• Ja ik heb een nieuwe vriend.. genaamd: Connexxion
    De grootste flop van allemaal! Oké ik zal het verhaal maar even vertellen.

    Het was een koude dag op 22 november 2010. Om 8.00 stap je op je fiets en fietst richting de bushalte. Je pakt je OV-kaart en hoopt dat de bus snel komt want je handen worden met de minuut kouder. Je pat je mobiel en leest de volgende tijdstip 8.10 'Hmm de bus moet hier nu eigenlijk zijn...' en nog steeds is hij der niet.. 5 minuten later kijk je weer 8.15 'hmm wat zie ik daar op de snelweg.. Ja hoor die k.. bus!'

    Dit is al de zoveelste keer dat mijn bus de halte voorbijrijdt.. Dit moet niet kunnen toch? Al heeft een bus vertraging dan ben ik nog van mening dat een bus een halte niet voorbij mag rijden.
    Nouja ik heb alweer geklaagd bij Connexxion voor de zoveelste keer.. Hopen dat er nu eindelijk iets aan gedaan wordt..

    Wie maakt dit ook vaak mee?


    La credenza è una medicina contro il timore

    Heb je, je hand wel uitgestoken dan?


    Life is hard and then we die

    Kut zeg :( de trein heeft ook wel eens vertraging, dan stopt hij maar een paar seconden. Erg irritant.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik haat bussen.
    Ik fiets nog liever 25 minuten door volle regen dan te moeten wachten op een bus die misschien nog niet eens tot de juiste halte gaat,...


    effort never betrays you

    Je moet wel je hand met daarin je OV/abonnement/strippenkaart/buskaart uitsteken hè? (:


    *insert philosophical cringe expression here*

    Omg o.o Dat is wel een klacht waard.
    Ik ga nooit met de bus eigenlijk,
    maar ik was eens met Sniper in een voor ons beide onbekende stad, maar die stad ligt tussen onze woonplaatsen in dusja :'D

    Op de terug weg, naar het treinstation, kwam de bus dus niet. Hij was echt al een kwartier te laat, en toen gingen we maar lopen. En toen we 10 minuten aan het lopen waren, kwam de bus ineens voorbij rijden. Grr.

    PUKKELxDING schreef:
    Heb je, je hand wel uitgestoken dan?

    Hoef mijn hand niet uit te steken. Als je hem aan ziet komen lopen we naar de halte.
    De bushalte hier in het dorp staat bij een afrit van de snelweg.. en we zagen hem over de snelweg gaan.. lekker fijn

    Daarbij ga ik ook niet graag met de bus.. vooral niet volle bussen.
    Maarja ik haat fietsen :$


    La credenza è una medicina contro il timore

    DaKrulliCode schreef:
    Omg o.o Dat is wel een klacht waard.
    Ik ga nooit met de bus eigenlijk,
    maar ik was eens met Sniper in een voor ons beide onbekende stad, maar die stad ligt tussen onze woonplaatsen in dusja :'D

    Op de terug weg, naar het treinstation, kwam de bus dus niet. Hij was echt al een kwartier te laat, en toen gingen we maar lopen. En toen we 10 minuten aan het lopen waren, kwam de bus ineens voorbij rijden. Grr.

    Oja zulke dingen zijn ook leuk..

    Hij is bij mij ook weleens te vroeg en dan km ik nog aanlopen ga ik rennen en gaat ie gewoon doorrijden.. nou dan heb ik je mij ook kwaad hoor


    La credenza è una medicina contro il timore

    ik niet want mijn halte is de 1e halte van de bus:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Das vrij shit..
    misschien moeten ze het duidelijker maken bij connexxion..
    maar me pa werkt er ..en soms zit er een reden achter..
    bijv..met wegwerkzaamheden staat het ook op internet!!
    sommige geven connexxion vaak de schuld, maar vaak zit er een reden achter en piepen mensen anders..
    ook over OV..die ov is niet van connexxion en gaan ze bij connexxion klagen!!
    En wees blij dat connexxion bestaat..anders kon je lekkr in kou en wind fietsen in deze tijd!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 17:54 ]

    xLovveexTHx schreef:
    Sommige mensen maken zoveel problemen om iets terwijl ze de reden soms er niet achter weten..
    ik hoor zoveel mensen klagen over connexxion en ook over die ov dat het aan connexxion ligt..
    mijn pa werkt daar en er zit altijd een reden achter of dat connexxion er niks aan kan doen..
    soms moeten mensen neit zo snel flippen als ze de reden niet weten..


    Het lijtk me toch écht de fout van connexion, als de bus de halte voorbij rijdt, zonder dat dat bij de halte aangegeven staat. Want dat moet namelijk aangegeven staan.

    Ik heb het ook vaak gehad. Toen wisselde mijn lijn van busbedrijf en opeens reed hij nooit meer door :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ja dat is wel een fout, is ook andere regio neem ik aan..
    maar sommige mensen piepen om fouten die nergens op slaan voor ze weten wat er aan de hand is..

    Zoals bij ns..me vader moest die mensen vervoeren..nou.. je hoorde alle kanten op van: ik vind het nergens op slaan dit dat..terwijl ze die hele situatie niet weten en er makkelijker over denken..dan dat het is..

    maar het ligt er ook aan wat voor chaufeur je hebt..!

    als ik een bus nodig heb komt ie niet en als ikke egt geeen bus nogig heb dan komt tie ff 20 keer langs rijde ... dat heb ikk egt hel vaaak XD

    Ik heb er nooit zoveel problemen mee, want de bussen die ik neem MOETEN wel langs mijn bushalte komen omdat er geen andere weg is. En meestal komen de bussen wel, soms wat te laat maar dat vind ik nog wel oké.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    MissNaughty schreef:
    (...)
    Hoef mijn hand niet uit te steken. Als je hem aan ziet komen lopen we naar de halte.
    De bushalte hier in het dorp staat bij een afrit van de snelweg.. en we zagen hem over de snelweg gaan.. lekker fijn

    Daarbij ga ik ook niet graag met de bus.. vooral niet volle bussen.
    Maarja ik haat fietsen :$
    Hoezo hoef je, je hand niet uit te steken? Dan weet de bus toch niet dat je meewilt?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hoezo hoef je, je hand niet uit te steken? Dan weet de bus toch niet dat je meewilt?


    Hoeft bij mijn halte ook niet omdat er maar 1 bus langskomt..maar sommige stoppen bij ons bij elke halte ookal komen er nog andere lijnen aan..:P wantja..tegenwoordig steekt niemand meer hun hand uit:P en denken dat ze stoppen wel voor me...
    en sommige chaufeurs rijden door ookal steek jij je hand uit:P

    eigenlijk willen de chaufeurs het wel..want anders stoppen ze soms voor niks..of rijden ze door terwijl jij toch wilde instappen:P