• ik heb een vriendin en hou echt veel van haar. alleen zij is heel anders dan mij. bevoorbeeld altijd rokjes aan veel make-up op en dat soort dingen. ik heb altijd baggy aan haat make-up enzo. en als wij hand in hand over straat lopen. denken sommige dat ik een jongen ben....

    wat nu...

    Niks? Je hoort verschillend te zijn, vind ik. Altijd hetzelfde is ook niet leuk. Ik verschil ook best veel met mijn vriendinnen, tenminste beter dan meelopertjes.


    your eyes are like stars in the night.

    poseidon heeft gelijk

    zo kan je karakter tenminste ook niet botsen


    liefde is de weg naar alles. maar ook naar de dood

    silver schreef:
    poseidon heeft gelijk

    zo kan je karakter tenminste ook niet botsen

    Inderdaad, Kim (Funeral), en ik lijken zó veel op elkaar qua karakter dat is echt niet normaal. Zelfs qua uiterlijk. Anyways, wij kunnen er af en toe ook op los ruziën omdat onze karakters zo op elkaar lijken. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Wat Poseidon zegt.
    + Als jullie allebei 'tutjes' zouden zijn zou er waarschijnlijk oorlog uitbreken, want in een relatie 'hoor' je een soort van tegenpolen te zijn om het goed te laten werken. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Poseidon schreef:
    (...)
    Inderdaad, Kim (Funeral), en ik lijken zó veel op elkaar qua karakter dat is echt niet normaal. Zelfs qua uiterlijk. Anyways, wij kunnen er af en toe ook op los ruziën omdat onze karakters zo op elkaar lijken. (':


    Idd. :'p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Daar schijt aan hebben? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eigenlijk stel je je aan, want er is niets mis met verschillen in een relatie.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Wat Poseidon al zei. Gewoon jezelf blijven, dat is altijd het beste. Je vriendin neemt je toch ook zoals je bent?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Romances schreef:
    Daar schijt aan hebben? (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Maar dat zie je meestal in een lesbische relatie. Eén van de twee is ultravrouwelijk en eentje is gewoon wat mannelijker. Maar als je je daaraan ergert.. Waarom doe je er dan niets aan? ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat maakt helemaal niets uit, het kan jou toch niet schelen wat anderen ervan denken? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zie het probleem niet? :8
    Wat is er nou mis met verschillend zijn? Het is juist goed dat je ruimte hebt om je eigen persoonlijkheid te ontwikkelen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Romances schreef:
    Daar schijt aan hebben? (krul)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Wat maakt het uit? Als jullie het maar met elkaar kunnen vinden ;)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Liefde komt uit je hart. Zolang je hart verbonden is met je geliefde, maakt het uiterlijk niets uit. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3