• Ik zou het erg waarderen als jullie niet meteen wegklikken bij het zien van een lang stukje tekst.

    Na ongeveer een half jaar met een kut gevoel te hebben rondgelopen, en me te hebben afgevraagd wat ik nu eigenlijk echt wil, weet ik het nu bijna zeker.
    Ik heb een hekel aan mezelf. Niet op het feit wie ik ben, maar om het feit wat ik ben.
    Al vanaf mijn geboorten was het duidelijk dat ik een meisje ben.
    Al vanaf een half jaar geleden is duidelijk, dat ik liever geen meisje wil zijn.
    Het is niet dat ik echt een hekel heb aan mij lichaam, maar ik voel me er gewoon niet in thuis.
    Gister heb ik het er met een vriend over gehad en dat gaf redelijk veel opheldering.
    Het gesprek begon met dat ik niet wist wat ik nou eigenlijk wou, en eindigde met dat ik liever een jongen zou zijn dan een meisje.
    Ik heb het er nog niet met mijn ouders over gehad en dat is ook iets wat ik totaal niet durf. Aangezien ik en mijn moeder vaak ruzie maken over het feit dat ik volgens haar jongens kleding draag en ze vind dat ik geen jongen ben. Ze accepteer dus ook niet, dat ik me daar fijner en op een of andere manier ook veiliger in voel.
    Ik ben van plan binnen kort mijn haar een korter te gaan knippen –kapsel Chris Drew-
    En een veel minder make-up te dragen.
    Ook al zegt een kapsel of make-up tegenwoordig niet meer. Ik ben een jongen of ik ben een meisje.
    Daarna wil ik mijn roepnaam veranderen.
    Nee mijn kleding hoeft niet, aangezien iedereen toch wel vind dat ik er als een jongen bij loop.
    Gewoon rustig, stap voor stap.
    Eerst was ik heel bang, dat dit een face was en het wel weer weg zou gaan. Maar wat als nog. Het is hoe ik me nu voel.
    Ja, ik ben bang voor reacties, en hoe mensen gaan reageren. Maar als dit nou is wat ik wil, vraag ik me af of ik me daardoor moet laten tegenhouden?
    Ik heb ieder geval nog een week de tijd. Want om nou op mijn stage, zo voor een klas te verschijnen, wordt denk ik niet gewaardeerd.

    In ieder geval hoop ik, dat ik hier verder nog wel word gerespecteerd en mensen niet anders naar me gaan kijken.
    Ik ben en blijf Cannibal.

    Elle aka Kilian <3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Stamppot schreef:
    Ik vind het enorm dapper dat je hiervoor uit durft te komen!
    Je moet vooral doen wat je zelf wil (:
    Sterkte!
    (flower)

    Inderdaad. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je moet je niets van anderen aantrekken!
    Succes :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Weetje dat ik hier echt heel veel respect voor heb.


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Een vriendin van mij is ook in het verkeerde lichaam geboren.
    Als je van haar niet weet dat ze een meisje is zou je echt zeggen dat het een jongen is.
    Maar ik vind dat je ouders zich niet moeten bemoeien met wat jij wil en wat jij draagt.
    Jij moet er toch mee rondlopen, niet zij.
    Ik weet niet wat jou naam is, maar S (die vriendin van mij) Noemt haarzelf; 'Monthy', bijna niemand weet haar echte naam, en degene die het weten noemen haar ook zo.
    Misschien zou jij ook kunnen nadenken om iets jongensachtig van je naam te fabriceren. Voordat je de drastische beslissing neemt het officieel te veranderen. Verzin iets, net zoals S. En vraag dan aan iedereen die je kent om je zo te noemen voortaan.

    Veel succes.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Stamppot schreef:
    Ik vind het enorm dapper dat je hiervoor uit durft te komen!
    Je moet vooral doen wat je zelf wil (:
    Sterkte!
    (flower)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Respect voor jou.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Als jij weet wie je bent, dan hoeven je ouders het niet meteen te weten.
    Zoek het eerst voor jezelf uit en weet je het echt zeker en ben je klaar om je ouders te vertellen, vertel het dan. Praat er anders eerst met meer mensen over of probeer gesprekken te regelen die deze situatie ook hebben doorgemaakt! Dat zal enorm helpen


    What can I do?

    Ik heb echt respect dat je dit durft. Er zullen wel mensen zijn die mischien slecht gaan reageren, maar geloof me de meerderheid gaat het ontzettend moedig vinden. En vrienden houden van je om wie je bent niet om je geslacht. Je moet zijn wie je wil zijn(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Goed dat je er voor uit wil komen. Was het niet zo'n 'ziekte' dat je verkeren bent in het verkeerde lichaam?
    Ik vind het knap van je, en ik zou het je niet na doen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ik heb enorm veel respect voor je en je bent hartstikke stoer dat je hiervoor durft uit te komen!
    je moet doen waar je je goed bij voelt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Een vriendin van mij kent iemand, en dat is een meisje, en die lijkt ook heel hard op een jongen & kleed zich ook zo, en zijn facebook profiel/netlog profiel zijn mannelijk. (: En die persoon word geaccepteerd zoals ze is ,(:


    None but ourselves can free our minds.

    PapaHert schreef:
    Goed dat je er voor uit wil komen. Was het niet zo'n 'ziekte' dat je verkeren bent in het verkeerde lichaam?
    Ik vind het knap van je, en ik zou het je niet na doen.

    ja, genderdysforie. maar ik wil het nou niet meteen een ziekte noemen. zo lijkt het net of ik eng ben ofzo.
    en ik weet niet of ik het heb of niet, en eigenlijk wil ik het ook niet weten. ik wil alleen doen waar ik me het best bij voel. of dat nou een naam heeft of niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als dat je gelukkig maakt moet je het zeker doen, ik denk trouwens niet dat je moeder je niet accepteert, maar het niet zo ziet zoals jij. Het komt bij haar miss over als slonzigheid, als je het haar zou uitleggen zou ze het zeker begrijpen.

    Daarbij moet je zeker niet denken dat je de enige bent, als je op internet zoekt kom je loads van dit soort verhalen tegen! Misschien heb je er wat aan.


    BAM!

    Ik snap je volkomen. Maar ik wil je graag waarschuwen; weet je het zeker? Als je jongen wil worden, dan moet je weten dat je dan niet zwanger wordt. Ben je bereidt om dat op te geven?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wees jezelf!
    Dat moet je altijd doen,en je moet er volledig voor gaan!
    succes <3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'