• mensen hier op quizlet daar kun je pook niks mee ]als je een topic maakt geloven ze je niet of ze snappen er totaal niks van dat helpt veel zeg hyves helpt veel beter

    en de mensen zijn ontiegelijk snel op hun tenen getrapt

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 13:05 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Deze topic is nutteloos vind ik(cat):Y)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    dan ligt het waarschijnlijk aan jou. Als jij onzin schrijft in polics, dan geloven de meesten dat ook niet nee. Ik vind heel veel mensen aardig op Quizlet hoor.

    Sommige mensen maken ook topics aan zonder leestekens waar geen enkel mens een normaal verhaal uit kan opmaken. Sommige mensen zeggen dat ze licht niet kunnen verdragen maar dat wel lekker achter de laptop kunnen zitten.
    Knap zeg!


    Ik ben gemeen xoxo

    De mensen proberen elkaar hier te helpen. En iedereen heeft verschillende karakter trekjes en meningen. En het is hier niet verboden je mening te uiten en de een zegt het wat groffer dan de ander. En als je daar niet tegen kan, kan je hier beter weggaan. Zo simpel is het(krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    wendycash schreef:
    mensen hier op quizlet daar kun je pook niks mee ]als je een topic maakt geloven ze je niet of ze snappen er totaal niks van dat helpt veel zeg hyves helpt veel beter

    en de mensen zijn ontiegelijk snel op hun tenen getrapt

    dit slaat op je slaapverlammings topic he?
    dat was ook egt gwn gemeen van sommige mensen, die gingen gewoon hele irritante reacties neerzetten maar egt niet iedereen is zo hoor,
    maar je maar geen zorgen

    Stiekem lig ik nu helemaal in een deuk door je slaapverlammingstopic. Haha, je zegt dat WIJ snel op onze tenen getrapt zijn, maar jij bent wel degene met de langste tenen hierzo.


    Ik ben gemeen xoxo

    Tja, je moet de consequenties er ook van inzien. Niet ieder onderwerp ligt zo geweldig bij iedereen. Natuurlijk heeft ieder zijn eigen mening, en dat verschilt, weet je. (:


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    -> Slotje op aanvraag topicmaakster


    I am an idiot, I move.