• kan iemand andere talen dan nederlands?.

    ik wel,ik kan de taal van de antillen,zweeds en een beetje duits en engels. ik vind het trouwens ook geweldig als ik met mijn vrienden zweeds of papiaments praat en dat mensen je dan als een koe aan gaan kijken.

    iemand ervaringen?

    Engels, duits, nederlands, frans kan ik me ook prima in redden en ook nog arabisch en berbers.
    (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik spreek vloeiend: Engels, Duits, frans en Servisch (dialect)
    en beetje minder vloeiend: Arabisch, Spaans en Italiaans =)

    Clear schreef:
    Engels, duits, nederlands, frans kan ik me ook prima in redden en ook nog arabisch en berbers.
    (krul)


    ik vind berbers altijd zo mooie taal,alleen versta er niets van.

    Ik kan me prima redden in het Duits en Engels. En in Frans, met handen en voeten zou ik mijn prima kunnen redden.


    I am an idiot, I move.

    Engels en Duits :) Als in, (redelijk) vloeiend he :P Ik kan ook een beetje Frans ^^


    Life is hard and then we die

    Lol, Nederlands en Engels vloeiend? En een beetje Duits dan..

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 21:14 ]

    ik ken/kan duits en engels , dat is al moeilijk genoeg. jullie mogen talen echt niet onderschatten :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nederlands en Engels. En een beetje Portugees. xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nederlands, Engels, Duits. Een paar woorden Russisch, Zweeds, en nog wat talen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ehm. Ik kan naast nederlands nog:
    Engels, Frans (een beetje dan), vloeiend Duits, een beetje Spaans, een paar zinnen Japans, en een klein beetje Zuid-Afrikaans. :Y)


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Nederlands/ Engels/ Duits/ Kroatisch / Servisch / beetje frans / & beetje bulgaars

    That's It xD

    Ik spreek vloeiend Engels en Duits.
    En Frans tsja de basis ken ik meer niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nederlands, Frans, Engels, Duits en Spaans en paar woorden Italiaans


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Engels, Duits, Frans, paar woorden Noors en Portugees en vroeger begreep ik Latijns.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nederlands (A) en ik kan wel best wel goed engels, wat ook wel moet want ik zit op het tweetalig onderwijs:S
    Frans en Duits :P:P beetje
    of misschien gwn niet:S:S