• Sluiten maar, baby.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 23:47 ]


    You're beautiful.

    Geen idee waar je het over hebt, ik heb nog niets gemerkt.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 18:57 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hoe meer problemen?

    & dan is het heel makkelijk; niet zo vaak achter Q ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het valt me op dat er tegenwoordig meer 'zeur-topics' zijn en dat mensen vaker ruzie hebben. Maar wat jij bedoeld snap ik niet helemaal.


    I was an angel living in the garden of evil

    Fellatio schreef:
    Hoe meer problemen?

    & dan is het heel makkelijk; niet zo vaak achter Q ;d


    Nou..je bouwt zeg maar een muur om je heen, ik weet echt niet hoe ik het moet uitleggen.


    You're beautiful.

    Problemen, nee ik heb geen idee. Volgens mij is iedereen hier ook de laatste tijd heel aardig voor elkaar (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Lovelyxxx schreef:
    Het valt me op dat er tegenwoordig meer 'zeur-topics' zijn en dat mensen vaker ruzie hebben. Maar wat jij bedoeld snap ik niet helemaal.


    Dat bedoel ik, mensen maken steeds meer Ruzie, misschien ligt het niet aan Q hoor.


    You're beautiful.

    Ik vind Q juist heel leuk omdat ze je helpen met de problemen.


    Out of dreams.

    Dat komt misschien omdat je ouder word?
    Vroeger vond ik het altijd superspannend om weer een nieuw verhaal of een nieuwe quiz te maken.
    Ditzelfde had ik bij habbo en hyves.
    Nu is het allemaal verminderd.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Kangaroo schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik, mensen maken steeds meer Ruzie, misschien ligt het niet aan Q hoor.

    Dat weet ik ook niet zeker, maar opvallend is het wel.


    I was an angel living in the garden of evil

    Kangaroo schreef:
    (...)

    Nou..je bouwt zeg maar een muur om je heen, ik weet echt niet hoe ik het moet uitleggen.


    Een muur om je heen.. Nope, vat hem niet..
    Aangezien bij een muur om je bouwen bij mij iets met vertrouwen te maken heeft..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Huh? Nee? Voor mij is Quizlet gewoon maar een site om de tijd te doden tussendoor.. (pirate)


    ars moriendi

    Snor schreef:
    Dat komt misschien omdat je ouder word?
    Vroeger vond ik het altijd superspannend om weer een nieuw verhaal of een nieuwe quiz te maken.
    Ditzelfde had ik bij habbo en hyves.
    Nu is het allemaal verminderd.


    Ik ben 13 schat, dan word ik wel heel snel volwassene(cat)


    You're beautiful.

    Nou, het is wel dat ik vorig jaar toen ik eigenlijk niet op Q kwam veel betere punten haalde op school, vrolijker was enzovoort.

    Sinds dat ik op Q zit geef ik niet meer zoveel om school als wat ik eerst deed, ik zoek niet altijd meer te leren, huiswerk maak ik slecht. En ik ben ook niet meer zo heel vrolijk meer, omdat ik me slechter in mijn vel voel.

    Ik kan Q niet de schuld geven, misschien wel een beetje omdat Q me nogal afleid als ik met school bezig ben. Maar toch vind ik Q heel belangrijk voor mezelf, het is een deel van mijn leven zeg maar. Ik heb hier geweldige mensen ontmoet, heb het schrijven opgevat en daar ben ik het allermeest blij mee.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:04 ]


    <3

    Nah, Q verandert gewoon mee met de mensen. Die veranderen gewoon, maar dat is logisch; we worden tenslotte allemaal ouder. (:


    Opgeven is geen optie.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Een muur om je heen.. Nope, vat hem niet..
    Aangezien bij een muur om je bouwen bij mij iets met vertrouwen te maken heeft..


    Oke, ik geef het op, ik kan het niet uitleggen.


    You're beautiful.