• jah ik klikte dus op een link en toen had ik het virus ook
    ik stuur d ehele tijd: kijk deze foto ^^
    en dan een link. En heel mijn msn tript dan D:
    weet iemand hoe het weg gaat

    wat NIET werkt:
    -malwarebytes
    -eigen computer scan

    BTW:
    -ik heb ook een nieuwe msn gemaakt
    -wachtwoord verwijdert

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 22:15 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ccleaner? O.o

    Ik had eens een trojaans paard. Niet cool.


    No growth of the heart is ever a waste

    Daar zat m'n zusje laatst ook al over te zeuren... Ik zou niet weten wat je moet doen met een virus. x)


    It's time to be happy again.

    Dat stuur ook echt iedereen naar mij -.-'


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ivan schreef:
    Ccleaner? O.o

    Ik had eens een trojaans paard. Niet cool.

    O GOD
    Ik krijg meteen de kriebels. Nachtmerrie's. Hmmpf. Ik ben als de doods voor virussen.
    MAAR DAT MSN VIRUS! Ik weet ik weet ! (:
    Je moet je msn, on-installeren weet je wel, dat hoe noem je dat ook alweer, na ja de-instaleren ofzo, en dan opnieuw installeren. Dan is het als het goed is weg (:

    Boredom schreef:
    Dat stuur ook echt iedereen naar mij -.-'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Boredom schreef:
    Dat stuur ook echt iedereen naar mij -.-'

    Jacksonville schreef:
    (...)
    O GOD
    Ik krijg meteen de kriebels. Nachtmerrie's. Hmmpf. Ik ben als de doods voor virussen.
    MAAR DAT MSN VIRUS! Ik weet ik weet ! (:
    Je moet je msn, on-installeren weet je wel, dat hoe noem je dat ook alweer, na ja de-instaleren ofzo, en dan opnieuw installeren. Dan is het als het goed is weg (:


    Hoe moet je hem deleten ik heb wel een nieuwe gedownload D: de engelse maar heb het nog steeds D:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik heb dat op mijn email ofzo, fucking irritant.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OHMYRILEY schreef:
    (...)

    Hoe moet je hem deleten ik heb wel een nieuwe gedownload D: de engelse maar heb het nog steeds D:

    Oke. Blijf online! Even zoeken -whistle-

    Jacksonville schreef:
    (...)
    Oke. Blijf online! Even zoeken -whistle-


    ok


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    OKE, ik weet het.
    Heb je het icoontje op je bureaublad staan? Zo niet. Maak dan even een snelkoppeling. Dan rechtermuisknop > verwijderen > Dan staat er ; Gebruik Programma's en onderdelen als u het programma wil verwijderen > Schuingedrukt is dan link dus op klikken > dan moet je Windows Live Messenger der tussen zoeken en verwijderen.
    Snap je :9~ ?

    Jacksonville schreef:
    OKE, ik weet het.
    Heb je het icoontje op je bureaublad staan? Zo niet. Maak dan even een snelkoppeling. Dan rechtermuisknop > verwijderen > Dan staat er ; Gebruik Programma's en onderdelen als u het programma wil verwijderen > Schuingedrukt is dan link dus op klikken > dan moet je Windows Live Messenger der tussen zoeken en verwijderen.
    Snap je :9~ ?

    Configuratiescherm bij je menu staat het ook. :'D
    En eventueel je wachtwoord even veranderen van je msn.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Configuratiescherm bij je menu staat het ook. :'D
    En eventueel je wachtwoord even veranderen van je msn.

    Daar kon ik het niet vinden, maar ja, ken ook aan mij liggen natuurlijk xD
    Wachtwoord had ik ook geprobeerd toen, lukte niet -.- Wie dat virus ooit heeft ontworpen/bedacht/erin gegooit heeft mag lekker dood (:

    Jacksonville schreef:
    (...)
    Daar kon ik het niet vinden, maar ja, ken ook aan mij liggen natuurlijk xD
    Wachtwoord had ik ook geprobeerd toen, lukte niet -.- Wie dat virus ooit heeft ontworpen/bedacht/erin gegooit heeft mag lekker dood (:

    ja daar kon ik het dus ook niet vinden maar ik installeer hem u opnieuw nadat ik hem verwijdert had.. ben benieuwd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Jacksonville schreef:
    (...)
    Daar kon ik het niet vinden, maar ja, ken ook aan mij liggen natuurlijk xD
    Wachtwoord had ik ook geprobeerd toen, lukte niet -.- Wie dat virus ooit heeft ontworpen/bedacht/erin gegooit heeft mag lekker dood (:

    Menu => Configuratiescherm => Een programma verwijderen => Windows Live Essentials verwijderen.

    Je kunt ook altijd het zoek-knopje gebruiken om in het configuratiescherm te zoeken. :'D Ik weet niet welke versie van Windows je hebt?


    A decision I will regret, until my dying breath.