• Daar hebben we er nogal wat van bij ons in het jaar. Ik probeer er dan altijd voor te zorgen dat ze wel tegen mij gaan praten ipv zo introvert doen. En als ik dat voor elkaar krijg dan voel ik me altijd goed. :'D
    Wat vinden jullie van mensen die verlegen zijn?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    NikkiPedia schreef:
    (...)


    Volgens mij denken ze bij mij op school dat ik een volslagen idioot ben nu haha.

    Haha beter een volslagen idioot dan dat ze je niet kennen :'d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Haha beter een volslagen idioot dan dat ze je niet kennen :'d

    Joah das waar.


    Your make-up is terrible

    Ghehe, ik ben zelf altijd heel erg verlegen. :$


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    reyon schreef:
    Ik ben zelf redelijk verlegen dus ik maak daar meestal geen probleem van.
    Maar het is wel vervelend om met 2 verlegen mensen een conversatie te gaan voren :')


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Lipsy schreef:
    Ik ben verlegen.
    Dus ik vind ze uhm...Soortgenoten?(nerd)

    De eerste paar weken op de middelbare werd ik altijd helemaal rood als iemand alleen maar 'hoi' tegen me zei. Nu ben ik degene die alle leerlingen op staat te wachten bij de deur van de kantine om tegen iedereen - ook de wildvreemden - hoi te zeggen.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    dat het soortgenoten zijn (nerd)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben verlegen bij mensen die me niet aardig lijken, of daar doe ik juist kortaf tegen ofzo. En ik ben verlegen in een nieuwe klas.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik ben altijd verlegen.
    Als ik een groepje vriendinnen heb gemaakt zeg maar, ben ik wel weer de gekste van allemaal. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben het geweest, maar ben daar gelukkig over heen ^^ Nu lul ik ook iedereen de oren van zijn kop =P


    ars moriendi

    Ik vind die mensen altijd zo schattig, een heel zacht stemmetje, maar meestal zijn ze heel aardig.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 22:11 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Riep iemand sociale angststoornis?

    Nee, even serieus, je moet nooit introverte mensen de tent uitlokken, heb ik slechte ervaringen mee, tenminste, ik vind het zelf altijd irritant, omdat het zo ongemeend lijkt.

    Vroeger was ik altijd vet verlegen maar tegenwoordig niet meer. Dus ik kan me wel vinden in die mensen :'D


    -

    shadowsalyer schreef:
    Riep iemand sociale angststoornis?

    Nee, even serieus, je moet nooit introverte mensen de tent uitlokken, heb ik slechte ervaringen mee, tenminste, ik vind het zelf altijd irritant, omdat het zo ongemeend lijkt.

    Ligt eraan wat ze zeggen en hoe ze het zeggen 8D Ik ben aardig, maak mezelf belachelijk en doe geinteresseerd in anderen.


    Your make-up is terrible

    Ik vind ze irritant, niet omdat ik ze haat ofzo, maar omdat ik zelf de neiging heb om heel veel te gaan praten. (behalve bij mensen die ik maar 1x zie, dan ben ik echt superverlegen, geloof me, ik ben bijna in staat om gillend weg te rennen als een vakkenvuller vraagt of ik wat zoek xD). En dan heb ik het gevoel dat ik ze tekort doe en dan voel ik me schuldig enzo.
    Aan de andere kant wordt ik lichtelijk geobsedeerd door mensen die niks zeggen, want dan wil ik weten hoe ze echt zijn "=.=
    ik ben echt een hopeloos geval.


    Alis volat propriis