• hee ik moet je iets vertellen!
    O oke , wat is er ?
    nou er is een jongen die ik erg leuk vind en ik ben verliefd op hem .
    Oke , en waarom vertel je me dit ?
    nou , die jongen .. dat ben jij !!
    Hm .. ik voel niet hetzelfde voor jou .. sorry .
    Maar je zei gisteren dat je me erg knap en leuk vond enzo .. meende je dat dan niet ?
    Nee ! dat meende ik niet ! ik zei het maar als een grapje ..
    ik moest dat van me vrienden doen..
    Het meisje barsstee in tranen uit..
    ach , het was toch maar een stom idee.
    toen kreeg ze een smsje van haar moeder.
    er stond in ; Kom je zo naar huis , het begint al donker te worden .. Liefs mama.
    Ze laat de jongen achter en begint naar huis te lopen .
    eenmaal thuis draait ze de badkraan open , en bekijkt ze zichzelf in de spiegel..
    Hij heeft gelijk , ik ben niet zo knap als al die andere meisjes , ik had kunnen weten dat hij mij nooit leuk zou vinden..
    dan pakt ze haar lipgloss.
    ze schrijft op de spiegel ; ik heb je nooit pijn willen doen .. mama ,maar ik ben toch alleen maar lelijk en ik weet gewoon niet wat ik nu nog moet doen . het spijt me xxx
    Haar moeder hoorde de kraan van het bad nog steeds stromen , ze ging naar boven en vroeg of alles goed ging..
    maar ze kreeg geen antwoord..
    ...
    ze deed de deur open en zag haar kleine meisje op de grond liggen .. omringd door een plas bloed..
    ze zag het bericht op de spiegel en begon te huilen..
    ze wist dat ze haar niet meer kon redden..
    het was te laat.
    toen ging de telefoon van het meisje ,
    ze kreeg een smsje van die jongenn..
    er stond in ;
    He liever , het spijt me hoe ik zojuist tegen je deed... ik vind je wel leuk en vroeg me af mischien kunnen we morgen naar de film gaan als je wilt ? Hvj xxx
    Haar moeder belde hem kwaad en huilends op ..

    ze vertelde hem dat haar prinsesje een einde aan haar leven had gemaakt omdat ze zogenaamd lelijk was.
    de volgende dag realiseerde hy zich dat de moeder niet had gelogen..

    vertel nooit tegen iemand dat diegene lelijk is ,
    ook al is het slechts een grapje..
    het betekend toch niks voor jou , maar het kan het leven voor diegene betekenen.
    wees altijd duidelijk in wat je echt voor iemand voelt , voordat het te laat is..


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    > Je mag geen woorden in hoofdletters in je titel.

    *denkt oww nee niet weer zoo iets* kende ik al. kom ik vaak tegen op hyves. en een meisje maakt er altijd een quiz van war ik ook gek van word -_-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat verhaal ken ik al.

    DaKrulliCode schreef:
    > Je mag geen woorden in hoofdletters in je titel.

    staat er toch ook niet de letters zijn klein :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Nou.. als iedereen zo zou reageren op een rotopmerking dan zou er geen mens meer overblijven.

    Als ik één ding heb geleerd, dan is het dat het leven hard is. Keihard. Vroeger kon ik weken, maanden nadenken over wat akeligs dat iemand tegen me zei, maar de afgelopen paar jaar werd er zoveel tegen me gezegd waar ik op z'n zachtst gezegd niet blij mee was dat ik die opmerkingen van me af stootte. En het hielp.

    Maar ik ben het er wel mee eens dat mensen wel wat aardiger voor mekaar mogen zijn. Nee, ik ben niet Sam de eeuwige hippie, don't worry about that. Kijk, een kutopmerking maken is inderdaad heel simpel en ja, soms voel ik me zelfs opgelucht als ik het doe. Maar er zijn mensen die je ermee kan kwetsen. De arrogante bitch uithalen is misschien leuk voor je ego, maar niet voor de mensen om je heen. Tuurlijk kun je zeggen dat je overal schijt aan hebt en dat mensen je maar moeten nemen zoals je bent, maar waarom zou ik ook maar de moeite nemen om iemand te mogen met een kutkarakter? Dan zou diegene es beter in zichzelf moeten kijken.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 13:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Nou.. als iedereen zo zou reageren op een rotopmerking dan zou er geen mens meer overblijven.

    Als ik één ding heb geleerd, dan is het dat het leven hard is. Keihard. Vroeger kon ik weken, maanden nadenken over wat akeligs dat iemand tegen me zei, maar de afgelopen paar jaar werd er zoveel tegen me gezegd waar ik op z'n zachtst gezegd niet blij mee was dat ik die opmerkingen van me af stootte. En het hielp.

    Maar ik ben het er wel mee eens dat mensen wel wat aardiger voor mekaar mogen zijn. Nee, ik ben niet Sam de eeuwige hippie, don't worry about that. Kijk, een kutopmerking maken is inderdaad heel simpel en ja, soms voel ik me zelfs opgelucht als ik het doe. Maar er zijn mensen die je ermee kan kwetsen. De arrogante bitch uithalen is misschien leuk voor je ego, maar niet voor de mensen om je heen. Tuurlijk kun je zeggen dat je overal schijt aan hebt en dat mensen je maag moeten mogen zoals je bent, maar waarom zou ik iemand mogen met een kutkarakter? Dan zou diegene is beter in zichzelf moeten kijken.


    Ámen _O_


    Olive

    ken ik al echt een ******** verhaal


    Shoganai i ne~

    RoseDestiny schreef:
    *denkt oww nee niet weer zoo iets* kende ik al. kom ik vaak tegen op hyves. en een meisje maakt er altijd een quiz van war ik ook gek van word -_-


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ohmygod, is dit echt gebeurd? Oh men wat erg. Serieus, hier val ik echt helemaal stil van. Jézus, dat die jongen zo'n zak kan zijn.. echt erg dit.


    NOT. Welke debiel gelooft dit nou?


    It's time to be happy again.

    Frappucino schreef:
    Ohmygod, is dit echt gebeurd? Oh men wat erg. Serieus, hier val ik echt helemaal stil van. Jézus, dat die jongen zo'n zak kan zijn.. echt erg dit.


    NOT. Welke debiel gelooft dit nou?


    blijkbaar heel veel mensen -_- een meisje hier op Q maakt van die "zielige" verhaaltjes elke keer een quiz. :Sdaar word ik ook een beetje gek van(N)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    daar is ook zo'n youtube filmpje van :s


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    wendycash schreef:
    (...)
    staat er toch ook niet de letters zijn klein :)

    Ja, ik heb ze aangepast.
    Je weet toch zelf nog wel dat je de laatste twee woorden in hoofdletters zette?

    Not again.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    wendycash schreef:
    (...)
    staat er toch ook niet de letters zijn klein :)

    Mevrouw bijdehand. ._.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oud.
    En ik ga geen moeite nemen om een dergelijke reactie te plaatsen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.