• Daar hebben we er nogal wat van bij ons in het jaar. Ik probeer er dan altijd voor te zorgen dat ze wel tegen mij gaan praten ipv zo introvert doen. En als ik dat voor elkaar krijg dan voel ik me altijd goed. :'D
    Wat vinden jullie van mensen die verlegen zijn?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    in het begin ben ik ook altijd verlegen [a]


    They fell in love, didn't they?

    Ik ben zelf redelijk verlegen dus ik maak daar meestal geen probleem van.
    Maar het is wel vervelend om met 2 verlegen mensen een conversatie te gaan voeren :')

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 13:22 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha bij mij ook. Ik was vroeger ook verlegen, nu lul ik echt de grootste onzin tegen die mensen waardoor ze juist meer verlegen worden volgens mij.


    Your make-up is terrible

    Ik ben verlegen.
    Dus ik vind ze uhm...Soortgenoten?(nerd)


    effort never betrays you

    ik ben altijd heel verlegen -_- en ik vindt dat niet leuk x.x


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NikkiPedia schreef:
    Haha bij mij ook. Ik was vroeger ook verlegen, nu lul ik echt de grootste onzin tegen die mensen waardoor ze juist meer verlegen worden volgens mij.

    Haha, bij mij werkt het juist goed :'D
    Die mensen praten nu tegen me alsof ik een vriend ben.
    Dan voel ik me goed haha.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben erg verlegen bij mensen die ik niet (goed) ken en tegen volwassenen. Maar bij mijn vriend(in)en of mensen die ik min om meer begin te kennen en bij wie het klikt ben ik echt heel erg los. (:
    Ik heb niets tegen verlegen mensen, maar ik zou het voor mezelf wel gemakkelijker vinden als ik niet zo verlegen zou zijn.
    Ook tegen de ouders van mijn beste vriendin ben ik echt heel erg verlegen. En mijn beste vriendin zegt dan dat haar moeder vaak tegen haar zegt "Zeg, Amina mag gerust wat losser doen hoor. Ze is hier altijd welkom en hoeft zich echt voor niets te schamen." Maar ik vind het gewoon moeilijk om tegen volwassenen euhm... on-verlegen te doen. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    In het begin ben ik altijd dood verlegen.
    maar daarna kan ik nogal apart doen.
    over- melig enzo. x]


    Smile and live.

    beliebuuwr schreef:
    In het begin ben ik altijd dood verlegen.
    maar daarna kan ik nogal apart doen.
    over- melig enzo. x]


    Ah, die mensen vind ik altijd zo vervelend. Over-melig is dan weer niet leuk.


    Your make-up is terrible

    Stamppot schreef:
    (...)
    Haha, bij mij werkt het juist goed :'D
    Die mensen praten nu tegen me alsof ik een vriend ben.
    Dan voel ik me goed haha.



    Volgens mij denken ze bij mij op school dat ik een volslagen idioot ben nu haha.


    Your make-up is terrible

    snuggle schreef:
    in het begin ben ik ook altijd verlegen [a]


    T O K I O H O T E L < 3

    NikkiPedia schreef:
    (...)


    Volgens mij denken ze bij mij op school dat ik een volslagen idioot ben nu haha.


    Haha. Dat denken ze van mij sowieso :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik ben niet zo verlegen ^^
    een keer op school -toen zat ik dus nog in de eerste- waren er een stel 5de klasers met taart want een was jarig.
    al mn vriendinnen zaten zo hongerig naar die taart te kijken en toen zij ik:
    ik ga ook een stukje vragen" Toen zijden zij dat dat aso was enzo en dat het tog niet mocht maar ik vroeg het gwn en toen kreeg ik egt een HEEEl groot stuk brownie van haar ^^

    Thuis ben ik gewoon, thuis. Dan ben ik écht mezelf. Maar op school enz. ben ik dus zó shy! Met het rapport zeggen ze ook dat 'ik wat meer uit mijn schulp moet kruipen'... :$

    Ik ben aan het begin ook altijd wel verlegen. Pas als ik iemand beter ken durf ik meer en kom ik los. Ik heb niks tegen verlegen mensen ;) Je kunt er vaak weinig aan doen, al is er soms geen aanleg om verlegen te zijn. Maar je komt er ook niet gemakkelijk vanaf. Beste is gewoon vertrouwen winnen en die mensen zichzelf laten zijn. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.