg dan voel ik me altijd goed. :'D
    Wat vinden jullie van mensen die verlegen zijn?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben heel verlegen, het is wel leuk als mensen tegen mij beginnen te praten, maar ik voel me altijd een sul als ik zo'n debiel antwoord geef.

    x)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik ben ook verlegen, pas als ik ze ken ga ik echt praten [a']


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dreamwalker schreef:
    Ik ben verlegen.
    Dus ik vind ze uhm...Soortgenoten?(nerd)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    ik ben altijd verlegen in grote groepen.


    ailoveejoee.

    reyon schreef:
    Ik ben zelf redelijk verlegen dus ik maak daar meestal geen probleem van.
    Maar het is wel vervelend om met 2 verlegen mensen een conversatie te gaan voeren :')

    Dat vind ik nou ook, maar ik ben zelf ook heel verlegen x'D Dus dan is die ander ook verlegen en dan kijk je elkaar zo afwachtend aan.

    Maarja, ik ben zelf dus ook heel verlegen, dus ik kan het ook wel begrijpen. Ik sta mezelf altijd eerst 10 minuten te vertellen dat ik nú iets moet zeggen en dan doe ik het pas x'D


    To live would be an awfully big adventure

    nerveus schreef:
    Ik ben aan het begin ook altijd wel verlegen. Pas als ik iemand beter ken durf ik meer en kom ik los. Ik heb niks tegen verlegen mensen ;) Je kunt er vaak weinig aan doen, al is er soms geen aanleg om verlegen te zijn. Maar je komt er ook niet gemakkelijk vanaf. Beste is gewoon vertrouwen winnen en die mensen zichzelf laten zijn. :P

    Ik ben het zelf. Dus wanneer ik verlegen mensen zie denk ik er niet veel over ofzo.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ben altijd verlegen als ik voor het eerst bij mensen thuis komen enzo. :'p Haha, voor de rest ben ik nooit verlegen eigenlijk. :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.