• Ja dat vroeg ik me af. Meerderheid zijn haters.. Maar wat ga jij eigenlijk doen als je de persoon echt ontmoet?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 17:01 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    'Hoi Bieber, hoe komt het dat jij zoveel fans hebt? Komt het door je gekrijs of door je babyface? Vertel het me eens,' (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Waarschijnlijk heel erg vreemd kijken en denken dat het hem niet is XD


    Life is hard and then we die

    Niks, weglopen. /care.


    I live for the applause, you will die for it.

    gewoon aardig zijn,
    Hij mag dan beroemd zijn en al dat soort shit,
    maar het blijft een gewoon mens hoor(krul)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Hem een lolly geven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou hem wat raar bekijken, proberen mijn gezicht in plooi te houden enzo.
    En dan zou ik hem heel beleefd een handtekening vragen en die vervolgens geven aan iemand die hem graag wilt hebben.(krul)


    effort never betrays you

    Verbaasd kijken (wat doet hij hier? O.o), maar verder kan het me niet zoveel schelen (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als ik door zou hebben dat het hem was, zou ik hem een handtekening vragen voor mijn zusje, en op de foto willen, gewoon als het bewijs dat ik hem heb ontmoet, en dan zou ik die foto uitprinten en die op een dartbord plakken en daar mijn agressie op kwijt willen :D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Waarschijnlijk tegen hem aan lopen, dat probleem heb ik vaker :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Crime schreef:
    'Hoi Bieber, hoe komt het dat jij zoveel fans hebt? Komt het door je gekrijs of door je babyface? Vertel het me eens,' (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gillen en wegrennen -negatief.-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zou hem niet eens herkennen xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Verbaasd zijn en hem een knuffel geven ;d & handtekening vragen. En tegen Sofie zeggen dat ze moet komen. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Hmm, ik ben geen fan, geen hater, maar neig wel meer naar de hater kant als het gaat om z'n liedjes :'] Maar ik denk toch dat ik even met m'n mond open ga staan van 'omg it's Justin Bieber', omdat ie zó beroemd is....
    I don't know.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik zou gezellig met hem praten en zeggen dat ie z'n kop echt kaal moet scheren. En als ie echt zo arrogant is zal ik hem eens goed vertellen dat hij normaal moet gaan doen, omdat z'n ego straks bekender word van Justin Bieber hemzelf. En anders sla ik hem. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.