• mensen hier op quizlet daar kun je pook niks mee ]als je een topic maakt geloven ze je niet of ze snappen er totaal niks van dat helpt veel zeg hyves helpt veel beter

    en de mensen zijn ontiegelijk snel op hun tenen getrapt

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 13:05 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik snap de helft van wat je zegt niet. Leer fatsoenlijk typen :"D

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 18:12 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    reyon schreef:
    Eigenlijk vind ik dat altijd iedereen hier zo veel mogelijk probeert te helpen.
    Ik kan me voorstellen dat niet elk advies even goed is enzo. Maar de meeste proberen het wel. En,ja,soms snappen ze je niet,maar daar kan je toch zelf niks aan doen?


    eens^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind eigenlijk wel dat je het zelf uitlokt, als je gewoon normaal doet kun je veel aardigere reacties terug verwachten. Jij daar in tegen begint gelijk in hoofdletters te typen dat we moeten 'opdonderen' en onze meningen niet mogen uiten want dat is dan zo gezegd geen goede reactie. Als je onze adviezen niet wilt, of medelijden van ons wilt hebben zit je hier wel verkeerd. Als je dan toch zoveel over Q en haar leden te klagen hebt, waarom zit je dan nog steeds op deze site?

    [/mijn mening].


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het is toch logisch dat als wanneer jij een topic maakt, anderen hun mening daarover geven? Als je niet openstaat voor kritiek, moet je ook geen topic openen, vind ik.

    -_-' hoeveel zulke gaan we nog hebben? oftewel begin je hiermee zielig te doen en medelijden vragen, oftewel zeg je dat je weggaat, en maak je een nieuw profiel aan om te zien hoeveel je gaan missen... zielig, zo noem ik het xD

    en heb veeel plezier op hyves, als je hier toch weg wil xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Tja, in het echte leven is alles veel makkelijker, dat is waar. Maar als jij een verhaaltje op Q post en daarbij zet dat het echt is(en mensen weten dat het nep is), kan je reacties ontvangen met dat het nep is. En als je dit al erg vindt, moet je wachten tot je volwassen wordt. Dan wordt alles nog moeilijker. Ik zal er dus maar aan gaan wennen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Als hyves zoveel beter is, ga je daar toch naar toe ?
    Problem solved
    blijkbaar kan jij het niet hebben dat iedereen een mening heeft


    I solemny swear i am up to no good

    Clear schreef:
    Ik vind de mensen hier op Quizlet juist hartstikke aardig.. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind de mensen van quizlet juist veel aardiger dan die van bijv. girlscene of fancy. Op die forums zitten pas bitches.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    En,schat,,ik heb je topic ,'slaap verlamming' eens doorgelezen.
    Ik vond jou manier van reageren net niet aardig.
    Als jij met 'goeie reacties' of 'mensen waar je op kan rekenen' de mensen bedoelt die het met je eens zijn,dan vind ik dat jij een vreemde attitude hebt hoor.
    Iedereen heeft recht op een eigen mening,en mag die ook geven. Als je het er niet mee eens bent,kan je een mooie,volwassen discussie aangaan met die ander,maar dat doe je met argumenten,geduld,respect en zonder hoofdletters (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het duurde trouwens even voordat ik je titel doorhad, het klopte gewoon niet als je het zo leest :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    Het duurde trouwens even voordat ik je titel doorhad, het klopte gewoon niet als je het zo leest :'D


    Jah,,er moet een komma tussen :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Rosyln schreef:
    Het duurde trouwens even voordat ik je titel doorhad, het klopte gewoon niet als je het zo leest :'D


    Niet alleen de titel klopt niet. Heel de tekst klopt gewoon niet. Ik vind een paar spellingsfouten echt niet erg, want ik maak ze zelf ook. Maar ik moest de tekst gewoon 4 keer doorlezen, voordat ik begreep wat ze zei.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oh, ik denk daar heel anders over.
    De mensen die ik hier heb ontmoet vind ik heel aardig, en ze helpen me wanneer ik dat nodig heb. Met een paar van hier heb ik ook een hele hechte vriendschap opgebouwd. Maargoed, misschien zie jij dat anders. :3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Mercury schreef:
    lol, dan vertrek je toch? =P