• maar ik wil ooit in een taxi springen en heel hard: 'volg die auto!' roepen, alsof ik in een achtervolging zit. Vraag me niet waarom, maar dat lijkt me gewoon cool :Y)


    Olive

    Als het je gelukkig maakt, dan zou ik zeggen: wat houdt je tegen?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dat lijkt mij ook zo vet hè, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    dat wil ik ook nog eens doen ö


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wat ben jij gek, maar taxi's zijn duur. Pff.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ZeroGravity schreef:
    Als het je gelukkig maakt, dan zou ik zeggen: wat houdt je tegen?


    Het feit dat er geen criminelen rondlopen met coole auto's die de moeite zijn om achtervolgd te worden. Of ik kan ik kan een heel verhaal verzinnen die chauffeur, maak ik hem ook even bang :'D


    Olive

    ZeroGravity schreef:
    Als het je gelukkig maakt, dan zou ik zeggen: wat houdt je tegen?

    De taxi-chauffeur moet dan ook nog een klein beetje gevoel voor humor hebben ;p

    *ligt nu helemaal in een deuk*


    Happy Birthday my Potter!

    Dat wil je al heel lang hé, al sinds vorig jaar ;D


    SLOAN.

    Passerby schreef:
    Wat ben jij gek, maar taxi's zijn duur. Pff.


    Ach, niemand is doodgegaan aan gek doen haha :'D Ja, dat wel ):


    Olive

    Herondale schreef:
    Dat wil je al heel lang hé, al sinds vorig jaar ;D


    Haha, dat je je dat nog herinnerd :'D Ja, ik dacht er plots aan xd.


    Olive

    Whahahaha, moet je een keer doen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Devin schreef:
    (...)

    Het feit dat er geen criminelen rondlopen met coole auto's die de moeite zijn om achtervolgd te worden. Of ik kan ik kan een heel verhaal verzinnen die chauffeur, maak ik hem ook even bang :'D


    Je kan ook een willekeurige auto uitkiezen en dan hopen dat hij heel ver rijdt zodat de taxichauffeur je vergeeft wanneer je veel hebt betaald. En dan vantevoren sparen :Y)

    Nee, ik vind de laatste optie het leukste. Dat lijkt me ook hilarisch om te doen. x)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Oh my oh, respect als je dat een keer echt gaan doen. En dan in zo'n koele gele taxi, die ook in NYC rondrijd.


    Alleen maar tranen van geluk

    ZeroGravity schreef:
    (...)

    Je kan ook een willekeurige auto uitkiezen en dan hopen dat hij heel ver rijdt zodat de taxichauffeur je vergeeft wanneer je veel hebt betaald. En dan vantevoren sparen :Y)

    Nee, ik vind de laatste optie het leukste. Dat lijkt me ook hilarisch om te doen. x)


    Haha, ik ga vragen aan mijn vader of hij me ergens afzet, aangezien hij toch rijdt alsof hij op een circuit zit. En dan stop ik een taxi en zeg ik dat hij die bruine auto moet volgen. En als mijn pa doorheeft dat hij achtervolgd wordt, stopt hij. En dan stap ik uit en vraag ik zo: 'Papa, heb je 20 euro? Ik moet deze chauffeur betalen!' Ik droom teveel :x


    Olive

    OH, dat wil ik ook!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind