• Ik zou het erg waarderen als jullie niet meteen wegklikken bij het zien van een lang stukje tekst.

    Na ongeveer een half jaar met een kut gevoel te hebben rondgelopen, en me te hebben afgevraagd wat ik nu eigenlijk echt wil, weet ik het nu bijna zeker.
    Ik heb een hekel aan mezelf. Niet op het feit wie ik ben, maar om het feit wat ik ben.
    Al vanaf mijn geboorten was het duidelijk dat ik een meisje ben.
    Al vanaf een half jaar geleden is duidelijk, dat ik liever geen meisje wil zijn.
    Het is niet dat ik echt een hekel heb aan mij lichaam, maar ik voel me er gewoon niet in thuis.
    Gister heb ik het er met een vriend over gehad en dat gaf redelijk veel opheldering.
    Het gesprek begon met dat ik niet wist wat ik nou eigenlijk wou, en eindigde met dat ik liever een jongen zou zijn dan een meisje.
    Ik heb het er nog niet met mijn ouders over gehad en dat is ook iets wat ik totaal niet durf. Aangezien ik en mijn moeder vaak ruzie maken over het feit dat ik volgens haar jongens kleding draag en ze vind dat ik geen jongen ben. Ze accepteer dus ook niet, dat ik me daar fijner en op een of andere manier ook veiliger in voel.
    Ik ben van plan binnen kort mijn haar een korter te gaan knippen –kapsel Chris Drew-
    En een veel minder make-up te dragen.
    Ook al zegt een kapsel of make-up tegenwoordig niet meer. Ik ben een jongen of ik ben een meisje.
    Daarna wil ik mijn roepnaam veranderen.
    Nee mijn kleding hoeft niet, aangezien iedereen toch wel vind dat ik er als een jongen bij loop.
    Gewoon rustig, stap voor stap.
    Eerst was ik heel bang, dat dit een face was en het wel weer weg zou gaan. Maar wat als nog. Het is hoe ik me nu voel.
    Ja, ik ben bang voor reacties, en hoe mensen gaan reageren. Maar als dit nou is wat ik wil, vraag ik me af of ik me daardoor moet laten tegenhouden?
    Ik heb ieder geval nog een week de tijd. Want om nou op mijn stage, zo voor een klas te verschijnen, wordt denk ik niet gewaardeerd.

    In ieder geval hoop ik, dat ik hier verder nog wel word gerespecteerd en mensen niet anders naar me gaan kijken.
    Ik ben en blijf Cannibal.

    Elle aka Kilian <3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wow,heftig.
    Ik vind het heel knap dat je dit gaat doen en durft te doen. Ik vind het erg voor je dat je je zo voelt.
    Heel veel sterkte.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Innerlijke schoonheid is de ware schoonheid. <3 Als jij vanuit je gevoel straalt, kan niemand jou afpakken hoe prachtig jij werkelijk bent.;)
    Sterkte ermee!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    respect(flower)


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    Je doet maar wat je zelf wilt maar je moet ook begrijpen dat je moeder dat ook moeilijk zal vinden....

    (en + NL is een vrijland waar je mag doen wat je wil (meestal op een bepaalde leeftijd)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    ik heb zo veel respect voor je. Het gaat vast en zeker moeilijk zijn maar ik weet zeker dat je je er door slaat. sterkte(flower)


    We're hiding behind skin that's too tough

    je moet absoluut doen waar je je prettig bij voelt. ook al weet ik niet hoe erg je dit gevoel hebt, ik denk dat als je het niet doet, je heel erg ongelukkig wordt, en dat moeten de mensen in jouw omgeving dan maar snappen. en, als je het rustig uitlegt aan je klas voor je gaat veranderen, dan zullen ze er vast mee om kunnen gaan. sterkte!


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    YoYoYoghurt schreef:
    Ik vind het juist heel goed dat je het aan ons wel durft te vertellen. En er schijnen wel meer mensen te zijn die zich niet thuis voelen in hun eigen lichaam. Het schijnt zelfs al in je hersenen af te lezen te zijn. Oftewel als jij voelt dat je in het verkeerde lichaam zit, is het net zo makkelijk (of moeilijk) om er bij ons voor uit te komen als bij je ouders. :]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Je moet doen wat jou gelukkig maakt. En als jij de daarbij goed voelt, moet je je niks van andere aantrekken en doen waar je je het lekkerste bij voelt ;)

    Echt respect dat je er zo voor durft uit te komen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het echt heel knap dat je er voor uit komt hier op Q.
    Mensen moeten maar gewoon respecteren hoe jij bent je kunt niet altijd doen wat zij van jou verwachten. Ik ken je niet echt goed maar ik ga zeker niet anders tegen je op kijken. Ik zou het wel vertellen tegen je ouders want anders blijf je ermee zitten.
    Sterkte(flower)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik snap je volledig.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Je moet altijd doen waar je je het beste bij voelt!

    Ik zal je niet anders bekijken hierdoor, ik ga je alleen nog meer respecteren. :3

    Veel succes met je omgeving enzo !


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dit vind ik best wel grappig, ik zag echt een half uur geleden nog een filmpje over iemand die precies hetzelfde probleem heeft (:
    Ze gaat nu naar een psychiater, wat ik als ik jou was ook zal doen, want ik denk dat je hier wel ondersteuning bij nodig hebt.
    Of gewoon met je mentor of zo, zolang je maar iemand hebt (:
    En voor de rest, als jij een jongen wilt zijn, moet je dat vooral zijn. Je kan er niet echt veel aan doen dat je je niet thuis voelt in dit lichaam (:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik heb echt respect voor je dat je het hier durft te vertellen. En je moet je sowieso nooit ergens door laten tegenhouden! Als jij je prettiger voelt als jongen, wie houd jou tegen? Jij bent wie jij bent en niemand anders kan dat bepalen.
    Sterkte & succes ermee.(flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wauw, ik heb eerlijkwaar respect voor je dat je dit ten eerste hier zo verteld en ten tweede, wat nog het állermoeilijkste is van allemaal toegeeft aan jezelf. Gewoon het feit dat je wilt doorzetten en dat je dit voor jezelf wilt doen vind ik echt geweldig dapper. -Let niet op mijn rare woordkeuze want ik kan het even niet anders verwoorden.-

    Ik denk dat mensen niet echt doorhebben wat dit met jou doet als persoon en waar het je allemaal in tegenhoudt enzo, dus ik heb eigenlijk maar een ding te zeggen. Luister naar je hart. Als je ouders het verbieden moet je vooral niet opgeven. Blijf in jezelf geloven en wil je echt veranderingen ondergaan uiteindelijk dan zou ik als ik jou was nog even wachten tot je ongeveer 18/20 bent. Geen idee hoe oud je bent, maar dan is je lichaam uitgegroeid en heb je al behoorlijke tijd na kunnen denken over hoe en wat je wilt.

    Als je moeder het niet ondersteunt kunnen jullie altijd met een hulpverlener praten, misschien dat je moeder het dan wel begrijpt en inziet hoe belangrijk dit voor jou is.

    Sterkte ga ik je niet wensen, want dat is nergens voor nodig. Ik weet zeker dat dat allemaal helemaal goed gaat komen! (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het erg dapper van je en ook al ken je me niet zo goed, ik sta voor je klaar en je kunt altijd met me praten ofzo!
    Je bent wie je bent en dat moeten anderen maar weten te accepteren...

    (flower)


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen