• Echt waar! Ik liep over het schoolplein naar mijn fiets. Zie ik daar n stel laatste jaars staan. Die roepen zo 'Meisje? Meisje met die witte jas?' Ik sta stil en kijk hun aan. 'Heb je geld?' Ik aarzel ff en zeg dan 'Ehh, nee.' Meteen word er geroepen 'Jawel anders denkt ze er niet bij na!' Ik die maar 25 á 25 cent bij had zei 'Ja oke hoog uit 20 cent!' Ineens begint iedereen mij met grote ogen aan te kijken en praat iedereen door elkaar. Één zo'n jone zei nog: 'Wat heb je er mee gedaan?!' Ik wachte even af zegt dat middelste meisje weer 'Ja alles is goed, t is voor het lilianen fonds das voor gehandicapte zoals zij!' Oke Liliane fonds is niet voor gehandicapte! dacht ik toen. Ik zei zo 'Ja...' en liep door. Toen riep zo'n meisje 'Ja ga maar! Met je lelijke paarse sopkken!' En dat schreewde ze ze acht alsof dat de grootste belediging ooit was. En nog wat. Mij sokken waren dan wel lelijk, maar ze waren niet eens paars!

    Heel de tijd stonden ze me zo aan te kijken, op een hele enge manier. En heel veel hadden echt super veel wallen onder hun ogen. Ik had echt zoiets van 'Oke wat hebben jullie op?!' gewoonlijk zou ik dat ook zeggen maar zelfs ik weet dat in in zo'n situatie beter je bek kan houden!

    Wat zouden jullie doen?

    Xx

    gemeen niks van aantrekken, en gewoon doorlopen ":]


    They fell in love, didn't they?

    uitlachen. -zodra ik eenmaal ver genoeg uit de buurt was dan hé-


    Hope goes lost but never dies.

    Negeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.
    Of vragen; 'Wa hedde gullie gepakt?'


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zou ze negeren of zeggen: Hjb. --'


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zij zijn gek,niet jij.
    Je hebt goed gehandeld =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Gewoon zeggen, "Ik heb die lelijke sokken speciaal voor jou aangetrokken dushii/schatje/honey!"


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Nightshade schreef:
    uitlachen. -zodra ik eenmaal ver genoeg uit de buurt was dan hé-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OMG, dat is zo triest dat het bijna komisch is xD


    Life is hard and then we die

    Lieve sgatten, jullie zeggen nou allenmaal wel gewoon een grote bek hebben. Maar dat doe je niet zomaar tegen een groep van 20 mensen die alchol/XTC/wiet/cocaine/of wat dan ook op hebben!

    Ik zouw gewoon ze negeren en weglopen


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ShinObsessed schreef:
    Lieve sgatten, jullie zeggen nou allenmaal wel gewoon een grote bek hebben. Maar dat doe je niet zomaar tegen een groep van 20 mensen die alchol/XTC/wiet/cocaine/of wat dan ook op hebben!


    Roep er een leerkracht of je mentor er bij hè. Of de polizei.(cat)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Visje schreef:
    Ik zouw gewoon ze negeren en weglopen


    effort never betrays you

    Ik zou ze met zo'n bitchy what-the-fuck gezicht aankijken en 'okee..' zeggen, en als ik weg was lachen. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Giants schreef:
    Ik zou ze met zo'n bitchy what-the-fuck gezicht aankijken en 'okee..' zeggen, en als ik weg was lachen. (:

    Giants schreef:
    Ik zou ze met zo'n bitchy what-the-fuck gezicht aankijken en 'okee..' zeggen, en als ik weg was lachen. (:

    Dat zou ik ook doen :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!