• Ja ja, eindelijk is het dan zover, Marleen en ik mogen eindelijk onze wedstrijd starten!

    Even alles duidelijk op een rijtje!

    - Wij zoeken géén jury.
    - wij geven de opdrachten.
    - Per ronde gaan er 2 mensen uit, dit totdat er 2 over zijn, die doen een finaleopdracht.
    - Prijzen; 2x spotlight naar keus, een week lang reclame op ons profiel.
    - Als er namen veranderen, dit even doorgeven!

    Veel liefs, Marleen en Juneau.


    Opdracht 1.
    Schrijf een verhaal over hetgeen wat je het meest gekwetst heeft. Schrijf in AN en gebruik vooral geen emoticons. Een andere eis is dat het verhaal 1500 - 2000 woorden is. Jullie hebben voor deze opdracht tot 21 november. Uitstel is mogelijk, maar dan zul je een verdomd goede reden moeten hebben.



    Manier van jureren.
    Marleen en ik jureren apart. Wij beoordelen op de volgende punten; originaliteit, schrijfstijl/wijze, spelling en woordenschat. Jullie krijgen voor ieder onderdeel een apart cijfer, waarvan op het eind het gemiddelde genomen wordt. De twee gemiddelden van Marleen en mij worden bij elkaar opgeteld, en door twee gedeeld. Hier krijgen jullie een persoonlijk cijfer, tevens je eindoordeel. Voor je cijfer per onderdeel kun je na je beoordeling een PB sturen.




    2. Hanoena Opdracht 1.
    3. Junns Opdracht 1. Opdracht 2.
    6. Pluisjj Opdracht 1.
    11. Amused Opdracht 1.
    13. Pchu Opdracht1. Opdracht 2.
    16. BadObsession. Opdracht 1. Opdracht 2.
    18. Whipple Opdracht 1.
    19. Power Opdracht 1.
    20. Sprinkles Opdracht 1.
    21. LoveLithium Opdracht 1.




    Opdracht 2.
    Voor deze opdracht gaan jullie schrijven wat je droom is. Hoe jij je in de toekomst ziet, of wat jij nog wilt worden/doen voordat je sterft. NIET je droom die je in je slaap hebt. Laat het wél een verhaal worden, en niet een lévensbeschrijving. Deze opdracht bestaat uit minimaal 600 en maximaal 1000 woorden. Overigens letten we vooral op de kritiekpunten van opdracht 1, doe er wat mee dus! :Y) Voor deze opdracht zetten we de deadline op 3 december. Voor uitstel moet je nog steeds een geweldige reden hebben, en jullie weten, niet op tijd? Lig je er gelijk uit.
    Succes!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 11:26 ]

    Klaar


    Olive

    hier ist ie

    hij is niet geweldig
    ik kamp de laatste paar dagen met een gebrek aan inspiratie net nu ik het nodig heb


    #WWED - What Would Emma Do?

    Vandaag is de laatste dag, ik heb het een beetje druk met persoonlijke dingen, we zetten alles zo spoedig mogelijk erbij!

    Hebben er nu serieus maar twee ingediend?


    Olive

    das wel heel triest


    #WWED - What Would Emma Do?

    Klaar! Hier is de link
    Dancing my own dream


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik zie net dat de 2de opdracht erbij staat (de inzendingen)
    maar mijne staat er niet tussen. En ik heb hem toch nog op tijd ingestuurd denk ik?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hij telt mee hoor. =D We zullen het veranderen.

    Overigens gaan we nog even overleggen over de cijfers, en over het afvallen van een deelnemer. Erg vervelend voor iedereen dat mensen niet op tijd inleveren.

    Wat ik overigens wel gezien heb is dat de opdracht zowaar té letterlijk genomen is. Dit vind ik erg spijtig, maargoed misschien denkt Marleen er wel anders over! (:

    Nog even wachten en volhouden dus. Jullie kunnen overigens alvast gaan bedenken wat voor een finaleopdracht jullie zouden willen hebben. Aangezien die opdracht al redelijk dichtbij komt. Als je het niet in het topic wilt zetten mag je het uiteraard ook via een PB sturen. Evenals vragen oid. (:

    even op alles reageren :)

    Juneau schreef:
    Hij telt mee hoor. =D We zullen het veranderen.

    Okee, ik had al even schrik! :)
    Overigens gaan we nog even overleggen over de cijfers, en over het afvallen van een deelnemer. Erg vervelend voor iedereen dat mensen niet op tijd inleveren.

    Ik had hem ook bijna niet op tijd omdat ik met mijn examens zit.. Weet je ongeveer wanneer we de punten krijgen?
    Wat ik overigens wel gezien heb is dat de opdracht zowaar té letterlijk genomen is. Dit vind ik erg spijtig, maargoed misschien denkt Marleen er wel anders over! (:

    Hoe bedoel je?
    Nog even wachten en volhouden dus. Jullie kunnen overigens alvast gaan bedenken wat voor een finaleopdracht jullie zouden willen hebben. Aangezien die opdracht al redelijk dichtbij komt. Als je het niet in het topic wilt zetten mag je het uiteraard ook via een PB sturen. Evenals vragen oid. (:

    Krijgen we inspraak in de volgende opdracht of hoe bedoel je? En zouden jullie voor deze opdracht iets meer tijd willen geven want ik denkt dat iedereen nu wel me de examens zit :s


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik heb eigenlijk nog geen flauw idee, ik heb de cijfers bijna klaar. Maar ik moet uiteraard nog -haha wordt het al eentonig?- overleggen met Marleen.

    Ik bedoel het precies zoals ik het zeg, naar mijn mening hebben jullie de opdracht anders geinterpreteerd zoals ik het ingedachten had. Maar dat kan ook door mijn verwachtingen komen hoor! (:

    Voor de volgende opdracht krijgen jullie uiteraard meer tijd. Marleen en ik zijn ook erg druk met school, en met persoonlijke dingen. En inspraak voor de finaleopdracht krijgen jullie, ja.

    Haha, overleggen is nodig als je met twee bent.

    Hoe had je je de opdracht dan voorgesteld?

    Okee! ik heb totaal geen idee voor een opdracht :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik sta er ook niet bij..


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Oké lievers, een niet zo leuke update.
    Wegens persoonlijke -ernstige- problemen van mij, kan ik niet meer deelnemen aan deze wedstrijd. Ik ben simpelweg niet in staat om een wedstrijd te runnen, en ik heb er ook niet een pc voor. Als dit vragen opwekt, wat ik uiteraard snap, mag je altijd een PB sturen. Ik ben er alleen niet zo voor om het allemaal zo openbaar te plaatsen. (:

    Daarom stop ik dus met de wedstrijd, Marleen is best een vervelend meisje, haha. Grapje, Marleen is te lui om het alleen te doen, aangezien het veel werk is.

    Ja, wij stoppen ermee. Wat we met de prijzen etc doen weten we nog niet, hier komt vast nog wel eens een PB over, ik heb alle namen van jullie opgeschreven. (:

    Het spijt ons ontzettend, jullie waren echt lieverds.

    Liefs, Juneau en Marleen.

    Oke, isgoed, jullie beslissen er natuurlijk over maar ik vind het wel jammer (:


    Olive

    Ik vind het jammer dat jullie stoppen.
    Maar je privé-leven gaat natuurlijk voor!
    Ik hoop dat je problemen opgelost geraken. (sterke?)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn