• Ik zou het erg waarderen als jullie niet meteen wegklikken bij het zien van een lang stukje tekst.

    Na ongeveer een half jaar met een kut gevoel te hebben rondgelopen, en me te hebben afgevraagd wat ik nu eigenlijk echt wil, weet ik het nu bijna zeker.
    Ik heb een hekel aan mezelf. Niet op het feit wie ik ben, maar om het feit wat ik ben.
    Al vanaf mijn geboorten was het duidelijk dat ik een meisje ben.
    Al vanaf een half jaar geleden is duidelijk, dat ik liever geen meisje wil zijn.
    Het is niet dat ik echt een hekel heb aan mij lichaam, maar ik voel me er gewoon niet in thuis.
    Gister heb ik het er met een vriend over gehad en dat gaf redelijk veel opheldering.
    Het gesprek begon met dat ik niet wist wat ik nou eigenlijk wou, en eindigde met dat ik liever een jongen zou zijn dan een meisje.
    Ik heb het er nog niet met mijn ouders over gehad en dat is ook iets wat ik totaal niet durf. Aangezien ik en mijn moeder vaak ruzie maken over het feit dat ik volgens haar jongens kleding draag en ze vind dat ik geen jongen ben. Ze accepteer dus ook niet, dat ik me daar fijner en op een of andere manier ook veiliger in voel.
    Ik ben van plan binnen kort mijn haar een korter te gaan knippen –kapsel Chris Drew-
    En een veel minder make-up te dragen.
    Ook al zegt een kapsel of make-up tegenwoordig niet meer. Ik ben een jongen of ik ben een meisje.
    Daarna wil ik mijn roepnaam veranderen.
    Nee mijn kleding hoeft niet, aangezien iedereen toch wel vind dat ik er als een jongen bij loop.
    Gewoon rustig, stap voor stap.
    Eerst was ik heel bang, dat dit een face was en het wel weer weg zou gaan. Maar wat als nog. Het is hoe ik me nu voel.
    Ja, ik ben bang voor reacties, en hoe mensen gaan reageren. Maar als dit nou is wat ik wil, vraag ik me af of ik me daardoor moet laten tegenhouden?
    Ik heb ieder geval nog een week de tijd. Want om nou op mijn stage, zo voor een klas te verschijnen, wordt denk ik niet gewaardeerd.

    In ieder geval hoop ik, dat ik hier verder nog wel word gerespecteerd en mensen niet anders naar me gaan kijken.
    Ik ben en blijf Cannibal.

    Elle aka Kilian <3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Stamppot schreef:
    Ik vind het enorm dapper dat je hiervoor uit durft te komen!
    Je moet vooral doen wat je zelf wil (:
    Sterkte!
    (flower)


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ik heb respect voor je dat je dit durft.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stamppot schreef:
    Ik vind het enorm dapper dat je hiervoor uit durft te komen!
    Je moet vooral doen wat je zelf wil (:
    Sterkte!
    (flower)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Respect dat je er voor durft uit te komen_O_

    je moet doen wat je wilt. als mensen het beste met je voorhebben en het beste voor je willen dan moeten ze dat maar accepteren. als ze dit niet kunnen, zijn ze jou gewoon niet waard. Be how you want to be!


    Live young, wild and carefree ~