• haaaaai(dance)
    op rtl 4 komt zo een programma: GEPEST
    hierbij worden mensen die vroeger gepest zijn herenigd met hun pestkop.
    ik vind dit programma zo belachelijk.
    ik ben zelf ook gepest,ik weet is niet boeiend
    mrja,ik vind het zo belachelijk,dit doet bij mij zelf een beetje pijn als k er aan terugdenk,ik ga het ook niet kijken maar telkens die reclame weer. pfft.
    wat vinden jullie ervan?:D


    Where words fail, music speaks

    Ik vind het juist wel goed.
    Mensen hebben nu waarschijnlijk wel het lef om de 'pestkoppen' te zeggen wat ze echt voelen en wat alle gevolgen zijn geweest, vroeger niet.
    Je bereikt er vast niet mee dat pestgedrag afneemt, maar voor die mensen zelf is het een enorme opluchting.

    Ik ken dat programma niet en ik denk eigenlijk dat het vrij gênant is voor de pestkop, bovendien snap ik niet waarom je er als gepest iemand aan mee doet, buiten om het er iedereen in te wrijven dat je "wel iets van je leven gemaakt hebt", of zo.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Ik ken dat programma niet en ik denk eigenlijk dat het vrij gênant is voor de pestkop, bovendien snap ik niet waarom je er als gepest iemand aan mee doet, buiten om het er iedereen in te wrijven dat je "wel iets van je leven gemaakt hebt", of zo.
    vind ik ook xd


    Where words fail, music speaks

    RESURGAM schreef:
    Ik ken dat programma niet en ik denk eigenlijk dat het vrij gênant is voor de pestkop, bovendien snap ik niet waarom je er als gepest iemand aan mee doet, buiten om het er iedereen in te wrijven dat je "wel iets van je leven gemaakt hebt", of zo.


    To infinity and beyond •

    waarom zou je die f*ckers nog aandacht geven? ik negeer ze, stuk voor stuk. ze zijn m'n aandacht ni waard, de idioten. just wait, one day you'll all work for me!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    :D


    Where words fail, music speaks

    RESURGAM schreef:
    Ik ken dat programma niet en ik denk eigenlijk dat het vrij gênant is voor de pestkop, bovendien snap ik niet waarom je er als gepest iemand aan mee doet, buiten om het er iedereen in te wrijven dat je "wel iets van je leven gemaakt hebt", of zo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ty voor reacties(H)
    mogen nog wel een paar bij ;)


    Where words fail, music speaks

    ik ben [word] ook gepest, en ik vind het programma wel goed eigelijk,
    want als je jonger bent, durf je de meeste dingen nog niet te doen of te zeggen,
    maar als ze nou ouders zijn, wat in dit geval dus zo is, durven ze dat wel!
    ik heb er daarom niet echt veel moeite mee.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    BR0WNIE schreef:
    Ik vind het juist wel goed.
    Mensen hebben nu waarschijnlijk wel het lef om de 'pestkoppen' te zeggen wat ze echt voelen en wat alle gevolgen zijn geweest, vroeger niet.
    Je bereikt er vast niet mee dat pestgedrag afneemt, maar voor die mensen zelf is het een enorme opluchting.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Inderdaad. Hele opluchting voor de vroeger gepeste. Kunnen ze eindelijk iets tegen de pestkop zeggen.

    Misschien leren de nu gepeste kinderen daar nog wat van...


    Alis volat propriis

    Ik vind dat je dan gewoon zelf ook aan het pesten bent. Beetje iemand op tv belachelijk maken door te gaan zeggen wat je is aangedaan.

    Ik durf ook te wedden dat de helft vn de "gepesten" overdrijven en dat er nog een staartje aan het verhaal zit.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ja, maar zij waren flink gepest. Ingesloten, getrapt, geslagen etc.
    Die mensen hebben er een serieus trauma aan opgelopen,
    niet iedereen kan er even goed mee omgaan..

    En het zet je wel aan het denken als je pest, want je ziet
    de gevolgen er van en dergelijke. Ik vind het goed dat ze het uitzenden,
    want er wordt te 'licht' gedacht over pesten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ben het nu aan 't kijken. Echt erg, ze wordt nu nog steeds gepest. ):


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Tegenwoordig maken ze overal een programma over :') Ik vind 't ook nogal achterlijk, sorry.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.