• Ja ik heb een nieuwe vriend.. genaamd: Connexxion
    De grootste flop van allemaal! Oké ik zal het verhaal maar even vertellen.

    Het was een koude dag op 22 november 2010. Om 8.00 stap je op je fiets en fietst richting de bushalte. Je pakt je OV-kaart en hoopt dat de bus snel komt want je handen worden met de minuut kouder. Je pat je mobiel en leest de volgende tijdstip 8.10 'Hmm de bus moet hier nu eigenlijk zijn...' en nog steeds is hij der niet.. 5 minuten later kijk je weer 8.15 'hmm wat zie ik daar op de snelweg.. Ja hoor die k.. bus!'

    Dit is al de zoveelste keer dat mijn bus de halte voorbijrijdt.. Dit moet niet kunnen toch? Al heeft een bus vertraging dan ben ik nog van mening dat een bus een halte niet voorbij mag rijden.
    Nouja ik heb alweer geklaagd bij Connexxion voor de zoveelste keer.. Hopen dat er nu eindelijk iets aan gedaan wordt..

    Wie maakt dit ook vaak mee?


    La credenza è una medicina contro il timore

    Bij mij komt die altijd op tijd. Maar nu niet meer omdat er in mijn dorpje de hoofdweg eruit ligt :S

    Belachelijk, dat ze dat doen!
    Anders moet je gewoon de volgende keer heel opvallend zwaaien of zo, misschien dat ze je dan wel zien!


    What can I do?

    Die van mij liet me vandaag twee keer staan. Eerst bij de halte bij mijn school, dus ik rende kéihard naar het station -daar gaat hij via een omweg heen- en toen deed ie voor mijn neus de deur dicht. Hoezo de buschauffeur vindt me niet aardig? :'D