• Ze hebben iets 'leuks' bedacht. Iets waarvoor ik 350 euro moet betalen.
    Ze willen een weeeek naar Frankrijk, naar een oud dorp in Bourgondie, Beaune. De dichtsbijzijnde grote stad is 45 kilometer verderop. Het is een stad in een wijngebied, een hele oude stad. We gaan daar een oud ziekenhuis bekijken en nog zoiets. We mogen 's avonds niets weg en hebben 3 of 2 dagen vrije dagen, wat moeten we dan in hemelsnaam gaan doen? Ons helemal lam zuipen aan de wijn waarschijnlijk.
    Nou, voor die 350 euro ga ik liever 3 dagen nar London. Bezoek ik daar wel even een apotheekje en maak er een verslag over.


    Your make-up is terrible

    En je móet mee? o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mahaha. Londooon! (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stamppot schreef:
    En je móet mee? o.o


    Ik denk het wel lol. Nouja, ik zeg wel dat ik daar geen geld voor heb ofzo, dan ga ik lekker met mijn andere klasgenoot die zogenaamd niet mag (ze is alochtoons) naar London. Zelfs mijn moeder vind het onzin en dat vind ze niet snel.


    Your make-up is terrible

    bij mij willen ze voor (ongeveer) een wwek je naar limburg al 250 euro


    Shoganai i ne~

    Wtf

    - Aangepast i.v.m. hoofdletters -

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 dec 2010 - 17:52 ]

    Ze kunnen je niet dwingen, klaar. Ga lekker naar Londen, je klemzuipen aan alles behalve wijn :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat kutduur. Ik ben voor 195 euro een week naar Italië geweest met het vliegtuig. o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Londen is tenminste nog leuk >.<
    Ikke ben paar weken geleden met school in Londen geweest(Y)(Y)

    Dat jullie dat gaan doen,oké.
    Maar ik vind het wel rot dat jullie mee moeten.
    Wat doe je dan met mensen die dat écht niet kunnen betalen e.d.?
    Wij hebben ook zo'n reizen maar die zijn om die reden niet verplicht...
    En wij gaan naar leukere plaatsen,en slechts voor een paar dagen (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    In het zesde gaat mijn school naar Italië (':


    Only losers can act the way you do

    xd Beetje getikt? I.P.V. zeggen dat je het geld niet hebt. Kun je beter zeggen dat je het geld niet waard vind en het dus ook niet gaat uitgeven daaraan! School kan je níét verplichten om zo iets te doen!
    Daar hebben ze bij wet het recht niet voor, daar kun je makkelijk voordeel uit doen. Want als je nu gaat zeggen dat je het geld neit hebt, en het blijkt van wel dan krijg je me toch op je flikker xd

    Ik ga naar london, :P OH YEAAH :P

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Ik denk het wel lol. Nouja, ik zeg wel dat ik daar geen geld voor heb ofzo, dan ga ik lekker met mijn andere klasgenoot die zogenaamd niet mag (ze is alochtoons) naar London. Zelfs mijn moeder vind het onzin en dat vind ze niet snel.

    Ja inderdaad. Wij moesten ook zoiets doms en Sam dacht: dikke doei. kwam ik wel mee weg :']


    No growth of the heart is ever a waste

    gewoon niet komen opdagen en nooit betalen. en klaar ^^


    Some angels have no wings.

    Jullie zijn verplicht? Dat vind ik echt dom o.o Jullie gewoon geld lopen aftroggelen!
    Wij gaan naar Parijs en dat lijkt me wel leuk. Maar degenen die niet willen die hoeven niet persé. Dan moeten ze gewoon die paar dagen gewoon lessen volgen.
    Ik zou echt niet gaan als ik jouw was.


    To live would be an awfully big adventure