• Hee, ik kraak best wel vaak mijn nek, alleen soms gaat dat best hard, veel mensen die ik ken vinden het eng x'],

    Maar even mijn vraag wie heeft dat ook?
    En het is toch niet erg als je met je nek ofzo redelijk vaak kraakt?

    Xies.

    Ik doe dat! Alleen mijn nek wilt niet meer. Maar ik doe wel alle vingerkootjes. En het is.. niet echt gezond zegmaar. Ook niet in je vingers. Maarja, verslaving is verslaving xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn handen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn handen, vingerkootjes, ik kan ook m'n tenen doen. xd En soms m'n enkel, voet wat daar ook zit. & rug. Lol, raar lichaam. :')


    wth.

    Oehhh, zo ongezond.. Daar gaat al je kraakbeen, op je 40ste heb je al last van je nek bij het bewegen als je zo doorgaat.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Mijn vriend kraakt altijd zijn vingers en ellebogen en nek en ik vind dat zoooo eng ._. Hij mag het ook niet doen als ik er bij ben :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn zusje doet dat, maar die heeft scoliose ofzo? o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mijn hoofd kan k laten kraken, en mn nek, en mijn benen. nouja ik doe het niet vaak, want ik vind het bij mezelf al eng. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Hobbelpaard schreef:
    Mijn zusje doet dat, maar die heeft scoliose ofzo? o.o


    http://nl.wikipedia.org/wiki/Scoliose Zeker weten ? o-O woott lijkt me erg

    --

    mijn vingers is gwn een tik.. knak er 1 dan moeten ze allemaal knakken ;D
    en als ik s'avonds loop op bloten voeten/sokken dan knakken mijn tenen ;P
    me rug knak ik als die zeer doet ;P en die knakt dan veel ;D en me nek kan ik ook ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kraak soms mijn tenen mijn vingers en mijn armen niet mijn nek dat is vies xD


    Stop wishing, Start doing..

    Iil ik vind dat zo vies. Iemand die ik ken die kraakt haar rug. Dat is zo vies!

    Rickjuh schreef:
    Oehhh, zo ongezond.. Daar gaat al je kraakbeen, op je 40ste heb je al last van je nek bij het bewegen als je zo doorgaat.


    Dat klinkt eigenlijk best sarcastisch... :X,
    Maar waar heb je dat gelezen? o.O, ghehe, hoop niet dat het klopt,
    Want ik doe het bestwel vaak, ook met mijn rug, polsen, enkels enzo :Y)

    Af en toe is geen erg want het is gewoon een gas die vast zit tussen je beenderen en die je laat ontsnappen, maar té vaak is niet goed, hoor.
    Ik kraak alleen mijn knieën als het voelt of mijn knieschijven niet goed zitten. :') Dat heb ik meestal alleen als ik begin te fietsen. Da's al want ik kan niet tegen dat gekraak.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    pfff ik word hier misselijk van 3:


    You know my name,not my story.

    Ik kraak mijn nek vaak en mn rug redelijk vaak :)
    tja, dan heb ik minder pijn dusja..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Carousel schreef:
    (...)

    Dat klinkt eigenlijk best sarcastisch... :X,
    Maar waar heb je dat gelezen? o.O, ghehe, hoop niet dat het klopt,
    Want ik doe het bestwel vaak, ook met mijn rug, polsen, enkels enzo :Y)


    It's true, nek weet ik niet zeker, maar polsen, vingers enz. Daar slijt je ze heel erg hard mee, door ze te kraken.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.