• De stelling van vandaag luidt:
    Het Suikerfeest moet een nationale feestdag worden, zodat niet alleen kinderen die meededen aan de ramadan vrij van school hebben.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eikeldopje schreef:
    oneens, als het alleen om vrije dagen gaat. is dat wel heel overdreven.


    None but ourselves can free our minds.

    IsisCullen schreef:
    Oneens, voor moslims betekend de ramadan echt iets en voor mensen zoals christenen betekend het vrijwel niets. Als je het een nationale feestdag maakt moet eerst iedereen zich er goed bij voelen en bijv. de moslims moeten het er mee eens zijn,


    Moslims in Nederland zijn ook vrij met kerst, een feest dat voor hun niets betekend omdat het om een ander geloof gaat. Zouden we hun dan gewoon moeten laten werken en naar school moeten laten gaan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oneens.
    Het is alleen voor Moslims, klaar.


    I live for the applause, you will die for it.

    RINGDINGDONG schreef:
    Eens, zij zijn ook vrij tijdens kerst, pasen, hemelvaart etc. terwijl dat ook niet hoort. Mogen wij dan niet een dagje ook vrij zijn?

    oneens,dat feest behoort tot hun geloof enzo.
    Maar ik vind wel dat ze met Kerstmis les zouden moeten volgen _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    eeens heb ik een dag extra vrij 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Qlimax schreef:
    Oneens. Gewoon oneens, geen uitleg.


    Only losers can act the way you do

    RINGDINGDONG schreef:
    Eens, zij zijn ook vrij tijdens kerst, pasen, hemelvaart etc. terwijl dat ook niet hoort. Mogen wij dan niet een dagje ook vrij zijn?

    ik denk er net zo over :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kikkeli schreef:
    Oneens.
    Het is alleen voor Moslims, klaar.

    Maar Kerst en Pasen zijn alleen voor Christenen, en die dagen zijn zij ook vrij...

    Eens btw.


    I am an idiot, I move.

    Oneens, mensen die geen moslim zijn en dus niet vasten hebben geen recht op het Suikerfeest.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Nou daar ben ik het mee eens want wij hebben een chriselijke school die zijn bij christelijke gelegenheden vrij dus waarom wij dan niet?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    oneens


    i have a busy life

    Eens..

    Ik geef een voorbeeld, hun krijgen vrij voor dat..en moeten wij op die dag werken voor hun,,vind ik best..maar zodra jij vraagt: wil jij met kerst werken want ik vier kerst uitgebreid..zeggen ze nee!

    Pasen word ook niet door iedereen gevierd maar iedereen krijgt er wel vrij voor enz..en voor meer dagen..
    dus dit kan eigenlijk ook..dat iedereen vrij krijgt ookal doe je er niet aan mee..

    Oneens


    You can't fly unless you let yourself fall.

    eikeldopje schreef:
    oneens, als het alleen om vrije dagen gaat. is dat wel heel overdreven.

    En daar gaat het idd om (denk ik)
    dus ook oneens met de stelling!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder