• Hey, ik heb een engels spreekbeurd. Vorig jaar deed ik dit over Japan (/ben blijven zitten) dit jaar wil ik het over een groep doen. Ik twijfel alleen of ik het over Cinema Bizarre( een duitse groep, die inmiddels uit elkaar is), of over BIG BANG ( een Koreaanse groep).

    Ik vind het beide heel leuk, maar van Cinema Bizarre weet ik dat ze het 'gay' gaan noemen en raar zullen kijken. En bij BIG BANG word het 'oh..gaat ze weer met der aziatische gedoe -.-'

    so...XD Het is neit echt dta het me heel erg boeid wat de klas van MIJ vind..maar wat vinden jullie een beter onderwerp?

    Cinema Bizarre of BIG BANG?

    Klik voor filmpjes, als je het even wilt bekijken.

    help me please?xD


    Uzumaki Naruto<3

    BIGBANG <3

    punt. uit.



    (A)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    evennn luisteren.
    edit: BIG BANG.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 18:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    xSHINee zei op 11 okt 2010 - 18:09:

    BIGBANG <3

    punt. uit.


    Waarom wist ik dat je dat ging zeggen? xD Jij bent daar te voorspelbaar in. Damn xD


    Uzumaki Naruto<3

    BIG BANG


    Life is a beautiful struggle

    eh je kan ook iets doen wat heel erg populair is momenteel, zoals plastische chirurgie, tienerzwangerschappen, de kabinetsvormatie. een muziekband ligt zo voor de hand, iedereen deed dat vorig jaar bij mij in de klas. Je kan t altijd ook nog over de economische crisis hebben, khad t trouwens over plastische chirurgie dus heb er ook nog wat spulletjes bij like een powerpoint en de spreekbeurt zelf <:

    Onew schreef:
    (...)

    Waarom wist ik dat je dat ging zeggen? xD Jij bent daar te voorspelbaar in. Damn xD

    Jaa.. eeh, ik vind CB ook best ok kuch SHINee heeft ze zelfs gecoverd. Maar in dit geval......BIGBANG, zeker weten [^_^]v


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    > titel aangepast aan juiste spelling ^^.
    Ik zou big bang doen ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    vrolijk zei op 11 okt 2010 - 18:12:

    eh je kan ook iets doen wat heel erg populair is momenteel, zoals plastische chirurgie, tienerzwangerschappen, de kabinetsvormatie. een muziekband ligt zo voor de hand, iedereen deed dat vorig jaar bij mij in de klas. Je kan t altijd ook nog over de economische crisis hebben, khad t trouwens over plastische chirurgie dus heb er ook nog wat spulletjes bij like een powerpoint en de spreekbeurt zelf <:



    Haha dankje, maar ik wil het over een van deze twee doen. Ik had nog veel meer ideeën, maar ik ben best goed in Engels en ik wil altijd wel iets vertellen wat ik leuk vind. Buiten dat is mijn Engels leraar ook muziek leraar geweest en laat ik hem wel eens luisteren wat ik luister. Bij ons in de klas valt trouwends wel mee met de keuze over muziek. Vorig jaar ging het over drop, chocola, een film, paarden, honden, aids ect. De keuze is dus best wel groot en er was maar één keer muziek gekozen ^^,


    Uzumaki Naruto<3

    k zou big bang doen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik had mijn Engels spreekbeurt over mijn favo hardstyle DJ gedaan. En alles verteld over de feesten waar hij draaide. Ik kreeg een 9.8 (Door een spreekfoutje trok ze 0.2 punt eraf (cat))

    Gewoon je favo artiest doen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 18:25 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Cinema Bizarre. Ze zijn dan ook bijna allemaal gay, dus so what? :3


    Let the Night embrace you

    Doe iets waar je lekker over kan praten, zonder er teveel bij na te denken.
    (A)

    O, Big Bang, daar is Renske(een vriendin vn mij) fan van! Zij gaat hun tekenen met tekenen(dat klinkt best wel stom)
    Het is best wel slecht dat ik niet wist dat Cinema Bizarre uit elkaar is xD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    LaLaLies zei op 11 okt 2010 - 19:05:

    O, Big Bang, daar is Renske(een vriendin vn mij) fan van! Zij gaat hun tekenen met tekenen(dat klinkt best wel stom)
    Het is best wel slecht dat ik niet wist dat Cinema Bizarre uit elkaar is



    Haha lieve schatXD Al sinds Januarie ofsoXD

    en en en BIG BANG is ook gwn geweldig. Die vriendin heeft goede smaak(nerd)


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.