• Het lijkt wel of ik er nooit vanaf kom,
    Ik zit in een eeuwige cirkel,
    Ik kan er niet doorheen breken
    Opstaan, Huilen, Aankleden, Eten, School, Doen alsof ik blij ben, Huiswerk, Huilen, Hockey, Eten, Slapen.
    Het duurt nog 210 dagen voor dat ik eindelijk weer terug kan zijn bij de mensen die echt van me houden,
    Maar kan ik dit echt nog 210 dagen volhouden?
    Slikken of... stikken?


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.

    Ik begrijp het niet zo goed, maar veel sterkte! (flower)


    Never run out of reasons to smile...

    ?


    None but ourselves can free our minds.

    Optimistic schreef:
    Ik begrijp het niet zo goed, maar veel sterkte! (flower)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik denk dat jij de enige persoon bent die die sleur kan doorbreken. Ga iets leuks doen met je leven. Natuurlijk weet ik niet wat er aan de hand is dus is het moeilijker om je te helpen, maar toch denk ik dat alleen jij dit kan oplossen.
    Succes en sterkte!


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb ook zo'n tijd meegemaakt, vreselijk. Ik wilde hem doorbreken door iets anders te gan doen, weg te gaan. Maar dat was geen optie.
    Ik weet niet hoe ik hem doorbroken heb eigenlijk...
    Sterkte.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ook zo'n tijd meegemaakt, dan voelt het echt alsof je niets zinvols in je leven doet ): veel sterkte, ook ik ben er bovenop gekomen door mezelf een doel voor ogen te houden ;) ik weet dan je situatie misschien niet, maar in ieder geval veel succes!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    heb ik ook gehad ): veel sterkte..(flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Optimistic schreef:
    Ik begrijp het niet zo goed, maar veel sterkte! (flower)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik zit er ook midden in en het is zwaar. Sterkte, hopelijk gaat het snel beter. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Optimistic schreef:
    Ik begrijp het niet zo goed, maar veel sterkte! (flower)


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Don't give up, the beginning is always hard. Je zal zien dat het na een paar weken veel beter gaat gaan, gewoon omdat je doorbijt!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Waarom over 210 dagen :S


    Stop wishing, Start doing..

    Sterkte...


    26 - 02 - '16

    Ik heb één tip voor je: probeer je er niet te veel van aan te trekken. Gewoon diep ademhalen en denken aan Yin en Yang, de opeenvolging, na al het goede komt het slechte (; Een dagje per keer en je slaat je er wel door (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ga een siets leuks doen met vrienden ofzo, of ga op nog een andere club.
    En je moet het idd zelf verbreken.
    En ik zou slikken.


    Food.