• Hmm ik schaam me zo dood ea!
    Vorige week had ik een feest bij een vriend,, enne ik wist niet dat hij ryan [mijn vriendje] ook kende.
    Ik was echt zwaar dronke en heb de hele tijd met een jongen zitten dansen en firten terwijl ik dat echt niet door had..
    Later heeft de vriend het aan Ryan vertelt en is ie nu echt pissed..
    ik heb hem al duizend keer geprobeert te bellen maar hij nam niet op..even later heb ik een smsje gekregen van hem met: Like I Care?

    Umm ik weet niet wat ie er mee bedoelt,, help!:S


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    Ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten, het is nogal een moeilijke situatie, maar je kan wel enkel jezelf hiervan de schuld geven hé

    Ik dénk dat hij je even niet wilt spreken, omdat hij teleurgesteld in je is.
    Misschien moet je blijven aandringen, of hem gewoon eventjes "laten". Maar ik zou wel proberen hem te vertellen dat je dronken was, dus dat je jezelf niet helemaal in je hand had ofzo x]
    Succes nog (flower)

    dankje ^^ maar ik was idd heel dom bezig....


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    Ik denk dat ie boos is, maar heb je hem al vertelt dat je dronken was?


    LikeYourTheBestHoney..<33

    ja..maar hij zei dat ik best wel wist wat ik deed, maar serieus ik wist het écht niet!


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    Mpff. In zo'n situatie zou me vriendje, me vergeven.
    dus als ie echt van je houd. Vergeeft ie het je wel.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik zou ook niet echt weten wat hij er mee bedoelt, als jij het al niet hoe moeten wij het dan weten? Jij kent je vriendje beter dan wij :S
    en dat van Domino klinkt hard maar ze heeft wel gelijk.


    For once I want to be the car crash.

    Dankje iedereen voor de tips enzow,, hij heeft me net gebeld..we hebben het uitgepraat ^^
    Alles is dus weer goed (A)

    hier kan dus een slotje op :Y)


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    omg is da weer het nieuw woordje??

    like?

    zo belachelijk!

    Stuur hem een bericht als hij niet wilt opnemen, dan kan hij niet anders dan het lezen ^^


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Dankje iedereen voor de tips enzow,, hij heeft me net gebeld..we hebben het uitgepraat ^^
    Alles is dus weer goed (A)

    hier kan dus een slotje op :Y)

    slotje op verzoek


    BAM!