• kan iemand andere talen dan nederlands?.

    ik wel,ik kan de taal van de antillen,zweeds en een beetje duits en engels. ik vind het trouwens ook geweldig als ik met mijn vrienden zweeds of papiaments praat en dat mensen je dan als een koe aan gaan kijken.

    iemand ervaringen?

    Ik kan van alles een beetje. xD
    Nederlands kan ik gewoon goed. Engels kan ik ook best goed. Frans een beetje, Duits een beetje en Spaans een beetje..
    Ook kan ik een paar woorden Latijn, en in het Italiaans tot 10 tellen. Verder ken ik uit het pools, chinees en portugees nog een enkel woord.xD
    Af en toe ben ik ergens, en dan ga ik mijn vader bellen, en dan gaan we in het Spaans praten. Iedereen kijkt me dan raar aan. xD

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 19:47 ]


    Bad decisions make good stories.

    Vloeiend: Nederlands en Engels(zga vloeiend dan XD)
    Beetje: Duits, Frans
    Klein beetje: Japans, Chinees, Koreaans /ook schrijven/lezen een klein beetje (: koreaans zga helemaal lezen ^^

    Oh, en natuurlijk kan ik Latijn wel een beetje begrijpen en een paar woordjes die ik nog opgepikt heb bij Grieks >.< verspilde schooluren

    Ghehe, en ik ben van plan ~later~ Japans te gaan studeren en atm volg ik ook een beetje Chinees op school (:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 19:59 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    duits&engels (nerd)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Klein beetje turks, wel goed engels, duits en beetje frans. En een beetje spaans.

    Nederlands, zo goed als vloeiend Engels. En daarnaast nog een beetje Duits en Frans.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Engels is een soort tweede moedertaal voor me, en Nederlands natuurlijk.
    Verder spreek en versta ik Frans prima, en Duits is ook niet al te moeilijk. Ik ben bezig met Italiaans leren.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nederlands & Engels natuurlijk, ik krijg/kreeg les in Frans, Spaans en Engels, ik versta en spreek in sommige gevallen Fins, en heeeel af en toe Duits.
    - Oké jongens als iedereen gaat opnoemen in welke talen ze 2 woorden kunnen spreken, kan ik ook een waslijst van hier tot Afghanistan maken. :'D

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 14:25 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nederlands, Engels, ik kan me ook nog redden in het Duits, een paar woorden in het Turks (hoogstens 5), een paar woorden Spaans(Ik ben het mezelf nog volop aan het aanleren), 3 a 4 woorden Latijns, een beetje Japans/Chinees en ik heb toen ik vier was ook nog Franse les gehad.(maar dat is niet zo super goed blijven hangen).

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 16:42 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    vloeiend Engels
    ook Frans en een klein beetje Duits


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Nederlands (duh) Engels, Duits (word wel iets minder) en Russisch
    en ik kan tot 10 tellen in het Spaans (wow, da's knap xD)
    maar ik kan ook wel wat zeggen in het Spaans, alleen ben er geen ster in (A)

    (beetje) vloeiend engels das leuk als kleine kinderen je dan raar aan kijken xD


    Shoganai i ne~

    Ik spreek vloeiend Nederlands en Engels, ben begrijpelijk in het Duits, versta Frans en Chinees soort van, en als het goed is kan ik een beetje oud Grieks en Latijn vertalen.


    Alis volat propriis

    Vloeiend Engels & Hindi.
    Duits, Spaans.
    Uhm dat was het. x'D

    Ik spreek eigenlijk wel vloeiend Engels, een beetje Duits en een heel klein beetje Roemeens. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan Nederlands (duh)
    Engels vloeiend
    Frans
    Duits heel goed
    Klein beetje Spaans
    klein beetje Russish
    Klein beetje Chinees
    Paar zinnen oud Egypties
    en ik kan Heebreeuws
    Oh en Belgies!
    En een heleboel accenten


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'