• mijn vader is echt geweldig,hij brengt me altijd na school en we koken samen, helaas kan ik met hem niet over jongens/meisjes of over seks praten,want dan krijg ik het antwoord dat hij het niet wil horen. mijn mama is echt een schatje, met haar kan ik altijd fijn shoppen en grappige tv progamas kijken. met hun alle twee kan ik vrij goed praten met me moeder iets beter dan met me papa.

    en juilie?

    Ik vind mijn ouders erg lief al kan ik ze soms de nek om wringen (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omen schreef:
    Een goede band. Ze zijn te vertrouwen en niet te steng. Ik vind ze top.
    Maar het zijn wel mijn ouders, ik heb niet echt een vriendschapsband met ze.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Allebei slecht.. : (
    mijn vader is elke dag chaggie,
    en me moeder liegt veel tegen me.
    Maar ik kan het wel beter vinden ( soms ) met me moeder.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 18:23 ]


    ?

    Mijn vader is een arrogante, egoïstische slet, niks meer en niks minder. Met mijn moeder kan ik het goed vinden, op de momenten dat ze het niet te druk heeft met chaggerijnig zijn om wat voor reden dan ook.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Met beiden een goede band. Af en toe eens ruzie maar dat is natuurlijk niet abnormaal (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Met mijn vader heb ik geen goeie band, en mijn moeder is dood dus daar kan ik geen band mee hebben.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Op een schaal van 1 tot 10? Een vijfje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een heel goede met beide en met mama nog net iets beter dan met papa.
    Ik heb absoluut niet te klagen over hen, ookal doe ik dat soms wel.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 18:43 ]

    Heb ik niet.


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Exercitus schreef:
    Niet echt goed maar ook niet slecht,hangt van het moment af.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb ook een goeie band met mijn ouders :) Tegen mijn pa kan ik vaak wel uitvallen, maar ik kan altijd heel goed met hem praten, en ik kan ook ontzettend met hem lachen. Mijn moeder is voor mij echt de beste en perfectste moeder die een dochter zich kan wensen! Ze is zorgzaam, lief, ze zou echt alles voor me doen! Niet dat ik dat toelaat hoor, want ze doet echt veel te veel. Ik doe zelf ook heel veel terug voor haar. Mijn ouders samen zijn, ondanks de scheiding, ook nog echt geweldig. Ze hebben me altijd vertrouwd, hierdoor heb ik altijd goeie keuzes kunnen maken en ben ik nooit ontspoord.
    Ik hou echt ongelofelijk veel van mijn ouders & ik heb enorm veel respect voor ze.


    Life is hard and then we die

    Mijn moeder werkt niet, dus zij is er altijd, en dat is wel fijn. En met mijn vader kan ik het ook wel goed vinden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    mijn moeder is lief, we kunnen knuffelen en shoppen maar als ze boos is doet ze echt heel eng en moet ik heel lief tegen haar gaan doen voor ze weer veranderd

    mijn vader is echt een ass
    ik probeer altijd zijn waardering te krijgen maar ik kan nooit iets goed doen en we hebben altijd ruzie om kleine dingen


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Een echt hele goeie. Ze maken me altijd aan het lachen, ze zijn super lief en ik geef echt om ze, net zoals zij om mij.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Let's not talk about that, huh? (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.