• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:49 ]

    Omg, ik vind her vooral sneu dat je beste vriendin niet op je verjaardag kan komen ):
    maarja, het leven is hard..

    Vraag kaartjes voor je verjaardag en vier je verjaardag op een andere dag?

    2Krull4U schreef:
    Vraag kaartjes voor je verjaardag en vier je verjaardag op een andere dag?


    Dat kan niet, want;
    1. Mijn ouders zijn egoistisch met geld, ik mag dus voor 25 euro een cadeau uitzoeken ^^
    2. Mijn nicht komt 2 dagen logeren bij mij, ook op mijn verjaardag. Want dat wilde ik :'D

    > titel verandert, schelden verboden en je moet kunnen zien waar het topic over gaat.

    2Krull4U schreef:
    > titel verandert, schelden verboden en je moet kunnen zien waar het topic over gaat.


    Sorry (bloos)

    owk f*cked up....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat zuigt behoorlijk...

    (Wiens concert is het eigenlijk? :x)


    Forever.

    Hihi, als ik zo bedenk waren mijn ouders heel chill. Ik mocht naar Pinkpop voor mijn verjaardag 1 dag, en dat was op mijn verjaardag en mijn favo band speelde er. (Het minder leuke was, dat mijn ouders mijn verjaardag compleet vergeten waren)


    SLOAN.

    Is het dan al zeker dat 'ie komt?


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Roswell schreef:
    Dat zuigt behoorlijk...

    (Wiens concert is het eigenlijk? :x)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Geef een tante de subtiele hint dat je wilt gaan, als je een toffe tante/nonkel hebt, geeft hij/zij je misschien een ticket als cadeau :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Roswell schreef:
    Dat zuigt behoorlijk...

    (Wiens concert is het eigenlijk? :x)

    Ik denk van Justin Bieber aangezien het is dat sub-forum staat (:

    OT: Vraag je nicht mee naar het concert en leg nu al geld samen dat je dan na het concert terug kan betalen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Als het om Justin Bieber's concert gaat, daar hoef je je geen zorgen over te maken, die komt niet op 27 november, dat is al een tijdje bekent.


    Shit happens.

    Justin komt idd niet op 27 November. If it's about him. Anders wist ik ook allang dat ik daar heen zou gaan.


    Smile and live.

    Secretive schreef:
    Geef een tante de subtiele hint dat je wilt gaan, als je een toffe tante/nonkel hebt, geeft hij/zij je misschien een ticket als cadeau :'D


    I love you Tim