• Heb ik een handtekening. 8D
    Jaja, bijna 19 en nu pas een handtekening. Ik had er nooit inspiratie voor en probeerde regelmatig iets maar nooit kwam er iets deftig uit of zo. Nu eindelijk wel. ;D

    Hebben jullie lang gedaan vóór jullie een handtekening hadden?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zet gewoon altijd m'n naam.. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Haha, ik heb ook nog niet echt ene. Ik doe ze steeds iets, en meestal lijkt dat wel op elkaar. Maar of het een echte handtekening te noemen is :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee :3
    Ik zet er meestal gewoon 'Julia -achternaam- ' neer (: Of 'JC' (mijn initialen)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nee ik heb er al drie jaar 1
    en ik ben 12


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik heb ook een handtekening maar die slaat nergens op, dus ik moet ff een nieuwe verzinnen ^^


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik kreeg mijn paspoort iets van een half jaar terug en toen hoorde ik ter plekken dat ik een handtekening moest hebben. Heb gewoon mijn naam neer gezet, lol. Zie wel of ik het ooit nog is verander.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 21:31 ]

    ik heb geen handtekening. zet gewoon mijn naam neer met een kras erdoor. ziet er ook goed uit toch?? x)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb al een handtekening sinds mijn 11de. Mijn vader heeft het ontwerp gemaakt en ik heb er mijn eigen draai aangegeven, waardoor mijn handtekening is ontstaan.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 21:32 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik heb al een handtekening sinds mijn 11de. Mijn vader heeft het ontwerp gemaakt en ik heb er mijn eigen draai aangegeven, waardoor mijn handtekening uit is ontstaan.


    Heeft mn pa ook gedaan.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb er 1 gemaakt voor mn bankpas en idkaart enzo.
    Gewoon mn initialen aan elkaar en een geweldige krabbel er doorheen :Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik zet mijn naam en een krabbel erdoor. :Y)
    Al van toen ik 6 jaar was ofzo. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Flamingo schreef:
    Nee :3
    Ik zet er meestal gewoon 'Julia -achternaam- ' neer (: Of 'JC' (mijn initialen)

    Jouw initialen zijn cool. 8D
    Als je het op z'n Amerikaans uitspreekt: Jay C. ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb gewoon mijn naam en dan een streep door de y =')
    Maar de ene keer schrijf ik 'm aan elkaar en dan weer niet. Maar ik moet me er nu aan houden, want als je 'm wilt veranderen kost dat veel moeite.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb al een aantal jaar 1 die ik altijd doe, geen idee hoe ik erop kwam haha.


    -

    Ik heb de mijne al sinds mij 8 jaar.
    Dat is zo ongeveer het enige waarvan ik het betreur dat het nog niet is veranderd, want het lijkt echt nergens op ;'D

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 21:46 ]


    effort never betrays you