• kan iemand andere talen dan nederlands?.

    ik wel,ik kan de taal van de antillen,zweeds en een beetje duits en engels. ik vind het trouwens ook geweldig als ik met mijn vrienden zweeds of papiaments praat en dat mensen je dan als een koe aan gaan kijken.

    iemand ervaringen?

    Ik spreek vloeiend engels, ik red me prima met frans, ik kan een beetje spaans en een paar woordjes duits. En ik ga portugees leren. <3


    It's time to be happy again.

    Nederlands en Engels kan ik het beste.
    Verder nog een beetje Duits, Frans en ik wil/ben mezelf nog Fins aan het leren. En ik had eigenlijk Turks kunnen praten, maar ik wou dat nooit leren. mijn vader is Turks

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 18:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Nederlands, Turks, Duits, Engels,beetje arabisch. bezig met spaans.

    Ja, ik ben tweetalig opgevoed, dus ik spreek vloeiend Duits, wat ook op school best wel handig is; ik heb nog nooit geleerd. :'D
    Verder praat ik inmiddels vrij goed Engels en kan ik Spaans en Frans iig verstaan voor het grootste deel (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben tweetalig opgevoed. Pools is mijn 2e taal.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Engels, Duits, beetje Frans, beetje Fins, beetje indonesisch en beetje Spaans


    dream, dare, fly!

    Vloeiend Russisch en Engels, verder een beetje Duits en Frans. :')


    Your call, Detective Shinypants.

    Engels, Frans, Duits, een beetje Noors, een beetje Hongaars en enkele woorden Latijn.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Engels, Frans, Duits, nou ja ik krijg les in het Latijn maar of ik het nou kan spreken...
    En Nederlands ofcourse :Y)
    En Exandrisch :X maar niemand kent dat behalve ik :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben opgegroeid in het Engels en nu in het Duits,frans krijg ik al mijn hele leven en ik kan me best nog redden in het spaans.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 18:16 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Met Engels kan ik prima uit de voeten, Duits lukt ook nog wel, Frans kan ik niet goed, Spaans kan ik 1 werkwoord vervoegen en ik ken 3 woordjes Latijn.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Naast Nederlands spreek ik nog Engels, Duits & Frans.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik kan tot 10 tellen in het Japans, telt dat ook?
    Ik kan Engels, en een beetje Deutsch


    Freak of nature

    Duits, Frans,beetje Spaans maar vooral Engels en Nederlands want dat zijn mijn moedertalen.


    your eyes are like stars in the night.

    omfg, iedereen is zó slim ik doe het alleen met mijn Nederlands/engels/frans en duits. en een heel klein beetje Filipijns. (krul)


    They fell in love, didn't they?