• Ik ben al een lang tijdje bezig met een verhaal over de tweede wereld oorlog. Dus ik heb vandaag besloten om het te posten..

    Het gaat over een 16 jarig meisje die haar familie verliest in de tweede wereld oorlog. Ze word wees, en ze mag bij een vrouw en een man komen wonen. Ze zijn niet zo aardig!! Op een zomerdag wandelt ze door de bos, ze ondekt een gewonde engelse soldaat!


    De oorlog.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nobody?? :(

    Promo
    Mevrouw en meneer de Wit.
    Straf!!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wow. Lijkt me moeilijk onderwerp om over te schrijven hoor ;p Met de SS, SA enzo. Nacht van de Lange Messen whoot


    I live for the applause, you will die for it.

    Decoration schreef:
    Nobody?? :(

    Promo
    Mevrouw en meneer de Wit.
    Straf!!

    Niet je topic omhoog schoppen s.v.p. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    lijkt me moeilijk om over te schrijven :') ik vindt oorlog verhalen altijd leuk om te lezen (meestal aleen waargeurd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb ook al een idee over de 2e wereldoorlog.
    Ik heb een ander idee dan jij maar ik ben al 2 jaar bezig met schrijven omdat het ook wel een moeilijk onderwerp is want je kan je er misschien inleven en mijn oude leerares was Joods en die had ook veel respect voor mij omdat ik als enige sirieus om was.
    Maar goed ff on topic........ Ik ga hem miss lezn

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Niet je topic omhoog schoppen s.v.p. (:


    Oh sorry.. Zal niet meer gebeuren


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Het is 16-jarig, wordt, Engelse soldaat


    Today will be Girl's Day party with you~

    MissRoxy schreef:
    Ik heb ook al een idee over de 2e wereldoorlog.
    Ik heb een ander idee dan jij maar ik ben al 2 jaar bezig met schrijven omdat het ook wel een moeilijk onderwerp is want je kan je er misschien inleven en mijn oude leerares was Joods en die had ook veel respect voor mij omdat ik als enige sirieus om was.
    Maar goed ff on topic........ Ik ga hem miss lezn


    Ik ben al weken bezig met dit verhaal. Maar ik vind het altijd al boeiend gweess. Mijn overgroot opa had in de tweede wereld oorlog overleefd thank god. Hij hielp de joden met onderduiken, en was bijna betrapt gweest. Ik ben blij dat ik het hoorde van mijn opa. Ik luister altijd naar veel verhalen over de tweede wereld oorlog..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    hard to write dnk ik

    Het onderwerp vind ik interessant, maar ik vind je inleiding best slecht geschreven, dus ik ga hem niet lezen. Sorry.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is intressant.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Je beschrijving lijkt erg op Oorlogswinter, alleen dan iets aangepast.
    Ikzelf heb ook een oorlogsverhaal geschreven een tijd terug.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Je beschrijving lijkt erg op Oorlogswinter, alleen dan iets aangepast.
    Ikzelf heb ook een oorlogsverhaal geschreven een tijd terug.
    Ja, inderdaad, ik vond het ook sterk op Oorlogswinter lijken -kutfilm trouwens-


    Only losers can act the way you do

    Sorry, ik vind het niet zo geweldig geschreven.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sniper schreef:
    Je beschrijving lijkt erg op Oorlogswinter, alleen dan iets aangepast.
    Ikzelf heb ook een oorlogsverhaal geschreven een tijd terug.


    Die film heb ik nog niet gezien, en het was niet het idee over die film te schrijven. :) Ik heb die film niet gezien...


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.