• Hebben jullie ook zo'n vriendin (of kennis, of whatever) die jongens verslijt alsof het bh's zijn?
    Ikke wel dus.

    Een jaar geleden nam ik mijn beste vriendin mee op vakantie waar drie jongens bij waren, allemaal vrienden van mij. Ze kreeg een relatie met één van hen en na een maand was het gedaan.
    Dan, kreeg ze een vriendje op vakantie, ene die ik zelfs nooit heb leren kennen, maar na twee weken was dat ook weer gedaan.
    En nu, twee weken geleden had ze weer een vriendje (een marokaan. nee ik heb niets tegen die mensen). Die relatie was na een week al gedaan.
    Haar uitleg was dat ze niet echt verliefd op hem was. Dan vraag je je toch af waarom ze in eerste instantie een relatie met hem had als ze niet zeker was of ze nu wel of niet verliefd was op hem.
    Nu, drie uur geleden hebben die twee weer gekust en zijn ze weer een koppeltje. Ik kan er niet meer aan uit!

    Kennen jullie dit ook??

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 17:17 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn zus heeft dat ook :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Voldie schreef:
    Jep. Herkenbaar.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ken iemand en die heeft dan een vriendje en als ze een zoen te kort heeft of wat dan ook pakt ze de volgende op zijn bek. Dus in drie maanden kan zij een stuk of 9 jongens hebben verslonden. Op feestjes is het ook zo leuk. Zij is na een paar glazen dronken en dadadada. Het is weer zo ver. Alles dat maar wilt zoenen is bezet. Ook gewoon met zij'n 4re tegelijk.


    Love sheds light one the darkest of times

    Nou, dat was bij een 'ex-vriendin' van me zo. Maaaar die hoef ik niet meer te zien, ;o
    Ze had met iemand, en dan vraag je er na, had ze blijkbaar al weer met iemand anders, vaag allemaal.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Zo ken ik er ook.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ken een meisje die jongens binnendraait voor de lol, en nu heeft ze haar zinnen gezet op mijn crush --'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik ken geen meisjes die jongens verslijt
    ik ken een jongen die meisjes verslijt
    ik ben zelf een tijdje verliefd op hem geweest, maar dat was alweer gauw over toen ik erachter kwam wat voor een eikel hij was

    Ik ben niet bevriend met zulke mensen, maar ken ze wel!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Jah,zo'n mensen ken ik :Y)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 17:50 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Whitlock schreef:
    ja die ken ik..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ATL schreef:
    Ik ken wel iemand die nog erger is.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ja de beste vriendin van me vorige school,
    toen zat ze in groep 8 had ze op kamp met 3 jongens gehad en 1 daarvan was het na 12 uur al uit! en toen ze in de 1e zat heeft ze er 2 gehad die in de 3e zaten en nu zit ze in de 2e heeft ze er een ook uit de 2e en toen vroeg ik aan haar met wie ze had want er stond '' (H) (naam) '' in der msn naam en toen zei ze die naam maar ik weet niet of ik verliefd op hem ben ! dan neem je toch niet met hem (cat)


    ailoveejoee.

    C0RPSE schreef:
    Mmh-mmm.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik ken jongens die dat doen, maar dan dat aantal jongens die jou vriendin heeft gehad, dubbel, op een maand tijd of zo. :'D
    -3 jongens op 1 jaar vind ik precies niet zo veel.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson