• Ik sloeg mijn verhaal op gister. Er stond: Hoofdstuk succesvol aangepast!.
    Keek ik net weer,, is alles wat ik gister getyped heb WEG !! WEG !!
    Wel 1000 woorden !
    En dat was de dag ervoor ook al zo!
    Ik had in één hoofdstuk 13000 woorden (toen opgeslagen)en dan sla ik op (nadat ik zag dat er een heel stuk miste) en toen waren het 12372 woorden...

    Is er een limit of zo?? - ik denk het niet, dan had ik ook niet 'succesvol het hoofdstuk aan kunnen passen', toch??
    nu ben ik ongelofelijk pissig!

    Ik kon, verdomme, gister nog typen in dat hoofdstuk en nu niet meer! Wat is dat voor ******* onzin?! Waarom staat er dan dat het hoofdstuk is opgeslagen ?!!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 16:53 ]

    ik weet niet hoe dat komt,

    was ook 1 keer bij mij


    I love BTR and One Direction!

    Ik had dat gisteren ook..
    Misschien was het iets tijdelijks? Want ik schrijf over het algemeen meer van 1000 woorden en die werden altijd succesvol opgeslagen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    BARCA schreef:
    Ik had dat gisteren ook..
    Misschien was het iets tijdelijks? Want ik schrijf over het algemeen meer van 1000 woorden en die werden altijd succesvol opgeslagen..

    Ik had 13000 woorden in dat hoofdstuk. En omdat je blijkbaar niet meer dan 12000 kan, is alles verloren gegaan... en wil ik het niet voor een derde keer typen..

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 16:58 ]

    hmmm wat raaar?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nadineex schreef:
    hmmm wat raaar?

    Ja en vervelend

    CRAYONS schreef:
    (...)
    Ik had 13000 woorden in dat hoofdstuk. En omdat je blijkbaar niet meer dan 12000 kan, is alles verloren gegaan... en wil ik het niet voor een derde keer typen..

    Dan is dat ook maar sinds kort want ik heb een hoofdstuk van 1564 woorden zodus..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Bij mij nooit gebeurd, hoewel ik wel langere hoofdstukken had geschreven van ongeveer in de 1000 woorden. Misschien moet je de volgende keer je hoofdstuk in twee delen schrijven, zo weet je zeker dat er niks verloren gaat. (:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 17:33 ]


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Daarom schrijf ik dus in word :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    xTwilicious schreef:
    Bij mij nooit gebeurd, hoewel ik wel langere hoofdstukken had geschreven van ongeveer in de 1000 woorden. Misschien moet je de volgende keer je hoofdstuk in twee delen schrijven, zo weet je zeker dat er niks verloren gaat. (:

    Of om de honderd woorden, dat doe ik namelijk (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Courtesan schreef:
    Daarom schrijf ik dus in word :Y)


    Tja x'D Kan je ook doen trouwens.^^


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Courtesan schreef:
    Daarom schrijf ik dus in word :Y)

    Om eerlijk te zijn is word ook n beetje overzichtelijker, ik doe het sinds kort *kuch* 2 dagen *kuch* ook.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Om eerlijk te zijn is word ook n beetje overzichtelijker, ik doe het sinds kort *kuch* 2 dagen *kuch* ook.


    Ik word helemaal gek als ik niet in een wordbestand schrijf. Nja, ik gebruik openoffice, zo'n beetje hetzelfde, en dan kan ik gewoon zonder zorgen typen, het leest makkelijker terug en je pikt fouten sneller op. Niet te vergeten dat ik alle toetsencombinaties er van uit mijn hoofd ken (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik schrijf altijd eerst op wordcounter.net
    Dan sla ik het op in een word docu
    En dan plaats ik het pas, haha.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Miiischieeen zou je een mod of rutger kunnen pb'en, of probeer op die pagina van je story ctrl+f5.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ik word helemaal gek als ik niet in een wordbestand schrijf. Nja, ik gebruik openoffice, zo'n beetje hetzelfde, en dan kan ik gewoon zonder zorgen typen, het leest makkelijker terug en je pikt fouten sneller op.
    Niet te vergeten dat ik alle toetsencombinaties er van uit mijn hoofd ken (nerd)

    Teehee, ik had eerst ruzie met de spelling- en gramatikacontrole maar door die rare paperclip is alles goed gekomen, maar hoe heb je dat onthouden? O_O

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 18:04 ]