• Slapen en als ik wakker wordt mijn koffer inpakken, aankleden, eten en naar nijmegen rijden met mijn ouders om mijn vriend op te halen (die is schaatsen met school, lol) en dan drie dagen zuipen, zwemmen, slapen en dingen doen die niet voor jullie oogjes/oortjes bestemd zijn.
    En maandag heb ik al weer negen maanden met mijn lief!

    Nu een serieuze vraag: als jullie drie dagen wegggaan, of op vakantie een week, nemen jullie dan ook zo achterlijk veel mee?


    Ik ben gemeen xoxo

    Jup.
    Als ik op vakantie ga, meestal een week of 3, neem ik gewoon bijna al mijn kleren mee en draag ik meer dan de helft vervolgens niet.


    I am an idiot, I move.

    Ik neem altijd veel te veel mee op vakantie. Maar ik ben altijd bang dat ik iets vergeet, dus prop ik zowat het hele huis in de koffer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik neem altijd veel te veel mee op vakantie. Maar ik ben altijd bang dat ik iets vergeet, dus prop ik zowat het hele huis in de koffer.

    Dat heb ik dus ook, : P


    Ik ben gemeen xoxo

    Qlimax schreef:
    Ik neem altijd veel te veel mee op vakantie. Maar ik ben altijd bang dat ik iets vergeet, dus prop ik zowat het hele huis in de koffer.

    Bij mij lijkt het altijd of ik drie maanden wegga, in plaats van drie dagen. :')


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ghehehe. Ik neem altijd zó overdréven veel mee. c': Als ik dan zit te sleuren met mijn koffers kijkt iedereen me aan van 'Wtf? Wat heeft dat mens allemaal bij zich?' _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ga maandag 3 dagen naar Engeland, dus dan neem ik gewoon een tas mee met wat schone kleding enzo. Kan het toch wassen op zee ;D


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Ik heb niet zoveel om mee te nemen dus nee (krul)


    -

    Qlimax schreef:
    Ik neem altijd veel te veel mee op vakantie. Maar ik ben altijd bang dat ik iets vergeet, dus prop ik zowat het hele huis in de koffer.


    Dat heb ik ook altijd!!


    Nobody is perfect

    Dat heb ik helemaal niet. Ik bedenk gewoon wat ik allemaal ga dragen en gebruiken en dan neem ik dat mee. En dan ben ik wel bang dat ik iets vergeet -en ik kan echt een uur lang gaan zitten nadenken of ik niet iets vergeten ben- maar meestal valt het altijd wel mee.


    To live would be an awfully big adventure

    Dat heb ik alleen als ik met familie wegga. Met scouting totaal niet, haha. Maar daar loopt iedereen toch 3 dagen in dezelfde vieze kleding rond. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ook zo irritant: dan ga je heen, past je koffer nog wél dicht, wil je uiteindelijk weer terug na een paar dagen, wil je koffer om de ene of andere vage reden niet meer dicht... -.-''


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    mak niet uit hoe lang ik gaa ik neem altijd te veel me :') maar alles past dan nog net in de koffer en dan gaa ik terug naar huis gat tie niet dicht -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Qlimax schreef:
    Ik neem altijd veel te veel mee op vakantie. Maar ik ben altijd bang dat ik iets vergeet, dus prop ik zowat het hele huis in de koffer.

    jep dat heb ik ook altijd:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    2 grote zakken xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.