• Daar hebben we er nogal wat van bij ons in het jaar. Ik probeer er dan altijd voor te zorgen dat ze wel tegen mij gaan praten ipv zo introvert doen. En als ik dat voor elkaar krijg dan voel ik me altijd goed. :'D
    Wat vinden jullie van mensen die verlegen zijn?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kan best verlegen zijn (:
    Maar ik kan ook heel open en spontaan zijn.. Het ligt aan de situatie en wat voor mensen er voor mijn neus staan, waar tegen ik moet praten :'D.
    Dus ik vind ze niet raar, ik kan me er op momenten best in vinden. Het is niet iets wat zij expres zijn dusja (:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 12:14 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Phantasm schreef:
    Ik kan best verlegen zijn (:
    Maar ik kan ook heel open en spontaan zijn.. Het ligt aan de situatie en wat voor mensen er voor mijn neus staan, waar tegen ik moet praten :'D.
    Dus ik vind ze niet raar, ik kan me er op momenten best in vinden. Het is niet iets wat zij expres zijn dusja (:


    Het zelfde hier. (;


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik kan niet zo goed tegen verlegen mensen. Ik moet mensen hebben die spontaan zijn en net zoveel praten als ik. Als ik iemand vragen moet gaan stellen voor die eindelijk een keer praat, ben ik zo weg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik kan niet zo goed tegen verlegen mensen. Ik moet mensen hebben die spontaan zijn en net zoveel praten als ik. Als ik iemand vragen moet gaan stellen voor die eindelijk een keer praat, ben ik zo weg.

    moet je niet bij mij zijn ik ben echt snel verlegen en praat bijna nooit als 1:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NikkiPedia schreef:
    (...)
    Ligt eraan wat ze zeggen en hoe ze het zeggen 8D Ik ben aardig, maak mezelf belachelijk en doe geinteresseerd in anderen.

    Jezelf belachelijk maken rockt 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik ben zelf heel verlegen, en ik word enorm snel rood.. Echt irritant ook al ben ik 19 het gaat maar niet weg en denken 'niet rood worden, niet rood worden' helpt dus echt voor geen meter want ik word er alleen maar roder van, dus ik heb ook niks op verlegen mensen tegen, im the queen of shyness lol


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    snuggle schreef:
    in het begin ben ik ook altijd verlegen [a]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zelf ben ik zo niet verlegen. Tenzij ik een 'date' heb of zo.
    Maar de jongen waar ik stapelgek op ben is heel erg verlegen. Aan de ene kant vind ik dat zo super lief, aan de andere kant werkt het soms een beetje tegen omdat ik precies weet wat ik kan en moet zeggen, en hij soms niet weet wat hij er dan op moet zeggen.
    oops.


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    Ik ben verlegen en ik haat dat ZOO hard..
    En ik kan der niks aan veranderen ik ben nu eenmaal zo mensen kunnen er ni aan doen, ik wil ook liever ni verlegen zijn en ik hoop da da overgaat..


    Stop wishing, Start doing..

    Irritant. Dan probeer je een keer tegen ze te praten en dan reageren ze op alles alleen maar met 'ja'. Maar vervolgens denken ze dan wel dat je hun vriend bent dus blijven ze een half jaar lang achter je aanlopen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Cloudburst schreef:
    Ik ben erg verlegen bij mensen die ik niet (goed) ken en tegen volwassenen. Maar bij mijn vriend(in)en of mensen die ik min om meer begin te kennen en bij wie het klikt ben ik echt heel erg los. (:
    Ik heb niets tegen verlegen mensen, maar ik zou het voor mezelf wel gemakkelijker vinden als ik niet zo verlegen zou zijn.
    Ook tegen de ouders van mijn beste vriendin ben ik echt heel erg verlegen. En mijn beste vriendin zegt dan dat haar moeder vaak tegen haar zegt "Zeg, Amina mag gerust wat losser doen hoor. Ze is hier altijd welkom en hoeft zich echt voor niets te schamen." Maar ik vind het gewoon moeilijk om tegen volwassenen euhm... on-verlegen te doen. :'D

    Haha, dat zei die moeder van mijn vriendin ook nog over mij :"D

    Het ligt er aan hoe ze zijn, als ze echt heeeeel stil zijn dan hoef ik er niet echt vrienden mee te worden. Maar het is wel leuk om iemand minder verlegen te maken, maar het nadeel is want toen ik zoiets deed dacht die gene dat ik haar vriendin was. Beetje hard misschien, maar NOWAY!
    Verder zijn ze wel aardig.

    jammer dat veel mensen verlegen zijn... ik ben dat totaal niet ik ben vaak de gangmaker enzo XD(6)


    melig en vampier tegelijk XD

    Ik ben zelf eigenlijk bijna niet verlegen, maar ik denk dat je verlegen mensen gewoon moet aanspreken en dat ze zich dan vanzelf op hun gemak gaan voelen :'D


    Hope goes lost but never dies.

    NikkiPedia schreef:
    Haha bij mij ook. Ik was vroeger ook verlegen, nu lul ik echt de grootste onzin tegen die mensen waardoor ze juist meer verlegen worden volgens mij.


    None but ourselves can free our minds.