• Hebben jullie ook zo'n vriendin (of kennis, of whatever) die jongens verslijt alsof het bh's zijn?
    Ikke wel dus.

    Een jaar geleden nam ik mijn beste vriendin mee op vakantie waar drie jongens bij waren, allemaal vrienden van mij. Ze kreeg een relatie met één van hen en na een maand was het gedaan.
    Dan, kreeg ze een vriendje op vakantie, ene die ik zelfs nooit heb leren kennen, maar na twee weken was dat ook weer gedaan.
    En nu, twee weken geleden had ze weer een vriendje (een marokaan. nee ik heb niets tegen die mensen). Die relatie was na een week al gedaan.
    Haar uitleg was dat ze niet echt verliefd op hem was. Dan vraag je je toch af waarom ze in eerste instantie een relatie met hem had als ze niet zeker was of ze nu wel of niet verliefd was op hem.
    Nu, drie uur geleden hebben die twee weer gekust en zijn ze weer een koppeltje. Ik kan er niet meer aan uit!

    Kennen jullie dit ook??

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 17:17 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ATL schreef:
    Ik ken wel iemand die nog erger is.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Een van mijn vriendinnen verslijt 3 jongens op een avond? dat vind ik gewoon erg...


    Everything is worse without music.

    ja die ken ik. het ergste is
    dat ze zegt dat het mijn schuld is, dat het uit is met haar vriedje.
    kan ik iets aan doen dat haar vriendjes allemaal opeens bi worden als ze mij zien. :S


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ja. Die ken ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ken er meerdere.
    1 heeft zelfs bijna elke maand meerdere. En dan is het nog geen dag uit met de ander.


    Freak of nature

    Een ex-vriendin zit tegen heel de school gezegd dat ik met 3 jongens op één avond heb gezoend, en met een jongen op een wc heb gezeten or something..
    Terwijl dat er niets van waar is..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik ken er zo jaa.
    dan vertel ik hun toch dat ik dat maar naar vind (;

    Gewoon uitproberen joh. Je bent jong, dus waarom niet?!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Funk schreef:
    Een ex-vriendin zit tegen heel de school gezegd dat ik met 3 jongens op één avond heb gezoend, en met een jongen op een wc heb gezeten or something..
    Terwijl dat er niets van waar is..

    Tuh en wat zou het als je het wel gedaan zou hebben?
    Is toch leuk :9~?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.