• Hebben jullie ook zo'n vriendin (of kennis, of whatever) die jongens verslijt alsof het bh's zijn?
    Ikke wel dus.

    Een jaar geleden nam ik mijn beste vriendin mee op vakantie waar drie jongens bij waren, allemaal vrienden van mij. Ze kreeg een relatie met één van hen en na een maand was het gedaan.
    Dan, kreeg ze een vriendje op vakantie, ene die ik zelfs nooit heb leren kennen, maar na twee weken was dat ook weer gedaan.
    En nu, twee weken geleden had ze weer een vriendje (een marokaan. nee ik heb niets tegen die mensen). Die relatie was na een week al gedaan.
    Haar uitleg was dat ze niet echt verliefd op hem was. Dan vraag je je toch af waarom ze in eerste instantie een relatie met hem had als ze niet zeker was of ze nu wel of niet verliefd was op hem.
    Nu, drie uur geleden hebben die twee weer gekust en zijn ze weer een koppeltje. Ik kan er niet meer aan uit!

    Kennen jullie dit ook??

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 17:17 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mmh-mmm.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, ja herkenbaar. Maar ik ken mensen die nog veel erger zijn dan dat.

    Vanavond moet ik er met eentje naar een concert, en ik heb gisteren weer eens allemaal verhalen over haar en jongens gehoord, dus heb ik vanavond ook weer wat binnenpretjes (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, een vriendin van mij is ook zo.
    En ik ken nog iemand en die had een weddenschap met iemand dat ze 20 jongens in een maand kon zoenen en dat heeft ze ook nog echt gedaan.


    Even a white rose has a black shadow.

    Dat is gebeurt in 2 jaar ? Sorry hoor, maar dat vind ik niet echt 'slutty' om het zo te zeggen.(cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Dat is gebeurt in 2 jaar ? Sorry hoor, maar dat vind ik niet echt 'slutty' om het zo te zeggen.(cat)

    Ik heb ook niet gezegd dat ze een slet is. Ik vind gewoon dat ze wat respectvoller mag zijn tegenover jongens. Het is trouwens in één jaar gebeurt. -typfout-


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ik heb een vriendin die op 1 avond met 6 jongens zoent, en daar mega trots op is.. ik denk dan echt van, kom op, het is een speelgoed :l


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Jep. Herkenbaar.

    jep ik ken iemand die heeft met 2 verschilllende jongens geneukt in 3 dagen da was op buitenlandse schoolreis naar istanbul sorry hoor maar 2 jongens in 3 dagen da vind ik echt niet kunnen hoor maar er zitten wel meer van die mensen bij mij op school maar sowiezo op buitenlandse schoolreis is er zoveel gebeurt er was een meisje en die liet zich vingeren op het balkon met allemaal mensen erbij terwijl ze ongesteld was :S FREAKY


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik ken wel iemand die nog erger is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    me beste vriendin een klein beetje


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ATL schreef:
    Ik ken wel iemand die nog erger is.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ken ook iemand die zo is en nu heb ik met haar gewed dat ze met haar vriendje dat ze nu heeft, geen jaar samen zal blijven (zij zegt namelijk van wel) :')

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 17:39 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ken iemand die jongens verslijt alsof het tissues zijn (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een vriendin die 2 weken met een jongen is geweest
    dan 4uur met een jongen, om dan met iemand anders meteen te gaan.
    Dat is 2keer uitgegaan.
    Dan een jaar met een jongen, na nog geen maand weer met iemand anders.
    Allemaal op elkaar volgend.


    -

    ja die ken ik..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..