• Mijn mentor.
    Ze zou iets aan mijn rooster gaan doen, waar ik eerder een topic over heb gemaakt, twee weken geleden. Ik heb dus geen eigen rooster en moet op die van een andere klas kijken die bijna dezelfde lessen heeft, op Engels na, waar wij dus dan 2 tussenuren zouden hebben.
    Wij gingen dus pas om half 11 naar school om plaats van om half negen omdat we wilden dat ze wist dat we het echt meenden, we willen echt dat er iets aan gedaan word!
    Nou, ze was dus even boos maar aan het lesgeven ondertussen, zegt ze dat ze zo even bij ons komt praten. Een uur later was ze ons gewoon vergeten, heeft mijn klasgenoot haar geroepen en laten zien wat we wilden. Ze heeft gezegd dat ze iemand ging bellen en verder horen we natuurlijk niets meer.
    En we moeten echt bij haar zijn, ze doet ook het administratieve gedeelte bij ons op de locatie.


    Your make-up is terrible

    Argh, daar kan ik echt niet tegen!
    Ik denk dat je er gewoon achteraan moet blijven zitten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zo'n kutmens.
    Stuur gewoon een mail naar de directie (:


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Zo'n kutmens.
    Stuur gewoon een mail naar de directie (:


    Onze opleidingsmanager is haar beste vriendin volgens mij, ze zijn echt close. En via haar kan je contact krijgen met de directie.


    Your make-up is terrible

    Hebben jullie geen afdelingsleider ofzo? Die hebben wij namelijk wel en als je mentor het niet regelt kan je dus altijd naar de afdelingsleider!
    Echt stom! Sommige leraren zijn echt zo dom:(


    Happy Birthday my Potter!

    Wat ongelooflijk irritant!
    Als zoiets bij mij gebeurd, stap ik altijd meteen naar de coördinator van mijn jaar, in de hoop dat hij even een preek gaat houden tegen degene. En als hij het niet doet, stap ik doodleuk naar de directeur. Ik zit niet voor mijn eigen wil [ik ben letterlijk door school gedwongen naar deze school te gaan] dus ja, dan ga ik bij alles wat mis is zeiken.
    Eigen schuld.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    DarkSilence schreef:
    Hebben jullie geen afdelingsleider ofzo? Die hebben wij namelijk wel en als je mentor het niet regelt kan je dus altijd naar de afdelingsleider!
    Echt stom! Sommige leraren zijn echt zo dom:(



    Zie mijn antwoord hierboven lol.


    Your make-up is terrible

    Hebben jullie dan geen Smartschool of iets in die aard?
    Ik zou gewoon daar een mail sturen of naar het secretariaat gaan (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Pfff. Da's echt kut.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat een stomme situatie. (cat)
    Probeer een andere, aardige, leraar erover te vertellen, en kijk of die iets kan doen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat een stomme situatie. (cat)
    Probeer een andere, aardige, leraar erover te vertellen, en kijk of die iets kan doen. (:


    Haha, al bij elke leraar gedaan lolol. Maar die kunnen niets doen.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Onze opleidingsmanager is haar beste vriendin volgens mij, ze zijn echt close. En via haar kan je contact krijgen met de directie.


    Zou alsnog naar haar toe stappen;)


    Happy Birthday my Potter!

    Kan je niet gewoon direct bij de directie aankloppen?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Diegene die mijn rooster had aangepast voerde lessen in die neit bestondenxD


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    ik heb mijn mentor al 3 weken niet meer gezien.
    de laatste keer fietsten we terug van snowplanet en liet ze ons in de steek en verdwaalde we...

    Schoolregel nummer 1: leraren houden zich vrijwel nooit aan hun beloftes. Doen ze dat wel, dan doen ze het in 99% van de gevallen te laat.


    No growth of the heart is ever a waste