• mensen hier op quizlet daar kun je pook niks mee ]als je een topic maakt geloven ze je niet of ze snappen er totaal niks van dat helpt veel zeg hyves helpt veel beter

    en de mensen zijn ontiegelijk snel op hun tenen getrapt

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 13:05 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Washington schreef:
    [url=www.girlscene.com[/url]www.girlscene.com[/url]
    dit is een heel leuke site. je wordt er met open armen ontvangen en ze zijn er totáál niet snel op hun tenen getrapt, oh en ze reageren overal hardstikke aardig op. veel plezier he!

    -out-

    Washington schreef:
    [url=www.girlscene.com[/url]www.girlscene.com[/url]
    dit is een heel leuke site. je wordt er met open armen ontvangen en ze zijn er totáál niet snel op hun tenen getrapt, oh en ze reageren overal hardstikke aardig op. veel plezier he!


    Haha. Gewéldig _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Washington schreef:
    [url=www.girlscene.com[/url]www.girlscene.com[/url]
    dit is een heel leuke site. je wordt er met open armen ontvangen en ze zijn er totáál niet snel op hun tenen getrapt, oh en ze reageren overal hardstikke aardig op. veel plezier he!

    geniaal(lol)


    Shoganai i ne~

    ik vind eigenlijk dat iedereen hier heel vriendelijk is op misschien sommige die hun mening nogal slecht formuleren waardoor hij nogal grof overkomt.


    Change, the only good thing in this world.

    als je het niks vind waarom wil je dan blijven? (nerd)


    I chill back and I spread peace n love

    Washington schreef:
    [url=www.girlscene.com[/url]www.girlscene.com[/url]
    dit is een heel leuke site. je wordt er met open armen ontvangen en ze zijn er totáál niet snel op hun tenen getrapt, oh en ze reageren overal hardstikke aardig op. veel plezier he!


    Whaha! _o_


    - Nee, maar serieus, ik vind dat iedereen hier best aardig is en als er wat leden klagen is dat vaak om een goede reden. (behalve jij dan)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 11:27 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik weet eigenlijk niet echt waar je het over hebt, ik vind dat er hier juist wel naar je wordt geluisterd...
    Maar als je het niet leuk vindt, dan kun je ook op zoek naar een andere site.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Washington schreef:
    [url=www.girlscene.com[/url]www.girlscene.com[/url]
    dit is een heel leuke site. je wordt er met open armen ontvangen en ze zijn er totáál niet snel op hun tenen getrapt, oh en ze reageren overal hardstikke aardig op. veel plezier he!


    Geniaaal :'D

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2010 - 12:59 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sesamestreet schreef:
    Ehm, hier op Quizlet is het net zo dat je je eigen mening mag delen. (cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Zo zie jij het.


    -

    Ik denk dat jij beter een aantal problemen aan je leraar Nederlands kan voorleggen X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sommigen hier zijn heel aardig, maar sommige mensen gebruiken je om je vervolgens keihard te dumpen :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Washington schreef:
    [url=www.girlscene.com[/url]www.girlscene.com[/url]
    dit is een heel leuke site. je wordt er met open armen ontvangen en ze zijn er totáál niet snel op hun tenen getrapt, oh en ze reageren overal hardstikke aardig op. veel plezier he!

    Made my day _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bullshit schreef:
    Ik denk dat jij beter een aantal problemen aan je leraar Nederlands kan voorleggen X:

    (lol)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 13:01 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Kingston schreef:
    oke, ik wil niet verkeerd over komen, maar ik vind wat jij nu in het topic hebt staan, overdreven overkomen. wij hebben onze meningen, en als je het toch zo vreselijk vind, waarom ga je dan niet van het forum af ? ._.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.