• mijn vader is echt geweldig,hij brengt me altijd na school en we koken samen, helaas kan ik met hem niet over jongens/meisjes of over seks praten,want dan krijg ik het antwoord dat hij het niet wil horen. mijn mama is echt een schatje, met haar kan ik altijd fijn shoppen en grappige tv progamas kijken. met hun alle twee kan ik vrij goed praten met me moeder iets beter dan met me papa.

    en juilie?

    Niet echt goed maar ook niet slecht,hangt van het moment af.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ongeveer hetzelfde als jij
    alleen mn vader brengt me nooit naar school omdat ie vaak werkt
    en ik woon op loopafstand van mn school
    maar hij haalt me bijvoorbeeld wel op van Ahoy als ik naar een concert ben geweest (als hij tenminste niet hoeft over te werken)

    Ik kan het goed met ze vinden (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Met mijn papa héél erg goed. Ik zou alles met hem kunnen bespreken, maar dat doe ik gewoon niet. Ik bespaar hem sommige dingen liever. :3
    Met mijn mama had ik een goede band, maar sinds ze er niet meer is heb ik enkel mijn papa nog. Gelukkig dan maar dat die band sterk genoeg is (:


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Ik heb best wel een goede band met mijn ouders. Met mijn vader ga ik wel eens naar concerten, aangezien hij dezelfde smaak muziek heeft als ik. Ook shop ik altijd met hem (geloof het of niet, maar zijn smaak is veel beter dan die van mijn moeder). Met mijn moeder heb ik ook wel een goede band, maar eigenlijk wel minder dan die met mijn vader (vooral de laatste tijd). Maar met haar kan ik eigenlijk over alles praten, wat wel heel gezellig is! (:

    Met mijn moeder heel goed, sinds mijn ouders gescheiden zijn. Daar ben ik echt heel blij om (: De laatste tijd doen we echt heel veel samen en ik ga nog samen met haar naar een concert.

    Mijn vader vind ik nog steeds een lul, maar dat is gewoon zijn persoonlijkheid en die kan ik niet veranderen. Ik ben lang niet de enige die dat vind. Maar soms kan ik het wel eens een dagje wel goed met hem vinden en ik zal toch wel van hem houden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kan het super met alle twee vinden, ookal zijn ze gescheiden ik kan met mijn stiefpapa super goed vinden en me stiefmama kan ik ook super goed mee vinden


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Een goede band. Ze zijn te vertrouwen en niet te steng. Ik vind ze top.
    Maar het zijn wel mijn ouders, ik heb niet echt een vriendschapsband met ze.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb een goede band met mijn ouders, ik kan soms over dingen praten, soms niet, maar dat ligt dan aan mij. Ze zijn niet streng, maar zorgen wel dat ik geen rare dingen zal uithalen.
    Maar ik ben wel eens in de war, omdat ze gewoon vriendschappelijk overkomen, zoals wel meer volwassenen, maar toch een autoriteit zijn. Daar raak ik altijd wat van in de war...

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 17:42 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik hou van mijn mama. (: alhoewel ze af en toe een beetje heel erg overbezorgd is.. maar verder is ze een schat.
    n mijn vader, tjaa die heb ik al bijna een half jaar niet meer gezien, dinsdag ga ik er weer voor de eerste keer heen. (:


    Life is a beautiful struggle

    Collection schreef:
    Met mijn papa héél erg goed. Ik zou alles met hem kunnen bespreken, maar dat doe ik gewoon niet. Ik bespaar hem sommige dingen liever. :3
    Met mijn mama had ik een goede band, maar sinds ze er niet meer is heb ik enkel mijn papa nog. Gelukkig dan maar dat die band sterk genoeg is (:



    damn gecondoleerd(flower)(H)

    -hug-

    Ik heb een goede band met mijn beide ouders. Met mijn moeder kan ik goed praten over alles, en met mijn vader ga ik altijd samen onzinnige dingetjes doen, zoals samen een pc maken, of films kijken, hond uitlaten en dat soort dingen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Omen schreef:
    Een goede band. Ze zijn te vertrouwen en niet te steng. Ik vind ze top.
    Maar het zijn wel mijn ouders, ik heb niet echt een vriendschapsband met ze.


    Hetzelfde bij mij.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Had een goede band met m'n vader, was vrij in veel dingen, in tegenstelling tot m'n moeder. Maar sinds m'n vader overleed, liet me moeder me helemaal gaan. Ook omdat ze het zelf niet meer aankon. Uiteindelijk niet goed dat ik zo vrij was, ik ben veel te ver gegaan in sommige dingen. Maar ik kon het bij niemand verwerken (het overlijden van m'n vader) want iedereen liet me vallen, ik had niemand meer.

    Nu heb ik een slechte band met m'n moeder. Ben al een paar keer betrapt terwijl ik halfnaakt in bed lag met m'n vriend door haar, dus ze vertrouwt me niet echt. En m'n rapport is ook slecht.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Reticent schreef:
    Ik kan het goed met ze vinden (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.