• kan iemand andere talen dan nederlands?.

    ik wel,ik kan de taal van de antillen,zweeds en een beetje duits en engels. ik vind het trouwens ook geweldig als ik met mijn vrienden zweeds of papiaments praat en dat mensen je dan als een koe aan gaan kijken.

    iemand ervaringen?

    Engels
    Voorderest heb ik wel Duits en Frans gehad, maar daar ben ik echt slecht in, dus die zijn het niet eens waard om op te noemen


    As travars

    Nederlands & English.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nederlands ofcourse,;) Uhmm.. engels ook natuurlijk (alles wat we bekijken/luisteren is meestal engels dus dat is logisch)
    en turks (krul)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik spreek vloeiend Engels en mijn Frans is ook redelijk goed, maar mijn Duits is nog een beetje hakkelig. Ik ben nu ook bezig met Japans.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik spreek vloeiend Nederlands, Engels en Zweeds. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zelf vind dat ik best goed in Engels ben. Alhoewel, op school wat minder, maar praktijk is toch belangrijker. ^.^

    Gewoon wat ik op school geleerd heb aan Duits en Frans, wat dus echt tot nu toe nog bij Frans onder het minimum ligt en Duits iets meer misschien.
    En Engels vrij aardig..


    It ain't broke, so don't fix it.

    Engels, Duits, beetje Frans.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik onderhoud mijn talen niet meer want ik krijg dat niet meer.
    Nederlands dus is mijn moedertaal. Engels gaat ook nog wel en Frans en Duits lukt gedeeltelijk nog. Die laatste twee ben ik precies al wat verleerd.

    Ik kom zelf uit Australië dus Engels


    Search a life

    Beter Engels dan Nederlands, Nederlands, Duits, Frans, een paar woordjes Indonesisch en ik ga Chinees leren ^^


    You move me ......... Kurt

    Frans, Duits, Engels en Brabants -a-


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    engels en nederlands ofcourse,
    duits kan ik goed verstaan enzo, maar ik ben heel slecht in de grammatica..
    en frans ook zoiets, maar wel minder dan duits.
    ik probeer ook een beetje japans te leren maar ik heb er niet genoeg tijd voor ;p


    <3

    Engels, Duits, Nederlands


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Engels, Duits, Nederlands, Frans, (oud)Grieks, Fries, Latijn en een paar woorden Nieuw-Grieks en een paar woorden Turks :)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 15:35 ]


    Our perspective only changes when we change our position.